Працювала в 7 компаніях   18 років 10 місяців

FMCG, Торгівля роздрібна / Retail

Менеджер з маркетингу групи брендів

Mareven Food Europe (Rollton/Reeva, Idelia)

FMCG

3 роки 6 місяців

11.2020 - 05.2024

  1. Забезпечила зростання виробництва макаронних виробів на 25% у 2021 році порівняно з 2020, досягнувши 4% ринкової частки в Україні за споживанням.
  2. В 2022 році ініціювала та вивела на ринок нову продуктову категорію "Соуси" та "Кетчупи", реалізувавши проєкт на основі аутсорсингу.
  3. В 2023 році створила та запустила новий кулінарний бренд Idelia з нуля, вивівши його на ринки України, Молдови та двох країн Східної Європи.
  4. Забезпечила зростання прибутковості категорій, перевівши їх із мінусової маржинальності до рентабельності, досягнувши шестикратного зростання у 2023 році.

Функціонал:

  • Розробка довгострокової маркетингової стратегії та координація річного маркетингового плану.
  • Формування та управління маркетинговим бюджетом.
  • Прогноз річного плану продажу в розрізі різних каналів збуту.
  • Управління асортиментним портфелем, ціноутворенням і прибутковістю брендів.
  • Управління проектами з розробки та запуску нових продуктів на ринок.
  • Планування, управління та аналіз ефективності маркетингових заходів.
  • Аналіз здоров’я бренду, тенденцій ринку, конкурентів та споживчих переваг.
  • Ініціація, координація маркетингових досліджень, аналіз їх результатів.
  • Розробка позиціонування, ціннісної пропозиції та ключового повідомлення бренду.
  • Розробка комунікаційної стратегії та управління медіа-планом.
  • Крос-функціональна взаємодія з ключовими департаментами компанії (NPD, виробництво, продажі, фінанси, закупки) з максимізації прибутку групи брендів.
  • Координація рекламних, маркетингових та дослідницьких агенцій.

Менеджер з маркетингу групи брендів (шоколадний напрямок)

АВК

FMCG

2 роки 11 місяців

05.2017 - 04.2020

1. Розробила та запустила нову категорію «Шоколадна плитка», яка за перший рік продажів зайняла 5% ринкової частки споживання в Україні.

2. Ініціювала і вивела на ринок інноваційний сегмент «Шоколад без цукру», який став лідером у своєму сегменті.

3. Розробила унікальний асортимент шоколадних цукерок, що отримали міжнародне визнання на виставці ISM 2019.

4. Забезпечила зростання прибутковості категорій, оптимізувавши їхню собівартість.

Функціонал:

  • Розробка довгострокової маркетингової стратегії для обраних брендів на локальному ринку.
  • Розробка річного плану маркетингових ініціатив з просування брендів, формування та ведення бюджету.
  • Управління маркетинг-міксом, включаючи ціноутворення.
  • Виведення нових продуктів на ринок.
  • Управління PnL категорій та забезпечення зростання прибутку відповідно до бізнес-цілей компанії.
  • Системний аналіз ринків, конкурентів, ризиків та можливостей для компанії та ініціювання відповідних дії/проектів в рамках довірених категорій.
  • Прогнозування динаміка ринку, сегментів, ринкової частки й потенціалу до зростання продажів.
  • Підтримка відділу продажів й участь у розробці тактичних планів із чіткими цілями у різних каналах збуту.
  • Аналіз споживацької поведінки, визначення цільової аудиторії та формування ціннісної пропозиції.
  • Розробка комунікаційної стратегії бренду, медійного плану, проведення рекламних-кампаній 360 та PR-заходів.
  • Крос-функціональна взаємодія з ключовими департаментами компанії (NPD, виробництво, продажі, фінанси, закупки), а також із зовнішніми партнерами з максимізації прибутку групи брендів.

Менеджер з маркетингу бренду (Мелочі жизні/Fino)

Sarantis Group / Эргопак

FMCG

1 рік 9 місяців

08.2015 - 05.2017

1. Розробила та запустила інноваційну лінійку пористих кухонних губок, що стала трендсетером категорії та забезпечила триразове зростання продажів у всіх каналах, включаючи експортні ринки.

2. Збільшила продажі бренду на 34% завдяки впровадженню ефективної портфельної стратегії.

3. Розробила та реалізувала медійну стратегію, яка забезпечила зростання всіх показників здоров'я бренду.

Функціонал:

  • Розробка та управління стратегією розвитку бренду.
  • Управління асортиментом, запуск нових продуктів.
  • Управління PnL та аналіз бізнес-результатів бренду.
  • Планування річного плану продажів.
  • Розробка та координація плану стимулювання збуту на всіх ринках, включаючи експортні країни.
  • Аналіз ринку та трендів в категорії "household".
  • Дослідження споживачів та ринкових тенденцій.
  • Планування та супровід проектів із просуванням бренду в різних каналах (ATL, BTL, digital).
  • Крос-функціональна взаємодія з ключовими фунціями компанії для виконання бізнес-цілей компанії.

Менеджер групи категорій (Шоколадна плитка, шоколадні цукерки, сезонна продукція)

Кондитерська Корпорація «РОШЕН»

FMCG

11 місяців

08.2014 - 07.2015

1. Провела комплексну оптимізацію продуктової лінійки та зниження собівартості у всіх категоріях, завдяки чому підвищила маржинальність на 14%.

2. Розробила та успішно запустила інноваційну лінійку шоколадних плиток (Roshen Nuga), яка завоювала 10+% ринку за рівнем споживання.

3. Зробила успішний ребрендинг европейського бренду Tibi (Угорщина).

Функціонал:

  • Розробка асортиментної стратегії та розвитку категорій.
  • Управління асортиментним портфелем та ціноутворенням.
  • Управління прибутковістю продуктового портфелю.
  • Розробка продуктової та цінової стратегії для ринку Польщі (усі категорії компанії).
  • Управління проектами із запуску нових продуктів, включаючи розробку та координацію маркетинг-міксу.
  • Стратегічне планування, аналітика продажів категорії на всіх ринках збуту, включно із країнами СНД та Європи.
  • Розробка заходів просування товарів по категоріям та аналіз їх ефективності.

Менеджер категорії (Морозиво)

Три Ведмеді, ТОВ

FMCG

1 рік 7 місяців

10.2012 - 05.2014

1. Провела оптимізацію портфелю категорії (від 150 до 50 SKU).

2. Розробила та вивела на ринок 16 нових SKU морозива, в т.ч. для сегменту HoReCa.

3. Розробила концепцію морозива «Моржо».

Функціонал:

  • Управління асортиментним портфелем, включаючи бюджетування, оптимізацію, введення нових продуктів, ціноутворення та рентабельність.
  • Розробка цінової політики, системи знижок в розрізі каналів збуту.
  • Планування продажів категорії.
  • Стратегічне планування розвитку та координації просування категорії (ATL, BTL, PR, Trade Marketing), а також, участь у медіа-плануванні.
  • Аналіз ринку та проведення маркетингових досліджень (тренди ринку, цільові сегменти споживачів, конкурентне середовище, ставлення споживачів до продукту, вторинні продажі).
  • Розробка, тестування, друк упакування та рекламних комунікацій.

Бренд менеджер

ESPRIT

Торгівля роздрібна / Retail

5 років 11 місяців

07.2006 - 06.2012

1. Ініціювала та перезапустила програму лояльності, яка підвищила свою ефективність в 7,5 разів.

Функціонал:

  • Розробка довгострокового плану розвитку бренду на локальному ринку.
  • Довгострокове та короткострокове планування фінансових показників, аналіз ефективності.
  • Планування та координація маркетингової діяльності з просування бренду.
  • Управління мерчандайзингом та space management.
  • Планування заходів з оптимізації запасів, стимуляції продажів.
  • Бюджетування та участь в закупці колекцій.
  • Розробка та управління програмою лояльності.
  • Управління проектами відкриття нових ТТ.
  • Навчання торгового персоналу.

Менеджер за маркетингових досліджень

Oriflame Ukraine

FMCG

1 рік 9 місяців

09.2004 - 06.2006

1. Ініціювала та провела глобальне внутрішнє дослідження з рівня задоволеності клієнтів, результати якого суттєво вплинули на операціну діяльність компанії.

Функціонал:

  • Організація з нуля та управління відділом маркетингових досліджень.
  • Планування та бюджетування дослідницьких проектів для ринків України, Білорусії та Молдови.
  • Координація роботи дослідницьких агенцій.

Ключова інформація

1. Розробка бренд стратегій та маркетингових планів

2. Управління продуктовим портфелем

3. Просування брендів

4. Аналіз ринку, споживача та конкурентів

5. Бюджетування

6. Управління PnL брендів

7. Проектний менеджмент (лонч продукту, медіа кампанії)

CliftonStrengths® Top 5 (сертифікат Gallup):

1. Individualization

2. Empathy

3. Intellection

4. Activator

5. Ideation

Навчалась в 2 закладах

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Економічна кібернетика, Менеджмент та маркетинг

Київ, 2006

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Економіка та підприємництво, Менеджмент та маркетинг

Київ, 2004

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

IELTS, B2 level

Польська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Школа автоматизації маркетингу

Львів, 2024

Автоматизація бізнес-процесів в маркетингу

LABA

2021

Стратегічний маркетинг

Бізнес-школа KMBS

Київ, 2019

Start Up

Бізнес-школа KMBS

Київ, 2019

Бренд стратегія: створення цінності через розуміння споживача

Бізнес-школа KMBS

Київ, 2018

Стратегічний маркетинг для маркетологів

British Council

Київ, 2015

Євгенія

Управління маркетингом

Київ

41 рік

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому