Працювала в 5 компаніях   10 років 9 місяців

Автомобільна промисловість та Автобізнес, Промисловість та Виробництво, Послуги для населення - інше, Транспорт та Логістика, Будівництво

Помічник керівника

German wheels / Антоненко О.В., ФЛП

Автомобільна промисловість та Автобізнес

6 років 4 місяці

02.2018 - до теперішнього часу

  • управління господарською діяльністю підприємства, аналіз і поліпшення показників діяльності підприємства в цілому, вдосконалення бізнес - процесів;
  • розробка та впровадження технічної політики підприємства, розробка планів розвитку, підтримання адекватного рівня конкурентоспроможності компанії, її інноваційності, визначення пріоритетних напрямків діяльності, пошук варіантів розвитку і розширення діяльності компанії;
  • управління персоналом та його найм: підбір та затвердження кандидатів, первинне проведення співбесіди, розробка індивідуального стажування та проведення адаптації персоналу, з подальшим консультуванням;
  • оцінювання роботи менеджера: фактичні результати (завдання, які співробітники виконують на регулярній основі) і компетенції (знання, вміння, навички, які проявляються в поведінці);

  • контроль дотримання стандартів обслуговування та емоційного задоволення клієнтів від роботи підприємства;
  • визначення недоліків існуючих бізнес процесів компанії, розробка і реалізація заходів щодо їх усунення;
  • участь в розробці мотивації для співробітників та створення ідеального робочого місця для кожного співробітника;
  • контроль морально- психологічного клімату в колективі;
  • контроль за дотриманням і розвитком корпоративної культури підприємства;

  • виконання прямих доручень керівника;

  • турбота про психічний комфорт керівника та його команди: складання зручного графіка, нагадування про важливі заходи, зустрічах, пошук і надання запитуваної інформації в зручному для директора форматі та його команди;

  • організація роботи відділу продажів через впровадженну СРМ систему Бітрікс 24, розподіл клієнтів на відділ продажу та проведення щоденних звітів про виконану роботу і якість зробленних пропозицій клієнтам;
  • організація і контроль своєчасного, повного і якісного внесення в базу СРМ Бітрікс 24, інформації про нових клієнтів;

  • контроль за підтримкою актуальності інформації про клієнтів в базі даних СРМ Бітрікс 24;

  • котроль взаємовідносин між клієнтами та менеджерами;
  • контроль роботи менеджерів від вхідної заявки до угоди, також контроль роботи з існуючою базою клієнтів;
  • здійснення контролю за своєчасним виконанням працівниками наказів,вказівок керівництва;
  • робота з партнерами підприємства, ведення ділової переписки та взаєморозрахунків з ними;

  • проведення, оформлення і ведення первинної документації. Виставлення рахунків на оплату, ведення документального супроводу клієнтів. Формування первиних документів по реалізації (акти звірок, акти прийому - передачі, видаткові накладні);
  • проведення телефонних переговорів з контрагентами та підрядчиками, за потреби консультування клієнтів;

  • формування договорів з контрагентами;
  • організація і ведення складського обліку і документообігу ТМЦ та участь в інвентаризації;
  • забезпечення життєдіяльності офісу та контроль за належним утриманням та експлуатацією приміщень офісу відповідно до правил і норм виробничої санітарії і протипожежного захисту;
  • організація рекламних проектів різної складності та розробка художніх фото товару;
  • розробка, впровадження, просування інтернет контенту, просування бренду в соціальних мережах. Написання постів, придумування активності, які залучають аудиторію;

  • розробка і запуск рекламного контенту, підготовка креативів (фото, відео) для постів.
  • дослідження всіх факторів, які впливають на попит споживачів. До цього відноситься кон'юнктура ринку, конкурентне середовище, споживчі переваги;
  • на основі даних аналітики, проведення сегментації споживачів, виділення пріоритетних цільових аудиторій для взаємодії в ході маркетингових заходів;
  • формування вимог до характеристик ринкової пропозиції компанії, підготовка та обґрунтування рішень щодо наявного асортименту: розширення, оновлення або с

Помічник керівника, адміністратор офісу

ТОВ"АвтоЛюб"

Промисловість та Виробництво

4 місяці

04.2017 - 08.2017

Виконання прямих доручень керівника.

Робота з партнерами підприємства та ведення ділової переписки.

Робота з вхідною і вихідною документацією.

Забезпечення життєдіяльності офісу.

Робота з поштовими відділеннями та кур'єрськими службами.

Прийом вхідних дзвінків.

Економіст по фінансовій роботі

Філія від "Асоціація платників податків"

Послуги для населення - інше

1 рік 8 місяців

04.2015 - 12.2016

Аналіз фінансової діяльності підприємства, бухгалтерської звітності.

Аналіз управлінської звітності:

Фінансове планування, місячна звітність,

контроль виповнення бюджету.

Контроль руху грошових коштів та

обґрунтування потреби в їх наповнені.

Контроль внутрішніх фінансових звітів.

Помічник керівника

ТОВ "Лагард"

Транспорт та Логістика

1 рік 6 місяців

09.2013 - 03.2015

Підготовка документації для взяття на облік та зняття з обліку підприємств.

Реєстрація підприємств у державних установах.

Робота з банківськими відділеннями.

Робота з вхідною і вихідною документацією.

Робота з партнерами підприємства та ведення ділової переписки.

Прийом та розподіл вхідних дзвінків.

Виконання прямих доручень керівника.

Секретар керівника

ТОВ "Норте"

Будівництво

6 місяців

02.2013 - 08.2013

Знання основ діловодства.

Впевнений користувач ПК та оргтехнікою.

Забезпечення життєдіяльності офісу.

Зустріч і прийом гостей офісу.

Прийом і розподіл дзвінків, ведення ділової

переписки, робота з документами, електронною поштою.

Виконання доручень керівника.

Ключова інформація

Відповідальна, старанна, наполеглива, порядна,цілеспрямована, акуратна, здатна швидко навчатися, висока працездатність, вміння працювати як в команді так і самостійно, вміння планувати роботу і приймати зважені рішення.

Не маю шкідливих звичок.

Навчалась в 1 закладі

Національна академія статистики, обліку та аудиту при Держкомстаті

Облік та аудит

Киев, 2011

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

TARGET Expert

2021

Бізнес конструктор

2020

Марія

SMM-менеджер віддалено

Київ

Голосіївський район, Печерський район

40 000 грн.

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 дні тому