Працював в 1 компанії 2 роки 5 місяців
Послуги для населення - інше
Оператор call центру/Оператор чату/адміністратор чатів телеграм каналів
MixAD
Послуги для населення - інше
2 роки 5 місяців
01.2023 - 05.2025
- Комплексне обслуговування клієнтів по телефону та в текстових каналах комунікації (Telegram, Viber, email).
Консультування щодо асортименту, цін, умов доставки та оплат.
Ефективне вирішення конфліктних та нестандартних ситуацій.
Ведення бази даних клієнтів в CRM.
Модерація та адміністрування корпоративних чатів і каналів у Telegram.
Дотримання високих стандартів якості обслуговування.
Планування та організація своєї роботи - Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ключова інформація
Комунікабельність: Вміння чітко та ввічливо спілкуватися з різними людьми.
Стресостійкість: Здатність працювати з негативом та вирішувати конфлікти без втрати самоконтролю.
Емпатія та активне слухання: Розуміння потреб клієнта та бажання допомогти.
Багатозадачність: Одночасне ведення діалогів, пошук інформації та внесення даних.
Вирішення проблем: Швидкий пошук відповідей та оптимальних рішень.
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
вільно
Роман Іванович
Роман Іванович
Оператор чату віддалено, Оператор чат-підтримки, Адміністратор соц мереж, телеграм то що

Одеса
Приморський район
Готовий переїхати: Київ, Дніпро, Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому