Працював в 9 компаніях   21 рік 6 місяців

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Медіа / ЗМІ, Телекомунікації / Зв'язок, Інше, IT

Співзасновник і керівник компанії «Dziedziczne Tradycje» («Успадковані традиції») м.Познань, Польща

«Dziedziczne Tradycje» (м. Познань, Польща)

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

10 років 6 місяців

04.2014 - до теперішнього часу

У місті Познань (Республіка Польща) разом з дружиною реалізували проект ресторану-салону, традиційного культурно-мистецького закладу, формат якого був популярним у Європі, та зокрема у Польщі від кінця XIX ст. до середини ХХ ст.

Серед досягнень

  • через 3 тижні по відкриттю -- 4 місце на кулінарному фестивалі Culinary Fest серед 40 вже відомих ресторанів Познані.
  • через 3 місяці по відкриттю -- 3 місце на фестивалі кави - серед 15 відомих познанських кав'ярень.
    З березня 2016 року, через бюрократичні та політичні питання, діяльність ресторану - припинено.
    Фірма (юридична особа) - продовжує існування.

Випусковий редактор

ТВ-канал 2+2

Медіа / ЗМІ

3 місяці

10.2017 - 01.2018

Розробка концепції нового циклу програм "Загадки історії" для ІІ СЕЗОНУ ПРОГРАМИ «ЗАГУБЛЕНИЙ СВІТ».

Новий погляд або маловідомі теорії про історичні факти та події минулого.

  • Розроблена концепція.
  • Опрацьовано і визначено теми на сезон.
  • Визначені локації та історії виходячи з можливостей для здійснення зйомок і наявності ліцензійного відео.
  • Робота з авторами, редагування. (монтажний лист)
  • Узгоджено та зкоординовано з режисерською групою КПП.

Виконавчий директор

ТОВ «ТВ-5» (провайдер кабельного Інтернету, КТВ, фіксований зв’язок, ТМ «Нова-телеком») (м.Набережні Чєлни, Республіка Татарстан, РФ)

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 4 місяці

06.2012 - 10.2013

Група компаній "ТВ-4" - Челны Медиа Холдинг:

  • Кабельний оператор (провайдер) Інтернет, КТБ, фіксований зв'язок.
  • ТВ-канали СТС-Набережные Челны, Домашний, Перец, РБК, МИР та інші.
  • Рекламна агенція "Медіа-Центр".
  • Радіостанція "Record".

Проведена оптимізація роботи РА "Медіа-Центр" (був ініциатор та ідеологом її створення у 2010 р.).

В рамах холдингу проведено бізнес-консалтинг напрямів діяльності з телевиробництва та мовлення місцевих телестудій.

Сформована організаційна структура кабельного оператора. Розроблено Торгові марки (фірмовий стиль) для компанії-оператора і послуги Інтернет (НОВА-телеком, (:майл.нет «Смайл.нет»).

Створено фінансовий план роботи кабельного оператора на 3 роки, з формуванням основ облікової політики підприємства, планів закупівель обладнання і матеріалів, погашення кредиторської заборгованості за залучених коштів під проект будівництва і розвитку кабельного оператора.

Створено поетапний план будівництва з урахуванням розгалуженості мереж компаній-конкурентів.

Керівник прес-служби штабу ГО (з центром у м.Стаханов, Луганської обл. Україна)

Парламентські вибори 2012 р.

Інше

5 місяців

11.2011 - 04.2012

Организація роботи прес-служби за п'ятьмома мажоритарними (одномандатними) округами по виборам народних депутатів України у 2012 р. У Східній Україні.

Адміністративно-господарська организація роботи телестудії, редакцій періодичних видань, служби реклами.

Редакційна робота, робота з позаштатними теле- та радіостудіями, пресою.

Формування концепції, робота з дизайнерською групою по графічним рішенням кампанії.

Зорганізовано забеспечення округів рекламно-сувенірною продукцією.

Планування і супроводження рекламної кампанії.

Національний Продукт-менеджер послуг КТБ и ЦКТБ, керівник додаткового розважального сервісу - NVoD

ТОВ "Воля-кабель"

Телекомунікації / Зв'язок

11 місяців

12.2010 - 11.2011

  • Збір, консолідація і аналіз інформації про ринок кабельного (цифрового і аналогового) телебачення, тенденціях його розвитку на рівні регіонів, країни в цілому, а також країнах Східної Європи.
  • Моніторинг конкурентного середовища, аналіз технічних, продуктових та інших стратегій основних гравців на ринку, аналіз споживацької поведінки на ринку (customer insight, decision-making).
  • Введена звітність (reporting) за досягненням ключових показників і головних причин їх змін на рівні компанії, аналіз маржинальності продукту, SAC ( Sales Aquisition Cost - вартість долучання одного клієнта/абонента).
  • Структуровані best/worst practice за новым проектам/продуктам (DTV, HDTV, акції, тарифы) за всіма регіонами присутності компанії.
  • Створено рекомендації регіональним експертам зі стратегії розвитку продукту і тактичним завданням, затверджено та синхронізовано ці завдання (кроки) у відповідності зі стратегіями на рівні країни.
  • Робота з кінодистрибуторами, формування політики кінопоказу (підбір фільмів, форматування розкладу/програми, реклама и анонсування), технічний супровід.
  • Розроблена концепція створення власних ТВ-каналів (реалізовано тепер, як сімейство ТВ-каналів «CINE+»).

Начальник відділу маркетингу

ВАТ «ТРК «ТВТ» (м.Казань, Республіка Татарстан, Російська Федерація)

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 8 місяців

04.2008 - 12.2010

ВАТ «ТРК «ТВТ» - найбільший кабельний оператор Республіки Татарстан, що надавав послуги у 15 містах республіки. З травня 2012 - відділення ВАТ «МТС» - послуга «МТС-Стрим»).

Ключеві функції:

  • оптимізовані витрати на проведення рекламних иі маркетингових кампаній, підвищено їх ефективність;

  • розроблені маркетингові і рекламні стратегії популяризації послуги кабельного (у т.ч. цифрового) ТБ, доступу до мережі Інтернет, фіксованого зв'язку (телефонії);

  • розроблені сценарії проведення і супроводу (за особистого керівництва) маркетингових акцій, що були спрямовані на збільшення кількості активних абонентів компанії за всіма типами послуг;

  • Аналіз ринку, підготовка регламентарних документів, супровід акцій, аналіз результатів акцій;

  • Адаптація, впровадження стратегій та рекламно-маркетингових політик холдингу для локальних республіканських ринків;

  • Консультування і координація дій підрозділів компанії в питаннях впровадження послуги Цифрового телебачення і основних супроводжуваних бізнес-процесів, медіа-підрозділів (газета «Телепрограма ТВТ» і «Інформаційний канал - ТВТ»):

  • Змінено наповнення газети «Телепрограма ТВТ», розміщення інформаційних матеріалів ТВ-каналів з пакетів цифрового телебачення.

  • Випущено додаток до газети - «Альманах Цифрового телебачення» з роз'яснювальною інформацією про особливості та переваги ЦКТВ.

  • Результат: після скасування безкоштовної роздачі «Телепрограма ТВТ» та введення підписки за рік тираж склав в т.ч. по щомісячної передплати - 6.000.

  • Збережено обсяги виручки компанії в після кризовий 2009 рік.

  • Вперше в Республіці Татарстан організована трансляція HD-каналів в мережах кабельного цифрового телебачення.

  • Модернізований розважальний портал

  • Створено та введено в дію сайт для юридичних осіб - b2b.tbt.ru

  • Розпочато виробництво власного відео-контенту. За рік вироблено понад 20 іміджевих відео-сюжетів, що зробили істотний вплив на просування нових послуг компанії.

Заступник начальника відділу маркетинга з впровадження нових проектів

ЗАТ "Воля-кабель"

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 10 місяців

05.2005 - 03.2008

Кар'єра в компанії "Воля" у 2005-2008 рр. за хронологією.

  • Провідний експерт відділу маркетингу,
  • Бренд-менеджер послуги цифрового телебачення «Воля Преміум ТВ»,
  • Керівник служби розвитку послуг кабельного ТБ
  • Заступник начальника відділу маркетингу з впровадження нових проектів,
  • Керівник ТВ-каналу «Воля-Інформ» ( директор ТОВ «ВІА-Медіа», дочірньої компанії холдингу «Воля»)
    Ключеві функції:
  • розробка маркетингових і рекламних стратегій з популяризації послуги цифрового телебачення «Воля Преміум ТВ»,
  • розробка, супровід і керівництво у проведенні маркетингових акцій, спрямованих на збільшення кількості абонентів за всіма типами послуг,
  • аналіз ринку, підготовка регламентних документів, аналіз результатів акцій,
  • розроблено («під ключ») і реалізовано рекламно-інформаційний ТВ-канал «Воля-Інформ»: концепція, забезпечення мовлення програмами власного виробництва,
  • розроблена ідеологія, концепція, здійснено стратегічний аналіз ринку, розроблено технічні рішення («під ключ») і впроваджено послугу «Домашній кінозал (відео на замовлення)» на базі технологічного рішення - NVOD (Near Video On Demand),
  • виконано плани зі збільшення долі ринку, збільшено кількість активних абонентів преміальних послуг компанії (за 2,5 роки - в залежності від типу послуги - в 5-8 разів).
    переговори з представниками іноземних ТВ-каналів в Україні та країнах СНД.
  • по умовам ліцензування і об'ємах ліцензійних нарахувань;
  • по проведенню рекламно-маркетингових акцій;
  • по проведенню кампаній з популяризації ТВ-каналів на рекламних носіях компанії «Воля»;
  • виконано плани зі збільшення долі ринку, збільшено кількість активних абонентів преміальних послуг компанії (за 2,5 роки - в залежності від типу послуги - в 5-8 разів).

Кращий працівник компанії «Воля» (І півріччя 2007 р.)

Майстер- працівник компанії «Воля» ( 2007 р.) Майстер- працівник компанії «Воля» ( 2007 р.)

Перший заст. головного редактора Інтернет-порталу українського уряду (www.kmu.gov.ua)

ЗАТ "СОФТЛАЙН"

IT

10 місяців

09.2002 - 07.2003

Представник компанії-розробника та інтегратора проекту «Єдиний портал органів виконавчої влади України»

  • Розроблені інформаційна та навігаційна структури порталу.
  • Розроблені і впроваджені сервіси для відвідувачів порталу «Для громадян», «Для бізнесу».
  • Розроблена і впроваджена політика інформаційної складової (контенту) порталу: актуальні дані по країні, органах влади, історичні і біографічні довідки, фотобанк, стрічка новин.
  • Відпрацьована та налагоджена взаємодія з прес-службами органів виконавчої влади з координації та висвітленням актуальної інформації та новин.
  • Поетапна передача функцій супроводу та адміністрування порталу співробітникам Секретаріату КМУ.

Керіаник департаменту іміджу телеканала СТБ

ЗАТ «ММЦ-СТБ» (Телеканал СТБ)

Медіа / ЗМІ

1 рік 6 місяців

04.2000 - 10.2001

  • Автор рекламного іміджу ТВ-каналу СТБ (осінь 2000 р.). Слоган - «Спіймай нас».
  • Реалізовано промо-кампанію трансляцій на телеканалі СТБ матчів ЄВРО-2000.
  • Вибудована співпраця з української періодичною пресою; новини, інтерв'ю, імідж-інформація, фотосесії телеведучих.
  • Проведено спільні промо-кампанії тематичних кінопоказів (Кінопоказ «Європейське кіно» і «Наше кіно» - Спільно з радіостанціями «Європа плюс», «Наше радіо», «Комсомольская правда в Украине»).

Результатом роботи (2000-2001 рр.) стало зростання позиції ТВ-каналу СТБ в телевізійних рейтингах з 6-го до 3-го місця­­­.

Розроблена нова концепція (позиціювання) ТВ-каналу СТБ (червень 2004 р.) (зовнішня робота). Концепція працювала на ТВ-каналі СТБ щонайменьш - 8 років.

Ключова інформація

Високі організаторські та керівні навички, досвід у адаптації до нових антропологічних та професіних умов.

Комунікабельність, відповідальність, проактивність. Нестандартні та ефективні здібності при роботі в кризових ситуаціях.

Стратегічне мислення та аналітичний склад розуму.

Навчався в 1 закладі

Київський національний університет імені Тараса Шевченка.

Інститут журналістики, факультет телебачення і радіо. Магістратура.

Киев, Украина, 2003

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Курс сценарної майстерності

Київ, 2018

Центр літературної освіти - Litosnova.

 

 

Консалтингова група "MetaVision Consulting"

Киев, Украина, 2011

Сертифікований НЛП-Практик (у відповідності з вимогами якості Міжнародної Асоциації НЛП).

Академія Business & Psychology

Россия, 2008

«Развиток керівних компетенцій», тренер - Світлана Васьковська (СПб, Казань)

Компанія «Персон»

Харків, 2006

«Ефективний менеджер», тренинг. 

Компанія Brain2brain

Киев, Украина, 2006

«Стратегічне позиціонування», компанія Brain2brain, майстер-клас Джека Траута (США). 

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Досівдченний користувач ОС Windows (включно з головними офісними додатками MSWord, MSExcel, MSOutlook, MSPowerPoint). Володіння «вище за базове» професійними графічними пакетами родини Adobe (PhotoShop, Illustrator, Premiere Pro, LightRoom)

Водійське посвідчення

Категорія "В" з 1996 р.

Великий міжнародний (Європа, Росія) досвід.

Досвід керування вантажно-пасажирськими мікроавтобусами до 3500 кг.

Захоплення та інтереси

Фотографія; в якості фотографа мав співпрацю з ТВ-каналом "Інтер", "Студією "95 Квартал", кіностудією StarMedia.

Учасник щорічних фотоконкурсів газети "День"

Кінематограф: відео зйомка, монтаж, сценарії.

Мета

Обіймання посади керівника напряму в компанії, що займається ЗМІ (преса, ТБ, радіо), рекламному агентстві, виробництві кінофільмів (документальне, художнє, серіали), керівник відділу (служби) маркетингу.

Чекаю на пропозиції від амбітних компаній з планами, підкорення яких багатьом здавались би мало здійсненими.

Тільки прозора, реалістична і законна робота.

Олександр

Керівник підрозділу, напряму діяльності

Київ

30 000 грн.

53 роки

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому