Працювала в 5 компаніях   9 років 2 місяці

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво, Банки

Спеціаліст відділу контролю оплат

Join UP!, група туристичних компаній

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

2 роки 7 місяців

01.2018 - 08.2020

Контроль за своєчасним надходженням коштів від турагенств. Перевірка оплат по заявкам та работа із заборгованістю. Комунікація з агенствами з питань термінів та умов оплати заявок. Відкриття доступів до друку документів по туру, на підставі гарантійних листів. Контроль за виконанням зобов'язань по гарантійним листам. Щоденна розсилка електронних листів щодо оплати заявок, а також, за необхідності, телефонні дзвінки з нагадуванням термінів оплати заявок.

Бухгалтер-ревізор

Глорія Джинс

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 8 місяців

04.2016 - 12.2017

  1. Інвентаризація: проведення, ведення документації (складання та контроль наявності протоколу, порівнювальної відомості, пересортиці, списання, оприбуткування, наказів, розписки, службові записки); Ведення звіту з інвентаризацій із зазначенням % недостач. Архівація документів.
  2. Контроль складання журналу обліку оприбуткування (ЖОО) по кожному магазину. Формування звітів у базі Торгівля "Залишки та продажі", "Рух товару" (пакети) по кожному магазину для звірки звіту ЖОО. Надання інформації магазинам про списання "Помилок комплектації". Ведення реєстру списаних ПК по кожному магазину; Допомога магазинам у заповненні ЖОО.
  3. Робота з документами по переміщенню. Формування реєстрів по переміщенню в базі Торгівля по кожному магазину, надходження та витрати окремо. Перевірка наявності та правильності складання всіх ТТН, накладних на переміщення, актів невідповідності. Ведення реєстру та архівація документів по кожному магазину із закриття місяця.
  4. Комплекти. Виявлення комплектів у видаткових накладних за допомогою формування звіту "Реєстр документів" у базі Торгівля та порівняння кількості з видатковою накладною. Списання окремих позицій, що входять до комплекту, оприбуткування комплектів у базі Товарний облік. Ведення звіту "Комплекти" в Excel. Складання наказів та ведення журналу зі створення комплектів у роздрібній мережі.
  5. Участь у складанні звіту щодо себівартості. Звіряння та вирівнювання залишків баз Торгівля та Товарний облік через обробки по кожному магазину.
  6. Підготовка всіх необхідних документів щодо крадіжки для надання їх до правоохоронних органів (на вимогу магазину).
  7. Перекодування. Складання наказів щодо зміни коду товару. Перевірка правильності відображення перекодованого товару в базі Товарний облік.

бухгалтер

Глорія Джинс

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 3 місяці

12.2013 - 03.2016

Обов'язки:

  1. Робота з програмою Клієнт-Банк (набір платежів, проведення банківських виписок);
  2. Щоденний звіт руху грошових коштів (щоденні доходи і витрати);
  3. Щомісячний звіт Cash Flow (план бюджету на наступний місяць);
  4. Рах. 313 (відкриття, закриття депозитів, нарахування та списання відсотків по депозитам);
  5. Рах. 506 (облік кредитів). Щомісячний звіт ф. 503, 504 для банку;
  6. Оформлення банківських гарантій;
  7. Реєстрація податкових накладних в програмоі M.E.Doc.;
  8. Інші додаткові завдання по дорученню головного бухгалтера.
  9. Ведення касових операцій.
  10. Облік відраджень, робота з підзвітними особами.

Бухгалтер

ТОВ "АМІДА плюс"

Промисловість та Виробництво

1 рік 6 місяців

06.2012 - 12.2013

Обов'язки:

- робота в програмі 1С 7.7 - робота з первинною документацією (проведення рахунків вхідних, актів, податкових накладних у програмі 1С) та виписка документів з продажу (рахунок - фактура, видаткова накладна або акт, податкова накладна);

- робота з експортними та імпортними операціями (проведення ВМД у програмі 1С);

- звіряння з контрагентами (формування актів звірок у програмі 1С);

- виписка довіреностей;

- щомісячна звірка реєстру первинної документації;

- секретарська робота (відповідь на телефонні дзвінки, прийом гостей, відправка листів контрагентам);

- контроль наявності канцелярії в офісі, заправка картриджів, замовлення води, чаю та ін.

спеціаліст

OTP BANK Ukraine

Банки

10 місяців

06.2011 - 04.2012

Спеціаліст контакт-центру

Навчалась в 2 закладах

Національний університет Державної податкової служби України (Кам'янець-Подільська філія)

облік і аудит

Кам'янець-Подільський, 2012

Кам'янець-Подільський планово-економічний технікум-інтернат

бухгалтерський облік, бухгалтер

м. Кам'янець-Подільський, Україна, 2009

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Маркетинг за авторськими програмами, Українсько-польський вищий навчальний заклад Центрально-Європейський університет

2021

Створення дизайну сайтів, створення рекламних креативів

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Вільне володіння ПК. Робота в програмі 1С ?

Особисті якості

Чесність, скурпульозність, відповідальність.

Мета

Розширення професійного кругозору. Кар'єрний зріст та самоосвіта.

Оксана Іванівна

Бухгалтер

Ужгород

18 000 грн.

34 роки

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 день тому