Працювала в 6 компаніях 18 років 7 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), FMCG
Консалтинг
Астарта Груп, ПП
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 5 місяців
06.2023 - до теперішнього часу
Проектна діяльність:
Агропромисловий холдинг «Астарта-Київ» (2024 р):
- Аналіз можливостей, напрямків та обґрунтування покупки майбутнього підприємства
- Розробка комерційно- маркетингової стратегії майбутнього підприємства
- Розробка комунікаційної стратегії «відповідального бізнесу» з урахуванням нового напрямку діяльності
Алкогольна компанія ТД "АВ":
- Розробка та імплементація маркетингової стратегії компанії
- Аналіз та оцінка проблем та тенденцій розвитку
- Розробка комунікаційної стратегії
- Розробка бюджету
- Аналіз продуктового портфеля та дистрибуції
- Вивід нових SKU
- Супроводження проекту
Кондитерська компанія «Polus» (2023р):
- Аналіз і коригування маркетингової діяльності компанії
- Розробка маркетингової стратегії та комунікаційної стратегії
- Розробка бюджету просування
- Аналіз асортименту портфеля компанії та пропозиції щодо нових СКЮ
- Пропозиції щодо брендінгу (лого, пакування) та розробка пакування для вафель
- Розробка структури відділу маркетингу
- Участь та захист проекту на стратегічній сесії компанії
Директор з маркетингу, член правління компаніі
ПрАТ «Тернопільський молокозавод» (молочний бізнес)
FMCG
8 місяців
09.2022 - 05.2023
Бренд: ТМ "Молокія", ТМ "Казкове молоко"
- Ефективне управління департаментом маркетингу (12 осіб): категорійний відділ, R&D відділ, відділ трейд-маркетингу, менеджер з комунікацій, smm- менеджер, дизайнери та аналітик
- Організація роботи, керування та розвиток колективу департаменту маркетинг : сприяння підвищення рівня знань в галузі маркетингу, кваліфікації та розширення компетенції, навичок підлеглого персоналу
- Організація розробки, впровадження та відповідальність політики компанії в галузі маркетингу:здійснення розробки, впровадження та реалізація маркетингової стратегії, встановлення та забезпечення виконання маркетингових цілей по категоріям,організація процесу аналітики ринкового середовища, каналів збуту, проведення аналізу та дослідження ринку, впровадження політики компанії в галузі ефективного управління продуктовим портфелем компанії,моніторинг ефективності рекламної діяльності.
- Відповідальність за створення нових товарів на стадії їх впровадження: сприяння розробки документу, що регламентує процедуру виведення нових продуктів, створення відповідних робочих груп
- Здійснення управління бренда компанії «Молокія»
- Підготовка звітів з усіх маркетингових та рекламних активностей
Керівник відділу маркетингу
Деліція, ПП (кондитерське підприємство з виробництва пряників, печива, вафель)
FMCG
1 рік 2 місяці
06.2021 - 08.2022
Кондитерські бренди: ТМ "Деліція", ТМ "Friendy"
Лавандове поле: "Бенчіків млин".
- Реорганізація роботи відділу маркетингу: підбір, навчання, моніторинг і оцінка результатів діяльності співробітників, управління підрозділом маркетингу (7 осіб): бренд-менеджери, дизайнери, PR менеджер, інтернет маркетолог , аналітик
- Розробка і реалізація маркетингової та рекламної стратегії компанії на основі аналізу споживчих властивостей товару, поточного становища на ринку і прогнозування попиту на продукцію, аналізу асортименту
- Аналіз і коригування маркетингової діяльності компанії
- Підготовка, виконання та контроль маркетингових планів і бюджетів
- Запуск нових продуктів та управління асортиментом портфеля компанії (Україна та Експорт)
- Редизайн бренду (логотип, упаковка)
- Проведення маркетингових досліджень, тенденцій, рівня цін на аналогічний товар, моніторинг конкурентного середовища і діяльності конкурентів
- Розвиток та просування компанії (соц. мереж, ютуб, інстаграм, фейсбук, телебачення інші)
- Розробка PR стратегії та проведення рекламних заходів у ЗМІ
- Управління патентуванням
- Управління власним інтернет-магазином та власними магазинами (м. Буча, м. Ірпень, м. Гостомель)- 6 торгівельних точок:
- керування рекламними кампаніями, складання бюджету та контроль його використання;
- проведення аналізу та складання звітності результативності маркетингових кампаній;
- генерування ідей з розвитку маркетингової, рекламної політики компанії;
- контроль своєчасного створення та замовлення POSM, рекламно-сувенірної продукції;
- розробка рекламних креативів, робота з дизайнерами та іншими субпідрядниками на максимально вигідних конкурентних умовах;
- підготовка промо-календаря;
- повний маркетинговий супровід відкриття нових ТТ.
Керівник відділу маркетингу
ТОВ "Хорольський завод дитячого харчування" (дитяче харчування)
FMCG
11 років 1 місяць
05.2011 - 06.2022
Бренди: ТМ «Малиш», ТМ «Малютка»
- Створення відділу маркетингу "з нуля": підбір, навчання, організація роботи відділу, моніторинг і оцінка ефективності роботи співробітників: медичні представники, бренд -менеджер, PR-менеджер
- Проведення маркетингових досліджень, тенденцій, рівня цін на аналогічний товар, моніторинг конкурентного середовища і діяльності конкурентів
- Розробка і реалізація маркетингової та рекламної стратегії компанії на основі аналізу споживчих властивостей товару, поточної ринкової позиції і прогнозування попиту на продукцію.
- Планування, бюджетування
- Аналіз ефективності маркетингових заходів, при необхідності - коригування
- Запуск нових продуктів, планування асортименту
- Створення і зміцнення іміджу компанії на ринку
- Розробка стратегії позиціонування
- Розвиток медичного напрямку (робота з Opinion leaders, PR, медіа, підбір та участь у медичних семінарах, координація клінічних випробувань продукту)
- Управління патентуванням
Груп бренд-менеджер винного напрямку
«Національні алкогольні традиції» (алкогольний бізнес)
FMCG
2 роки 5 місяців
09.2008 - 02.2011
Груп бренд-менеджер винного напрямку: ТМ «Коблево», ТМ «Бон Він» (вина), ТМ «Світ натуральних вин», «Винна карта» (вина в упаковці «Тетра Пак»), ТМ «Marengo», ТМ «Палома» (вермути)
- Аналіз ринку, аналіз продажів
- Щомісячний аналіз активності конкурентів
- Виведення нових продуктів на ринок
- Організація і проведення тестування продукції на етапі запуску, контроль якості на серійному рівні
- Розробка стратегії просування, позиціонування бренду
- Редизайн бренду Формування маркетингового бюджету і його моніторинг (ATL, BTL)
- Формування асортиментної політики
- Моніторинг цін, розробка рекомендацій щодо коригування ціни відповідно до ціни позиціонування, ціноутворення
- Аналіз асортименту, розробка та впровадження новинок в лінійку брендів
- Планування та проведення заходів з просування брендів, PR-кампаній, створення відеороликів, робота з телеканалами та радіостанціями України
- Постановка завдань і контроль роботи PR-відділу, арт-студії, медіа-відділу, BTL-відділу в рамках проектів
- Керування питань, пов'язаних з патентуванням інтелектуальної власності
Бренд-менеджер
Холдинг «Молочний альянс» (молочний бізнес)
FMCG
2 роки 6 місяців
03.2006 - 09.2008
Бренд-менеджер (бренди: «Яготинське», «Здорово», «Молочний шлях»)
- Аналіз асортименту, розробка і впровадження нових позицій в лінійці бренду
- Участь у створенні та позиціонуванні бренду
- Редизайн брендів
- Аналіз продажів
- Щотижневий моніторинг цін, розробка рекомендацій щодо коригування цін відповідно до цінового позиціонування
- Підготовка та реалізація трейд-маркетингових проектів
- Аналіз ефективності проведених заходів, звітність
- Організація та розробка POS-матеріалів
- Забезпечення необхідного документообігу в рамках своїх посадових обов'язків
- Підбір підрядників, щоденна робота з ними
Ключова інформація
- Більше 17 років успішного досвіду в маркетингу в FMCG
- Виведення на ринок продуктів, що стали лідерами (ТМ Marengo (лідер серед вермутів), ТМ «Малютка преміум» (бренд No3 серед дитячих сумішей)
- Розвиток медичного напрямку (робота з Opinion leaders, PR, медіа, підбір та участь у медичних семінарах, координація клінічних випробувань продукту)
- Досвід створення відділу маркетингу «з нуля»
- Самостійне прийняття рішень і відповідальність за них
- Стратегічне мислення
- Знання патентного законодавства
- Розуміння експорту
- Досвід роботи в B2B, рітейл, е- commerce та креативного туризму (лавандове поле)
Навчалась в 2 закладах
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
MBA
Київ, 2013
Приватний заклад вищої освіти "Київський міжнародний університет"
перекладач (англійська мова)
Київ, 2005
Володіє мовами
Англійська
середній
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Business Education Solution
Фінанси
Бізнес-школа МІМ
pre-MBA Маркетинг, Маркетинг
Bournemouth Business School International
Маркетинг, менеджмент
Університет економіки і права «КРОК»
Маркетинг (курси підвищення кваліфікації)
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
знання комп'ютера (всі основні програми користувача, зокрема, MS Office
Водійське посвідчення
досвід 15 років
Особисті якості
Цілеспрямованість, комунікабельність, креативність, оперативність, уміння планувати роботу та бачити перспективу, уміння працювати в команді, емоційна стабільність, схильність до навчання.
Світлана
Світлана
Директор з маркетингу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 4 дні тому