Працювала в 11 компаніях   14 років 5 місяців

Консалтинг / Аудит, Торгівля роздрібна / Retail, АПК (Агропромисловий комплекс), Банки, Фінансові послуги

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ "БС Леночка"

Консалтинг / Аудит

3 роки 5 місяців

06.2021 - до теперішнього часу

  • комунікація з клієнтами, орієнтовані на довгострокову співпрацю
  • оперативно комунікація з новими та існуючими клієнтами
  • аналіз потреби клієнтів та збирати зворотний зв'язок
  • залучення нових клієнтів та створення комерційних пропозицій для них
  • координація процесу обслуговування клієнтів з командою бухгалтерів (планувати завдання та контролювати їх вчасне виконання)
  • здійснювати організаційну підтримку роботи команди та ведення CRM (Бітрікс-24)
  • налаштування рекламних кампаній (GOOGLE ADS)
  • розробка та оформлення нового продукту.
  • організація робочого процесу офісу (замовлення канцелярських товарів, друк матеріалів, організація прийому та відправлень документів тощо)

Менеджер з корпоративної соціальної відповідальності

OKKO Group

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки

04.2019 - 04.2021

  • Управління частиною існуючого портфеля проектів у сфері КСВ та їх комунікацій (збір речей для незаможних, безпека на дорозі, запуск бліндованої продукції для продажу на АЗС).
  • Робота з підготовки Нефінансового звіту відповідно до стандартів GRI.
  • Допомога та реалізацію інших існуючих проектів компанії.
  • Супровід документальної роботи.

Менеджер по внутрішнім комунікаціям

«Группа «Укрпроминвест Агро»

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки

04.2017 - 04.2019

  • Супровід роботи «гарячої лінії» – постановка завдань, контроль виконання, аналіз проблематики звернень.·
  • Написання прес-релізів, матеріалів про компанію для ЗМІ, підтримка сторінки компанії у соцмережах, координація підготовки корпоративного видання.
  • Робота з впровадження корпоративного стилю (брендування) – замовлення продукції, робота з підрядниками.·
  • Координація соціальної програми компанії – контроль виконання програм, аналітика.·
  • Узагальнення та систематизація інформації із земельних та соціальних питань, яка надходить з виробничих підрозділів.·
  • Підготовка презентаційних та рекламних матеріалів.

Провідний спеціаліст відділу внутрішньої комунікації та корпоративної соціальної відповідальності

Platinum Bank

Банки

1 рік 1 місяць

02.2016 - 03.2017

  • Організатор проектів КСВ «Для покращення України». Проєкти проходили на всій території України
  • Куратор Клубу волонтерів – залучення, навчання та комунікація;Введення та планування, дотримання бюджету;Розробка та проведення внутрішніх та зовнішніх активностей;
  • Написання внутрішніх комунікацій, ведення колонок у корпоративній газеті, верстка;
  • Розсилка та написання щоденних новин від імені керівництва, відділу;
  • Написання колонок у щоквартальну газету, про виконану КСВ роботу;
    Введення внутрішнього порталу – розміщення новин, фотозвітів – направлення КСВ.
  • Робота з усіма підрозділами банку; організація внутрішніх заходів;
  • Максимальна підтримка цінностей компанії та їх PR;
  • Презентація проєктів компанії як на зовнішніх зустрічах, так і на внутрішніх;Спікер у напрямку КСВ та HR (Екоконференція, HRbrand, конкурс кейсів КСВ, активний волонтер усіх проєктів банку)

Специалист отдела дистанционного обучения персонала.

Platinum Bank

Банки

1 рік 5 місяців

09.2014 - 02.2016

  • Функціональні обов'язки:
  • підготовка, контроль та відправка навчальних матеріалів. - відправка співробітникам у регіони необхідних матеріалів (документи, витратні матеріали)
  • проведення оформлення заявок працівників щодо забезпечення необхідним обладнанням, канцтоварами та іншими матеріалами.- прийняття участі у процесі підписання договорів та підготовка необхідних документів відповідно до внутрішньої політики банку.
  • допомога в організації зустрічей, тренінгів та інших освітніх заходів (внутрішніх чи зовнішніх)
  • координування програм: заохочення співробітників, привітання з днем народження та річниці роботи в компанії, розпродаж у компанії.
  • оновлення щомісячних та щотижневих звітів у підтримці комунікації зі співробітниками банку.
  • створення та оновлення навчальних матеріалів навчання та новин банку на порталі.

Головний спеціаліст відділу верифікації

ПАО КБ "Надра"

Банки

3 місяці

06.2014 - 09.2014

Головний спеціаліст відділу верифікації заяв з беззаставних та заставних кредитів та пластикових карток

Функціональні обов'язки:

  • Підготовка звітів згідно з номенклатурою банку;
  • Оцінка ризику несплати кредитних рішень; проведення верифікації клієнта за кредитними заявками на етапі судових розслідувань;

Головний економіст відділу супроводу та підтримки мережі управління продажів та маркетингу

Платинум Банк

Банки

1 рік 1 місяць

05.2013 - 06.2014

  • Контролює підписання договорів з контрагентами та компанією.
  • Введення внутрішньої бази КА
  • Розрахунок виплати винагороди контрагентам та співробітникам.

Старший эксперт сектора верифікації

"ОТП Банк" (банк)

Банки

8 місяців

09.2012 - 05.2013

  • Оцінка ризику несплати кредитних рішень проведення верифікації клієнта за кредитними заявками у телефонному режимі ухвалення рішення видачі кредиту.
  • Захист рішення щодо кредитної заявки перед керівництвом.
  • Навчання нових працівників правилам роботи у відділі верифікації.

Эксперт сектора верификации

"ОТП Кредит" (банк)

Фінансові послуги

9 місяців

12.2011 - 09.2012

  • оценка риска неоплаты кредитных решений
  • проведение верификации клиента по кредитным заявкам в телефонном режиме
  • мониторинг своевременной оплаты клиентов.

  • вынесение и защита кредитной заявки перед комитетом

Молодший економіст відділу андеррайтингу споживчих кредитів

Platinum Bank

Банки

7 місяців

05.2011 - 12.2011

  • Аналіз та прийняття рішення щодо кредитних заявокоцінка ризику несплати кредитних рішеньпроведення верифікації клієнта за кредитними заявками у телефонному режимі

Фахівець із роботи з проблемною заборгованістю

Swedbank / Сведбанк

Банки

11 місяців

06.2010 - 05.2011

  • Здійснення контактів із клієнтами, які мають прострочену заборгованість;
  • Встановлення контактних даних клієнтів, які мають прострочену заборгованість;
  • Підбір реструктуризації клієнтам

Ключова інформація

Комунікабельна. Працьовита. Надійна та відкрита людина.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний університет технологій та дизайну

Спеціальність - "Економіка підприємства", Інженерно-економічний факультет.

Київ, 2010

Володіє мовами

Англійська

середній

intermediate

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Копірайтинг

Київ, 2020

Школа "РИБА"

Англійська

Київ, 2017

school "Anglik school"  - Intermediate

Excel

Київ, 2014

курс "Excel" в компютерній школі "Basic", рівень эксперт

Англійська мова

Київ, 2011

American English Center

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Word, Excel, Paint, Powerpoint - вільний користувач

Lotus, SR-bank, Sibel, Publisher, SharePoint - рівень користувача.

Личные качества

  • комунікабельна
  • посидюча
  • пунктуальна
  • у роботі для мене важливо:програма «Баланс роботи та життя»зворотний зв'язок про виконану роботу, озвучення побажань розподіл завдань з deadline

Досвід

2020 року закінчила курси копірайтингу "Риба".

Ірина Олексіївна

Менеджер по роботі з клієнтами

Київ

Дарницький район

37 років

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 23 години тому