Працювала в 11 компаніях   13 років 1 місяць

Недержавні організації / NGO, АПК (Агропромисловий комплекс), Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, IT, Транспорт та Логістика, FMCG, Медицина та Охорона здоров'я, Юридичні послуги, Консалтинг / Аудит, Телекомунікації / Зв'язок

Бухгалтер

Польсько - німецька промислова торгівельна палата

Недержавні організації / NGO

11 місяців

04.2022 - 03.2023

бухгалтерський облік 3-4 компаній (рахунки-фактури (FVZ, DP, FWN,INW, ZAL), банківські операції (WB, WBE, WBL), фінансові звіти, робота в программі фінансах ksiengovosh згідно фінансів ЄС.

Головний бухгалтер

Німецько - украінська промилова палата украіни

Недержавні організації / NGO

1 рік 1 місяць

09.2021 - 10.2022

підготовка рахунків-фактур для членів палати в системі CRM – SAP, банківські операції, рахунки та акти, фінансові звіти місцеві та міжнародні, розрахунок зарплати, бюджетний процес, контроль та перевірка всіх операцій згідно з грантами та депозитними операціями, що підключаються до неприбуткових організацій), комунікації з з аудиторами, звітність за МСФЗ

досягнення: проходження аудиту згідно украінським стандартам і міжнародним

досвід роботи в грантових проєктах,неприбуткові організація

головний бухгалтер з нерезидентів

KERNEL

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 4 місяці

02.2020 - 06.2021

  • ведення бухгалтерського обліку підприємств згідно МСФЗ (5 компаній).
  • Контроль руху матеріальних, фінансових та інших цінностей.
  • Контроль розрахунків з контрагентами відповідно до договірних зобов'язань, проведення звірок.
  • Контроль рахунків бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
  • Складання управлінської звітності PL , BS.
  • Контроль коректності складання і своєчасності подання податкової та фінансової звітності.
  • Податкове планування.
  • Проходження аудиту.
  • робота в програмі NAVISION ( бухгалтерські операціі)
  • робота з таблицями і формулами Exel

Головний бухгалтер

ТОВ "TCCM"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки

12.2017 - 12.2019

Повзаємовідносин компаніі постачальниками, покупцями і банками з 0 • Bмію вести переговори • Уміння вести ділову переписку; • Навички складання бізнес-планів, договорів і різних документів; • налагоджувала зворотні зв'язки з покупцями (облік скарг і пропозицій), постачальниками і банками ; • укладала договори від імені компанії; • Контроль стану замовлень, відвантажень і дебіторської заборгованості по клієнтах; • ведення документів в програму для звітності (Navision) • формування. та аналіз, міжнародних фінансових звітів. • накази та видача авансів на відрядження, авансові звіти, • аналіз, формування та контроль фінансового бюджетування. • нарахування заробітної плати, оформлення документів, звітів по заробітній платі. • Підготовка та здача бухгалтерської та фінансової звітності в податкові органи. • Валютні операції (оформлення заявки для банку, оплата рахунків нерезидидентам, контроль оформлення документів) • оформлення іноземців на роботу (work permit, ID cod, employment contract) • розробка міжнародних договорів, рахунків і актів виконаниз робіт, оформлення податкових документів • Робота в програмі: 1С: Бухгалтерія 8.3, медок, електронний кабінет • Облік кадрів підприємства. • участь в процессах складання бюджету та контроль виконання • підготовка міжнародноі звітністі • досвід у проходженні перевірок державними органами та міжнародний аудит • відвідання тренінгів та стажування за кордоном ( Данія, Німеччина, Чехія)  

Заступник головного бухгалтера

ТОВ "Синхрон"

IT

8 місяців

03.2017 - 11.2017

  • (ведення документів по банку, довіреності, розрахунки з постачальниками та покупцями, виписка та проведення рахунків - фактур, видаткових та податкових накладних, актів виконаних робіт, тощо).
  • Робота в программі: 1С: Бухгалтерія 8.2
  • нарахування заробітної плати, оформлення документів, звітів по заробітній платі.
  • Підготовка та здача бухгалтерської та фінансової звітності в податкові органи
  • Нарахування заробітної плати
  • переклад документів на англійську мову
  • робота в таблицях EXEL
  • звіти та комунікація з керівниками компанії
  • Уміння вести ділову переписку;
  • Навички складання бізнес-планів, договорів і різних документів;
  • налагоджувала зворотні зв'язки з покупцями (облік скарг і пропозицій), постачальниками і банками ;
  • Контроль стану замовлень, відвантажень і дебіторської заборгованості по клієнтах;

Провідний бухгалтер

ТNT

Транспорт та Логістика

6 місяців

12.2015 - 06.2016

1) Проведення банківських документів ( постачальники і покупці)

2) Рахунки, акти виконаних робіт, ПН,ВН ( постачальники і покупці)

3) Перевірка банка.

4) ВЕД, покупка валюти, ГТД.

5) Проведення, підготовка та перевірка НДС ( постачальники і покупці)

6) Ведення та контроль реестру платежів

7) Підготовка НДС ( постачальники і покупці) для подачі фінансової звітності

8) Автоматизація програми 1С Управління торговим підприємством 8.2

9) Ведення та Списання ТМЦ, ГСМ

10) Акти звірки ( постачальники і покупці)

11) Робота в програмі 1С Управління торговим підприємством 8.2

12) Робота в програмі SAP ( ведення оплат від покупців послуг)

13) Домога головному бухгалтеру при проведенні міжнародного аудиту

14) перевірка на наявність документів від постачальників і покупців

15) Основні засоби

16) Уміння вести ділову переписку

17) налагоджувала зворотні зв'язки з покупцями, постачальниками і банками ;

18) автоматизація бухгалтерських операцій для спрощення роботи;

19) Контроль стану замовлень, відвантажень і дебіторської заборгованості по клієнтах;

Провідний бухгалтер

ТОВ "ФЕС УКР" (торгові марки Мак Кофе и Петрівская Слобода)

FMCG

1 рік 1 місяць

03.2013 - 04.2014

  • (ведення документів по банку, довіреності, розрахунки з постачальниками та покупцями, виписка та проведення рахунків - фактур, видаткових та податкових накладних, актів виконаних робіт, тощо).
  • Робота в программі: 1С: Бухгалтерія 7.7. 8.2
  • нарахування заробітної плати, оформлення документів, звітів по заробітній платі.
  • Підготовка та здача бухгалтерської та фінансової звітності в податкові органи (ПДВ)
  • Перевірка документів і платежів, пов'язаних з рекламою (відділом маркетингу) на відповідність стандартів бухгалтерського обліку, податкового законодавства та політики компанії і процедур. Піготовка та проведення первинних документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних та податкових накладних, рахунків фактур)
  • Списання рекламної продукції, акти на знижки (накази, кошториси, звіти про проведення рекламних роздач і акцій)
• проведення податкових накладних, контроль.

Головний бухгалтер

ТОВ "Инмедсервис"

Медицина та Охорона здоров'я

6 місяців

09.2012 - 03.2013

  • ведення касових документів,
  • накази, авансові звіти,
  • аналіз, формування та контроль фінансового бюджетування.
  • нарахування заробітної плати, оформлення документів, звітів по заробітній платі.
  • Підготовка та здача бухгалтерської та фінансової звітності в податкові органи.
  • Ведення кадрів підприємства
  • розрахунки з постачальниками і покупцями .
• Робота в програмі: 1С: Бухгалтерія 7.7., 8.2, МЕДОК, Бест звіт, АРМ звіт (пенсійний фонд)

Провідний бухгалтер

ООО "Си Ем ЕС Камерон МакКенна Ел Ел Си"

Юридичні послуги

3 роки 9 місяців

08.2008 - 05.2012

  • ведение документов в международную программу для отчетности (FRX ELITE Report)
  • формирование и анализ, международных финансовых отчетов.
  • ведение кассових документов,
  • прикази и выдача авансов на коммандировочные расходы , авансовые отчеты,
  • анализ, формирование и контроль финансового бюджетирования.
  • расчет зароботной платы, оформление документов, отчетов по заробоной плате.
  • Подготовка та сдача бухгалтерськой та финансовой отчетности в налоговые органы.
  • Валютные операции (оформление заявок для банка, расчет, оформление документов)
  • Робота в программе: 1С: Предприятие, Бухгалтерия 7.7. 8.2
  • кадовый учет предприятия
  • участие в процессах составления бюджета и контроль выполнения
  • опыт прохождения проверок государственными органами и межународный аудит

бухгалтер

EY (Ernst & Young)

Консалтинг / Аудит

9 місяців

09.2007 - 06.2008

  • ведение кассовых документов,
  • приказии подготовкаавансовых отчетов
  • формирование финансовых отчетов,
  • расчетыс покупателями и поставщиками.
  • формирование финансовых отчетов
  • робота в программі SAP

економіст з финансової работи, помічник фінансового директора

ООО "Удек Групп"

Телекомунікації / Зв'язок

4 місяці

05.2007 - 09.2007

  • Переклад та заповнення фінансових документів та звітів
  • Виписка рахунків - фактур, провдення актів виконаних робіт по етапам будівництва
  • Паливо на підприємстві (приход, списання)
  • Ведення звітів по оплатам контрагентами

Навчалась в 2 закладах

Киевский Национальный Экономический Университет

финансы и кредит

Киев, 2004

Киевский Национальный Экономический Университет

финансы и кредит

Киев, 2003

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

manager

Німецька

базовий

Польська

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Турецька

базовий

Українська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

АВС

Киев, 2009

Відвідання семінарів з английскої мови, бізнес термінологія и лексика спеціализація фінанси

Успех

Киев, 2007

Курсы бухгалтерского учета

Динамис

Киев, 2002

Изучение программы 1С Предприятие 7.7

Менеджер

Киев, 1999

Курсы английского языка "Менеджер " 1997- 1999

Бизнес - лексика

Додаткова інформація

Стажування

2008-2019 Стажування и відвідання семинарів по міжнародним стандатам бухгалтерського обліку IFRS за кордоном (Лондон- Велика Британія,Австрія - Відень, Румуні - Бухарест,Німеччина- Берлін,Ленінген, Чехія - Прага)

Комп?ютерні навички

Знання ПК (MS Windows, MS Office, Internet Explorer, 1С:Підприємство 7.7, 8.2, 8.3 1С:Документи (страхування), Citrix Elite, FRX , М.Е.Док, Ліга-Закон 8.2 и 9.2, SAP, Navision

Особисті риси

пунктуальність, наполегливість, комунікабельна, працьовитість, розуміння цілей компанії. Зацікавлена в професіному розвитку і додадкових знань

Захоплення та інтереси

Читання як в про професійній області, так і інша література. Подорожі по різних частинах світу. спорт

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категорії В

Мета

Здобуття позиції головного бухгалтера , заступника головного бухгалтера, Провідного бухгалтера.

Наталия Сергіівна

Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, финансовий менеджер

Київ

100 000 грн.

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, стажування / практика

Оновлено 8 годин тому