Працював в 9 компаніях   14 років 3 місяці

Послуги для населення - інше, Автомобільна промисловість та Автобізнес

Директор

ТОВ "ОК "Синергія-Сервіс"

Послуги для населення - інше

7 років

11.2017 - до теперішнього часу

- Комплексне обслуговування житлових будинків та комерційних приміщень.
- Управління персоналом, штат 94 чол.;
- Планування та керування бюджетами компаній;
- Виконання цільових фінансових показників;
- Управління операційними процесами;
- Оптимізація витратної частини підприємства в зв?язку з військовим станом в Україні;
- Пошук додаткового фінансування для утримання будинків та прибудинкової теритої співвласників;
- Пошук, проведення тендерів та заключення Договорів про співпрацю з підрядними організаціями;
- Робота з погашення заборгованості співвласниками багатоквартирного будинку (факт - 10% відсотків від здійснених нарахувань).
Ключові досягнення:
В період з 24.02.2022 по 05.03.2022 було організовано укриття 30 будинків для співвласників багатоквартиних будинків тих мешканців, які залишились в місті Ірпінь.В період з 05.03.2022 організував допомогу жителям по евакуаціїї з міста Ірпінь до Києва.В період з 04.2022 по 05.2022 організовано збір та доставку благодійної допомоги будинкам, які потребували в цьому допомоги будівельними матеріалами на перший час.З 06.2022 по 12.2022 організовано зустрічі, пошук будівельних компаній для демонтажу та відбудови зруйнованих будинків та окремих квартир (що були пошкоджені прямим попаданням зі сторони артилерії, ракет та танків у житлові будинки).Пошук благодійних організацій, збір коштів для відбудови тим будинкам, які були зруйновані збройними силами рф.
- Створення підприємства з «нуля».
Організація ефективної роботи офісів ОК «Синергія-Сервіс» для прийомому співвласників багатоквартирних будинків та надання житлової та комунальної послуги. 
Розвиток мережі обслуговуючих компаніїй по місту Ірпінь та початок створення першого офісу ОК «Синергія-Сервіс» в місті Києві. Організація по наданню послух житлово-комунальних послуг таким житловим комплексам:
-ЖК «Синергія 1», - 1 будинок;
-ЖК «Синергія 2», - 7 будинків;
-ЖК «Синергія 2+», - 2 будинки;
-ЖК «Синергія 3», - 9 будинків;
-ЖК «Синергія 3+», - 9 будинків;
-ЖК «Сіті парк 1», - 4 будинки;
-ЖК «Сіті парк 2», - 4 будинки;
-ЖК «Грін сайд», - 5 будинки;
-ЖК «Синергія Сіті», - наразі 20 будинків, планується 74 будинки.Квартири в обслуговуванні – 6321; Комерційні приміщення в обслуговуванні – 317. 
Управління підприємствами: ТОВ «ОК «Синергія-Сервіс»; ТОВ «ОК «Синергія-1 Сервіс»; ТОВ «ОК «Синергія-2 Сервіс»; ТОВ «ОК «Синергія-2+»; ТОВ «ОК «Синергія-3 Сервіс»; ТОВ «ОК «Синергія-3+»; ТОВ «ОК «Синергія-4 Сервіс»; ТОВ «ОК «Синергія-5 Сервіс»; ТОВ «ОК «Синергія-6 Сервіс».
-Організація та проведення зборів, процес побудований та відпрацьований особисто. Проведено більше 50 зборів співвласників багатоквартирних будинків, заключені колективні договори на управління будинків, затверджено кошториси на обслуговування будинку та прибудинкової території.
• Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
• Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
• Прийняття ключових управлінських рішень
• Координація роботи всіх відділів
• Забезпечення досягнення фінансових цілей
• Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища

Керівник відділу продажу

ТОВ "Автоцентр на столичному

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 рік 1 місяць

10.2016 - 11.2017

- планування роботи відділу продажу;
- формування структури та плану продаж для виконання фокус групи, затвердженої автоімпортером;
- підбір та робота з персоналом;
- облік та подання звітності керівнику;
- проведення тренінгів для підвищення кваліфікаціїї працівникам відділу продажу;
- логістика автомобілів до кінцевого споживача;
- формування складу автомобілів.
• Планування та організація роботи відділу продажів
• Управління командою менеджерів з продажу
• Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища
• Встановлення планів та квот продажів
• Моніторинг і контроль за виконанням планів продажів
• Організація навчання та розвитку персоналу
• Участь у розробці та запуску нових продуктів
• Підготовка звітності та аналіз ефективності продажів

Директор

ТОВ "ВіДі Елеганс", ТОВ "ВіДі Авеню"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

9 місяців

01.2016 - 10.2016

- організація ефективної роботи відділу продажів автомобілів, сервісу та продажу запасних частин;
- керівництво 3S автосалоном;
- контроль та аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
- виконання, дотримання стандартів та бренд-буку автоімпортера;
- фінансове планування та бюджетування;
- контроль товарних залишків автомобілів та запасних частин (оборотність до 45 к.д.);
- ефективний розвиток товарів та послуг;
- робота з персоналом та клієнтами;
- підбір і загальне керівництво персоналом, постановка задач, прийняття управлінських та комерційних рішень;
- взаємодіє з автоімпортером;
- звітування власнику бізнесу.
• Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
• Прийняття ключових управлінських рішень
• Координація роботи всіх відділів
• Забезпечення досягнення фінансових цілей
• Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища

Директор

ТОВ "ВіДі Мото Лайф"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

10 місяців

03.2015 - 01.2016

Відкриття нового направлення Yamaha в автомобільному бізнесі компаній ВІДІ.«Хто, якщо не ти!» - слова засновника компанії ВіДі Груп Джуринський Віталій Олександрович.Будівництво/реконструкція мотосалону на другому поверсі частини автомобільного містечка Віді Автосіті. Відповідальність за погодження, проектування та встановлення ножничного підйомника для представлення мото продукції, квадроциклів, гідроциклів, екіпірування, човникових двигунів до мото салону ВіДі Мото Лайф:
-будівництво згідно вимог імпортера ТОВ ПАНАВТО;
-формування складу техніки, екіпіювання;
-налаштування сервісного обслуговування (перша техніка на відкриття мотосалону 02.03.2015 була з коробок зібрана – власноруч»);
-підбір персоналу, для виконання доведених планів продажу техніки, запасних частин та екіпірування;
- контроль та аналіз фінансово-господаоської діяльності підприємства;
- фінансове планування та бюджетування;
- взаємодіє з автоімпортером;
- звітування власнику бізнесу.
• Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
• Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
• Прийняття ключових управлінських рішень
• Представлення компанії в зовнішньому середовищі
• Забезпечення досягнення фінансових цілей
• Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища
• Розробка і впровадження інноваційних проектів
• Підтримка та розвиток корпоративної культури
• Встановлення ефективної взаємодії з партнерами і акціонерами

Директор

ТОВ "ВіДі Елеганс"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 рік 9 місяців

05.2013 - 02.2015

- організація ефективної роботи відділу продажів автомобілів, сервізу та продажу запасних частин;
- керівництво 3S автосалоном;
- контроль та аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
- виконання, дотримання стандартів та бренд-буку автоімпортера;
- фінансове планування та бюджетування;
- контроль товарних залишків автомобілів та запасних частин (оборотність до 45 к.д.);
- ефективний розвиток товарів та послуг;
- робота з персоналом та клієнтами;
- підбір і загальне керівництво персоналом, постановка задач, прийняття управлінських та комерційних рішень;
- взаємодіє з автоімпортером;
- звітування власнику бізнесу.
• Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
• Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
• Прийняття ключових управлінських рішень
• Координація роботи всіх відділів
• Представлення компанії в зовнішньому середовищі
• Забезпечення досягнення фінансових цілей
• Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища
• Розробка і впровадження інноваційних проектів
• Підтримка та розвиток корпоративної культури
• Встановлення ефективної взаємодії з партнерами і акціонерами

Керівник відділу продажу

ТОВ "ВіДі Елеганс"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

9 місяців

08.2012 - 05.2013

- організація ефективної роботи відділу продажів автомобілів, сервізу та продажу запасних частин;
- керівництво 3S автосалоном;
- контроль та аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства;
- виконання, дотримання стандартів та бренд-буку автоімпортера;
- фінансове планування та бюджетування;
- контроль товарних залишків автомобілів та запасних частин (оборотність до 45 к.д.);
- ефективний розвиток товарів та послуг;
- робота з персоналом та клієнтами;
- підбір і загальне керівництво персоналом, постановка задач, прийняття управлінських та комерційних рішень;
- взаємодіє з автоімпортером;
- звітування власнику бізнесу;
- планування роботи ВП;
- формування оптимальної структури ВП;
- підбір та робота з персоналом;
- облік та подання звітності керівнику;
- проведення тренінгів для підвищення кваліфікаціїї працівникам відділу продажу;
- здійснення відвантаження та супровід автомобілів зі складів імпортера, до складу автосалону;
- формування складу автомобілів.
• Планування та організація роботи відділу продажів
• Розробка стратегії продажів та комерційної політики
• Налагодження ділових відносин з ключовими клієнтами
• Управління командою менеджерів з продажу
• Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища
• Встановлення планів та квот продажів
• Моніторинг і контроль за виконанням планів продажів
• Організація навчання та розвитку персоналу
• Підготовка звітності та аналіз ефективності продажів
• Участь у розробці та запуску нових продуктів

Консультант з продажу легкових автомобілів

ТОВ "ВіДі Санрайз моторз"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 рік 2 місяці

06.2011 - 08.2012

- презентація автомобіля;
- консультування клієнтів по технічним питанням автомобілів, комплектації та умови їх обслуговування;
- проведення тест-драйву;
- надання покупцю інформації з питань заключення договору на купівлю автомобіля, купівля за допомогою фінансових програм автосалону, лізинг та вибір страхової компанії;
- підписання договору куплі-продажу, контроль виконання умов договору та передача сервісної документації;
- видача автомобіля.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Консультант з продажу легкових автомобілів

ТОВ "ВіДі Елеганс"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

4 місяці

02.2011 - 06.2011

- презентація автомобіля;
- консультування клієнтів по технічним питанням автомобілів, комплектації та умови їх обслуговування;
- проведення тест-драйву;
- надання покупцю інформації з питань заключення договору на купівлю автомобіля, купівля за допомогою фінансових програм автосалону, лізинг та вибір страхової компанії;
- підписання договору куплі-продажу, контроль виконання умов договору та передача сервісної документації;
- видача автомобіля.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Консультант з продажу легкових автомобілів

ТОВ "Автоцентр-Київ"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

5 місяців

09.2010 - 02.2011

Продаж автомобілів:
- консультування клієнтів по технічним характеристикам автомобілів;
- обговорення умов купівлі автомобілів та підписання договору куплі-продажу;
- контроль виконання договірних зобов’язань;
- консультування стосовно фінансових програм, страхових продуктів;
- моніторінг автомобільного ринку.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Ключова інформація

• Адаптивність до змін
• Вирішення проблем
• Здатність до прийняття рішень
• Стресостійкійсть та організованість
• Вміння швидко адаптуватись
• Критичне мислення
• Вміння шукати компроміси
• Комунікабельність
• Ініціативність

Навчався в 2 закладах

Київський торгово-економічний університет

Правознавство

Київ, 2013

Вінницький державний аграрний університет, факультет економіки та підприємства

облік і аудит, спеціальність: фінансування та кредитування в галузі АПК

Вінниця, 2008

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Процесс продажу по технології "Джо Верде"

Київ, 2013

– вміння правильно продавати товар;

– навики активного слухання в продажах;

– пропишуть лінійку допродажів за основними продуктами замовників для збільшення продажів;

– навички управління активними продажами;


Тренінг "Активні продажі"

Київ, 2010

Цілі тренінгу:

- дати учасникам модель активного продажу;

- відпрацювати необхідні інструменти та технології на кожному етапі активного продажу; 

- розвинути проактивність та гнучкість учасників;

- посилити впевненість учасників під час спілкування з клієнтом.

Валерій Григорович

Директор керівник

Київ

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому