Працювала в 3 компаніях 9 років 7 місяців
Послуги для населення - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Адміністративний помічник
BEST
Послуги для населення - інше
7 років 4 місяці
08.2017 - до теперішнього часу
- робота зі страховими компаніями;
- спілкування з клієнтами, терапевтами та супервайзерами компанії по Viber, електронній пошті, TextNow, FluentCloud, Zoiper (служба підтримки клієнтів);
- планування сеансів терапії, шкільних спостережень, клінічних зустрічей для терапевтів та супервайзерів із клієнтами компанії в NPA (CRM);
- відстеження оновлень, питань та запитів від терапевтів через Viber (в режимі реального часу);
- щоденні оновлення за розкладом клієнта в режимі реального часу відповідно до запитів сімей чи терапевтів;
- створення/оновлення звітів/карток відповідно до обов'язків роботи;
- контроль закінчення контракту для авторизації клієнта на послуги.
Менеджер відділу роздрібного продажу
Тайсон Компані
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 3 місяці
06.2016 - 09.2017
забезпечення виконання планів за обсягами продажів;
- планування, керівництво, координація роботи точок продажу;
- поповнення залишків та асортиментного ряду на торгових точках;
- контроль виконання вимог компанії торговими точками, складання письмових та фотозвітів;
- контроль та перевірка заповнення звітів, оформлення рахунків, переміщень, замовлень тощо у 1С по кожній торговій точці;
- проведення інвентаризації на торгових точках.
Фахівець по роботі з клієнтами
Полімерконсалтинг, ТОВ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік
06.2015 - 06.2016
- оформлення первинної бухгалтерської документації (рахунків, видаткових та транспортних документів, списання ПММ);
- управління персоналом - 1 комірник та 1 водій;
- інвентаризація складу;
- організація доставки товару клієнтам;
- проведення звірок зі складом та контрагентами;
- забезпечення прийому, обліку та контролю, зберігання документів;
- супровід продажів по телефону.
Навчалась в 1 закладі
Одеська державна академія холоду
Факультет інформаційних технологій, спеціальність "Спеціалізовані комп'ютерні системи"
Одеса, 2009
Володіє мовами
Англійська
середній
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Болгарська
середній
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Курс "Дизайн презентації в PowerPoint"
- Створення презентації в PowerPoint
- Робота з зображеннями
- Робота з текстом, копірайтинг
Курс "EXCEL для бізнесу"
"Платформа LABA" (https://l-a-b-a.com/uk)
Курс "Економіка для неекономістів"
Coursera (https://www.coursera.org)
Курс "Організація та управління роботою офісу"
Навчальний центр "Інститут професійних технологій"
Тренінг "Мій імідж. Стратегії досягнення успіху"
Тренінг "Поетапна та ефективна робота з клієнтом"
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
- Впевнений користувач ПК (пакет програм MS Office, Internet, MS Outlook).
- Знання 1С 7.7 та 1С 8.2.
- Досвід роботи з оргтехнікою (принтер, сканер, факс).
- Навички роботи з CRM клієнтами.
- Створення презентації в PowerPoint.
Професійні навички
- Знання основ діловодства та кадрового обліку.
- Знання ділового етикету та стандартів ділового листування.
- Знання касової дисципліни, первинної бухгалтерії, досвід роботи з касовим апаратом.
Ольга
Ольга
Account manager
Одеса
Працює, але відкритий для пропозицій
неповна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому