Працювала в 8 компаніях   20 років 6 місяців

Медіа / ЗМІ, Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Банки, Краса / Фітнес / Спорт, Реклама та PR-послуги

Помічник керівника

Конфедіційно

Медіа / ЗМІ

3 роки 3 місяці

05.2021 - 08.2024

Посадові обов'язки:
• Планування, координація та ведення робочого графіка керівника
• Підготовка та організація ділових зустрічей, переговорів, нарад, відеоконференцій
• Оперативний та якісний пошук та структурування необхідної інформації
• Оформлення відряджень, пошук житла, конференц-залів та контроль оплат
• Виконання особистих та побутових доручень керівника (робота із супроводу особистих справ керівника, пов'язаних з питаннями сім'ї, організацією свят, медичне обслуговування; вирішення загальних побутових питань з комунальними, ремонтними службами та іншими підрядниками, закупівля необхідних витратних матеріалів, меблів тощо; координація роботи та взаємодія з домашнім персоналом, водіями та охороною керівника)
• Підтримка ділових, особистих, сімейних поїздок керівника та співробітників (оформлення віз, замовлення квитків, бронювання готелів, автомобілів тощо)
• Взаємодія з кур'єрськими службами, Укрпоштою, Новою Поштою
• Інформаційна підтримка працівників з робочих питань
• Участь в організації офісних та приватних заходів
• Виконання інших оперативних доручень
• Повна адміністративна та господарська підтримка керівника
?

Помічник керівника

АУРУМ ГРУП, ООО

Промисловість та Виробництво

1 рік 11 місяців

06.2019 - 05.2021

Посадові обов'язки:
Супровід керівника в адміністративній та організаційній діяльності;

Формування та ведення календаря зустрічей та заходів, контроль його виконання;

Організація зустрічей, презентацій, переговорів;

Оперативний збір інформації, готування аналітичних/статистичних/інформаційних матеріалів, необхідних керівникові задля здійснення своєї діяльності;

Комунікація з командою, партнерами, відслідковування статусі проектів; Обробка запитів, активні дзвінки, пряме спілкування з клієнтами

Travel-підтримка (оформлення віз, бронювання залізничних та авіаквитків, трансфери, готелі)

Виконання особистих доручень керівника.

Гнучкий графік

Помічник керівника

ООО"Парадігма Інвест Груп"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 10 місяців

07.2015 - 05.2019

Посадові обов'язки:

  • Підготовка документів різних видів (договір, оренда, договори служб доставки, акти прийому);
  • Здача вакантних площ у бізнес-центрі;
  • Відправлення міжнародної документації;
  • Зустріч та супровід іноземних гостей;
  • Організація фуршетів, кейтерингу;
  • Робота в ресторані при бізнес центрі з нуля(участь у інвентаризації; організація роботи кухарів; обслуговування відвідувачів зали ресторану; робота з програмою офіціанта та адміністратора R-Trio; закупівля інвентарю, кухонного обладнання; аналіз постачальників продуктів; замовлення індивідуального пошиття уніформи для персоналу бізнес центру та кухні; контроль своєчасного виконання подачі страв та замовлень до зали та на виніс; складання та написання меню ресторану; графік виходу кухарів; дисциплінарної роботи з касою; фінансові звіти дня щодо реалізації продажу страв);
  • Організація зустрічей;
  • Виконання доручень керівництва;

Начальник сектору ризиків

Фінансова компанія ТОВ "Сучасний Факторинг"

Банки

3 роки 2 місяці

03.2012 - 05.2015

Посадові обов'язки:

  • робота з клієнтами;

  • робота із простроченою заборгованістю;

  • передача даних колекторам;звітність та моніторинг боржників та клієнтів;

  • налагодження процесу верифікації та андеррайтинг;

  • мінімізація ризиків;

  • підготовка висновків щодо платоспроможності партнерів та клієнтів;

  • аналіз управлінської звітності;

  • аналіз інвестиційних проектів;

  • участь у розробленні нормативних документів.

Посадові обов'язки:

  • збір даних та форм;

  • формування звітності;

  • аналіз різнопланових динних Банку;

  • робота з базами даних, формування звітності;

  • оцінка кредитоспроможності позичальників (скорингові картки);

  • аналіз звітності у напрямі систем кредитного скорингу та ризиків роздрібних клієнтів;

  • робота зі звітами для колекторських компаній.

Кредитний аналітик. Департамент управління ризиками.

VAB Bank

Банки

6 років 2 місяці

01.2006 - 03.2012

Посадові обов'язки:

  • збір даних та формування звітності;

  • аналіз різнопланових динних Банку;

  • робота з базами даних, формування звітності, постановка;оцінка кредитоспроможності позичальників (скорингові картки);

  • аналіз звітності у напрямі систем кредитного скорингу та ризиків роздрібних клієнтів.

Автокредитування:

  • аналіз фінансово-економічного стану бізнесу клієнта;

  • перевірка за базами;

  • виявлення негативу;

  • підготовка висновків на кредитний комітет із аналізом усіх ризиків;

  • участь у кредитному комітеті.

Експерт відділу кредитування

ООО “Приват Кредит”

Банки

3 місяці

09.2006 - 12.2006

Посадові обов'язки:

  • обслуговування поточних, карткових та депозитних рахунків фіз. та юр. Особ;

  • консультації клієнтів щодо продуктів банку, активне залучення;

  • обслуговування грошових переказів;тренінги;

тренер зі спортивної аеробіки

клуб "Талісман"

Краса / Фітнес / Спорт

2 роки 2 місяці

04.2004 - 06.2006

індивідуальні та групові тренерування з дітьми у віці 8-13 років

Рекламний агент

Pекламне агентство “BRANDEX”

Реклама та PR-послуги

6 місяців

03.2005 - 09.2005

Посадові обов'язки

  • знання основ мерчандайзингу;

  • планування продаж;

  • виконання плану;

  • розвиток бренду;

  • здатність працювати з великим асортиментом;

  • забезпечення правильної викладки товару;

  • робота з потенційними покупцями (вербальне спілкування, продаж до рук споживача);

  • контроль товарних залишків, спілкування у торгових точках з менеджерами відділів;

  • виконання цілей за ключовими показниками: частка полиці, стандарт присутності, обсяг продажу;

  • надання щомісячних та оперативних звітів, фотозвітів;

  • впевнений користувач MS Excel;

Ключова інформація

  • Microsoft Excel
  • Microsoft Word
  • MS Office
  • 1C
  • PowerPoint
  • Навчалась в 2 закладах

    Київський інститут міжнародних відносин

    Міжнародний бізнес/менеджмент

    Киев, 2018

    Національний університет фізичного виховання і спорту України

    тренер, реабілітолог

    Киев, 2011

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Російська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Українська

    рідна

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Може проходити співбесіду на цій мові

    Додаткова інформація

    Водійське посвідчення

    категорія В

    Комп'ютерні навички

    ПК (MS Office, Internet, Lotus Notes, Siebel Financial Corporate, 1С, зовнішні, внутрішні бази даних);

    орг. техніки;

    Досвідчений користувач ПК

    Захоплення та інтереси

    Спорт, музика, книжкі, дайвінг, походи в гори, лижі та багато чього цікавого!

    Особисті якості

    • здатність та бажання до подальшого навчання та удосконалення знань;

    • комунікабельність;

    • ініціативність;

    • аналітичний склад розуму;

    • швидке мислення;

    Цілі

    Велике бажання працювати у Вашій Компанії. Отримати цікаву перспективну роботу з можливістю подальшого кар'єрного, професійного та фінансового розвитку. Набуття нового досвіду, застосування своїх знань, умінь та навичок на новій посаді. Отримання роботи на повний робочий день, офіційне працевлаштування.

    Евгения

    Помічник керівника

    Київ

    1 500 $

    36 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 3 години тому