Працював в 5 компаніях   32 роки 9 місяців

Медицина та Охорона здоров'я, Послуги для бізнесу - інше, Телекомунікації / Зв'язок, Торгівля роздрібна / Retail, Сили оборони України

Адміністратор контакт центру

МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР Л+

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 7 місяців

06.2022 - 12.2025

Ключові завдання:

  • Прийом вхідних, здійснення вихідних дзвінків з метою запису на прийом. Консультація по вартості послуг та аналізів.
  • Презентації послуг компанії.
  • Складання та контроль розкладу прийому лікарів.
  • Вирішення поточних питань щодо забезпечення роботи контакт центру.
  • Укладання декларацій пацієнтів з лікарями в онлайн режимі.
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості.
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей.

У моєму досвіді роботи я забезпечував прийом вхідних і здійснював вихідні дзвінки для запису на прийом, надавав консультації щодо вартості послуг та аналізів. Проводив презентації послуг компанії та контролював розклад прийому лікарів. Вирішував поточні питання щодо роботи контакт центру та укладав декларації пацієнтів з лікарями в онлайн режимі. Впроваджував нововведення для покращення процесів та результативності, дотримувався встановлених процедур і стандартів якості, а також корпоративної культури та цінностей.

Оператор центру підтримки клієнтів інтернетмагазину, провідний фахівець лінії екстреної допомоги

Call For You

Послуги для бізнесу - інше

2 роки

03.2020 - 02.2022

Ключові завдання:

  • Прийом вхідних дзвінків стосовно проблем з доставкою замовлень або розвантаженням товару.
  • Консультування клієнтів.
  • Прийняття рішення стосовно виклику лікаря на дом або переведення дзвінка до швидкої допомоги.
  • Навчання операторів гарячої лінії.
  • Здійснення вихідних дзвінків для вирішення поточних проблем клієнтів.
  • Консультація клієнтів у мессенджерах (вайбер, ватсап, телеграмм, скайп).
  • Робота в САП, helpdesk, спеціалізованому ПЗ інтернет магазину, у медичній системі виклику на дом.

Досягнення:

  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості.
  • Адаптація до нових умов роботи.
  • Планування та організація своєї роботи.
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням.
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей.
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань.
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.

Я був оператором центру підтримки клієнтів інтернет-магазину та провідним фахівцем лінії екстреної допомоги. Мої обов'язки включали прийом вхідних дзвінків щодо проблем з доставкою та консультування клієнтів, вирішення питань щодо виклику лікаря або швидкої допомоги. Також я проводив навчання операторів гарячої лінії, здійснював вихідні дзвінки для вирішення проблем клієнтів та консультував їх у мессенджерах. Мої досягнення включають дотримання стандартів якості, управління часом, впровадження нововведень для покращення процесів та навчання з метою розвитку професійних навичок.

Старший оператор, супервізор, керівник проекту, спеціаліст відділу управління якістю

ТОВ "ВЕЛЛ - ТЕЛЛ"

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 7 місяців

09.2017 - 03.2020

  • Організація та контроль роботи проектів (Гарячі лінії великих торгових мереж, банків).
  • Навчання, контроль роботи операторів.
  • Підтримка безперервного зв'язку із замовниками.
  • Прослуховування дзвінків, виявлення помилок, опрацювання та додаткове навчання операторів.
  • Складання графіків роботи та табелів обліку робочого часу, розрахунок зарплати,
  • Організація безперебійної роботи Гарячої Лінії .
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості.
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
  • Адаптація до нових умов роботи.
  • Планування та організація своєї роботи.
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням.
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей.
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань.

На попередній посаді я організовував та контролював роботу проектів, зокрема гарячих ліній великих торгових мереж та банків. Здійснював навчання та контроль роботи операторів, забезпечуючи безперервний зв'язок із замовниками. Прослуховував дзвінки, виявляв помилки, проводив опрацювання та навчання операторів. Також відповідав за складання графіків роботи, табелів обліку робочого часу, розрахунок зарплати та організацію безперебійної роботи гарячої лінії.

Виконавчий директор

ПП "ОЛЕКСАНДРА"

Торгівля роздрібна / Retail

19 років 8 місяців

01.1998 - 08.2017

  • Керівництво та координація роботи компанії.
  • Прийом на працю, навчання, стажування працівників;
  • Контроль за веденням касової дисципліни;
  • Встановлення зв'язків з постачальниками, укладання договорів, управління товарними запасами;
  • Планування, організація та проведення взаєморозрахунків з партнерами;
  • Розрахунок та сплата податків та заробітної плати.
  • Ведення податкового обліку, підготовка та здавання звітів.
  • Підготовка звітності та аналітики.
  • Контроль за виконанням фінансових показників.
  • Ведення переговорів з ключовими клієнтами та партнерами.
  • Розв'язання конфліктних ситуацій.
  • Організація та проведення нарад.

Під моїм керівництвом та координацією була успішно здійснена робота компанії. Я забезпечував прийом на роботу, навчання та стажування працівників, контролював касову дисципліну. Укладав договори з постачальниками, керував товарними запасами, планував та проводив взаєморозрахунки з партнерами. Здійснював розрахунок та сплату податків та заробітної плати, вів податковий облік та складав звіти. Контролював фінансові показники, ведення переговорів з партнерами, розв'язування конфліктів та організацію нарад.

Начальник кабінету 24

Харківський військовий університет

Сили оборони України

5 років 1 місяць

01.1993 - 01.1998

  • Організація та проведення практичних занять із курсантами університету.
  • Планування та організація своєї роботи.
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок.
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням.
  • Адаптація до нових умов роботи.

Ключова інформація

  • Навички роботи з комп'ютером: просунутий користувач - ms office (word, excel, power point, outlook),
  • Досвід роботи з інтернет та електронною поштою, 1с: бухгалтерія, електронне складання звітів (Бест звіт плюс, medok, medok is, medok is - зарплата), Ліга: закон, Дінай. спеціалізоване ПЗ (comarch, remedy, calltraffic, line24, sap, cockpit, helpdesk, бінотел, health24).
  • Вміння швидко навчатися.
  • Комунікаційні навички.
  • Уважність до деталей.
  • Аналітичне мислення.
  • Вміння швидко орієнтуватися в ситуації та самостійно приймати рішення.
  • Відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання,
  • Стресостійкість,
  • Орієнтованість на результат,
  • Вміння працювати в команді.
  • Грамотна усна та письмова мова.

Навчався в 1 закладі

Харківський авіаційний інститут ім. Н.Є. Жуковського

Радіоелектронне обладнання літальних апаратів, радіоінженер

1995

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

вище середнього

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Школа практичної психології У-ВЕЙ. Парапсихолог.

2017

  • Самоконтроль, самореалізація, розуміння поведінки інших, вміння противостояти енергетичним вірусам та негативному впливу. 
  • Робота з непізнаним та аномальними явищами, такими як біополе, карма, чакри, екстрасенсорне сприйняття.

Програміст – математик.

1989

Базові навички роботи з ПК та програмування.

Сертифікат цифрової грамотності від Дія. Цифрова освіта

Переглянути

Додаткова інформація

Особисті якості

Аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації та самостійно приймати рішення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання, комунікативні навички, стресостійкість, орієнтованість на результат, вміння працювати в команді. грамотна усна та письмова мова. шкідливих звичок немає (не курю, не вживаю алкоголь та наркотики)

Андрій Романович

Фахівець підтримки клієнтів, Оператор ПК, Оператор call центру, Диспетчер

Харків

Індустріальний район

53 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 15 годин тому