Працював в 1 компанії   2 роки 5 місяців

Послуги для населення - інше

Оператор call центру/Оператор чату/адміністратор чатів телеграм каналів

MixAD

Послуги для населення - інше

2 роки 5 місяців

01.2023 - 05.2025

  • Комплексне обслуговування клієнтів по телефону та в текстових каналах комунікації (Telegram, Viber, email).
    Консультування щодо асортименту, цін, умов доставки та оплат.
    Ефективне вирішення конфліктних та нестандартних ситуацій.
    Ведення бази даних клієнтів в CRM.
    Модерація та адміністрування корпоративних чатів і каналів у Telegram.
    Дотримання високих стандартів якості обслуговування.
    Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Ключова інформація

Комунікабельність: Вміння чітко та ввічливо спілкуватися з різними людьми.
Стресостійкість: Здатність працювати з негативом та вирішувати конфлікти без втрати самоконтролю.
Емпатія та активне слухання: Розуміння потреб клієнта та бажання допомогти.
Багатозадачність: Одночасне ведення діалогів, пошук інформації та внесення даних.
Вирішення проблем: Швидкий пошук відповідей та оптимальних рішень.

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

вільно

Роман Іванович

Оператор чату віддалено, Оператор чат-підтримки, Адміністратор соц мереж, телеграм то що

Одеса

Приморський район

Готовий переїхати: Київ, Дніпро, Харків

31 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому