Працював в 7 компаніях 17 років 1 місяць
Послуги для населення - інше, Медицина та Охорона здоров'я, Послуги для бізнесу - інше, Державний сектор
Начальник відділу публічних закупівель
Філія КП "КИЇВПАСТРАНС" ТРЕД 3
Послуги для населення - інше
1 рік 8 місяців
09.2023 - до теперішнього часу
Складання річного пдану закупівель.
Організація роботи відділу.
Проведення публічних закупівель, відповідно до діючого законодавства.
Фахівець з публічних закупівель, юрисконсульт
Комунальне неприбуткове підприємство Київської обласної ради «Київський обласний перинатальний центр»
Медицина та Охорона здоров'я
7 місяців
02.2023 - 09.2023
Розробка річного плану закупівель;оприлюднення річного плану закупівель та змін до нього шляхом розміщення на інтернет-майданчиках уповноважених органів;підготовка проколів засідання тендерного комітету;підготовка тендерної документації з закупівлі;проведення процедури допорогових або відкритих торгів, а також проведення переговорних процедур;оприлюднення результатів проведення конкурсних закупівель, визнання переможця та наміру укласти договірозробка річного плану закупівель;оприлюднення річного плану закупівель та змін до нього шляхом розміщення на інтернет-майданчиках уповноважених органів;підготовка проколів засідання тендерного комітету;підготовка тендерної документації з закупівлі;проведення процедури допорогових або відкритих торгів, а також проведення переговорних процедур;оприлюднення результатів проведення конкурсних закупівель, визнання переможця та наміру укласти договір
фахівець з публічних закупівель, юрисконсульт
Брацлавський психоневрологічний будинок-інтернат
Послуги для населення - інше
4 роки 8 місяців
03.2018 - 11.2022
- розробка річного плану закупівель;
- оприлюднення річного плану закупівель та змін до нього шляхом розміщення на інтернет-майданчиках уповноважених органів;
- підготовка проколів засідання тендерного комітету;
- підготовка тендерної документації з закупівлі;
- проведення процедури допорогових або відкритих торгів, а також проведення переговорних процедур;оприлюднення результатів проведення конкурсних закупівель, визнання переможця та наміру укласти договір.
- розробка установчих документів, внесення змін в установчі документы, визначення правової основи організації закладу;
- перевірка відповідності законодавству проектів наказів, інструкцій, положень та інших документів правового характеру;
- ведення договірної роботи в закладі;
- ведення претензійної роботи в закладі;
- ведення позовної роботи: підготовка позовних заяв та матеріалів до них, та подання їх до загальних, адміністративних або господарських судів;
- вивчення копій позовних заяв за позовами до закладу або його підопічних;
- представництво інтересів інтернату або його підопічних в судах різної юрисдикції;підготовка заявок, заяв та інших документів для отримання ліцензій, дозволів, необхідних для здійснення діяльності закладу;розробка документів, регламентуючих питання забезпечення збереження власності закладу (договорів про матеріальну відповідальність; інструкцій з приймання в закладі матеріальних цінностей, обліку їх переміщення);
- перевірка дотримання норм трудового права під час звільнення, скорочення або переводу робітників, накладення на них дисціплінарних стягнень;представництво інтересів закладу під час перевірок державними контролюючими органами, з метою правового контролю за дотриманням процесуальних норм перевіряючий, обґрунтованістю та об’єктивністю висновків перевіряючих, оформленням результатів перевірок та складанням процесуальних документів;письмова та усна правова допомога робітникам закладу з різноманітних правових питань, правова допомога в складанні юридичних документів.
Керівник юридичного консалтингу
ТОВ «АльфаЮрКонсалтінг»
Послуги для бізнесу - інше
3 роки 3 місяці
01.2013 - 04.2016
- юридичний консалтинг з питань, господарської діяльності клієнтів – юридичних та фізичних осіб;
- представництво інтересів клієнтів у судах загальної юрисдикції, в адміністративних та господарських судах, апеляційних та касаційних судових інстанціях;
- представництво інтересів клієнтів у правоохоронних та контролюючих установах;консультування співробітників клієнтів з різних питань права.
Замісник начальника юридичного відділу
Державне підприємство «Головний інститут землевпорядкування»
Державний сектор
3 місяці
06.2013 - 09.2013
- юридичний супровід господарської діяльності установи;
- представництво інтересів установи в судах загальної юрисдикції, в господарських судах, апеляційних та касаційних судових інстанціях;
- представництво інтересів установи в правоохоронних та контролюючих органах;
- складання, супровід та облік господарських договорів;
- організація роботи відділу, облік табельного обліку співробітників.
Юрисконсульт
ТОВ «АльтусЛевел»
Послуги для бізнесу - інше
6 років 6 місяців
12.2005 - 06.2012
- юридичний супровід господарської діяльності підприємства;реєстрація підприємств та процедура їх ліквідування;
- надання юридичних консультацій співробітникам та робітникам;
- представництво інтересів підприємства в судах загальної юрисдикції;
- представництво інтересів підприємства в господарських судах, апеляційних та касаційних судових інстанціях
Провідний бухгалтер
Педагогічний музей України Національної академії педагогічних наук України
Державний сектор
6 років
11.2005 - 11.2011
- ведення бухгалтерського та фінансового обліку;
- нарахування заробітної плати;
- складання звітності до Пенсійного фонду України;
- складання звітності з оподаткування фізичних осіб;
- складання звітності до Фонду соціального страхування:
- - на випадок тимчасової непрацездатності;
- - від нещасного випадку на виробництві;
- складання та здавання звітності з обліку та використанню фінансування для органів Державного казначейства України;
- оформлення касових операцій в установі;
- оформлення банківських операцій для установи;
- видання довідок;складання, супроводження та облік господарських договорів;
- ведення табельного обліку співробітників.
Ключова інформація
- підготовка та узгодження із контрагентами проектів договорів, процедура заключення, виконання та розторгнення договорів;
- аналіз ризиків при заключенні різноманітних договорів, проведения господарських операцій і т. п.;
- визнання угод недійсними, застосування наслідків нікчемних договорів;
- представництво інтересів в судах загальної юрисдикции, господарських та адміністративных судах;
- розробка статутів, протоколів, положень, посадових інструкцій, наказів, разпоряджень, супроводження процедури реєстрації та ліквідації підприєаств;
- повний супровід процедуры електронних закупівель.
Навчався в 1 закладі
Киевский институт землеустройства и информационных технологий при НАУ
правоведение
Киев, 2008
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
уверенный пользователь MS Office, Excel, Outlook Еxpress
Личные качества
энергичный, активный, ответственный, легко обучаемый, обязательный, имею навыки работы с конфиденциальной информацией, порядочный.
коммуникабелен, неконфликтен, общителен.
Цель
Соискание должности юрисконсульта на предприятии или учреждении.
Огромное желание работать и развиваться, повысить профессиональный уровень!
Віктор
Віктор
Юрисконсульт, фахівець з державних закупівель

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна
Оновлено 3 тижні тому