Працював в 2 компаніях 1 рік 4 місяці
Інше
Unity - розробник інструменти та системи
HAPPY GAMES
Інше
9 місяців
12.2024 - 08.2025
- Розробляв спільні ігрові системи та інструменти, які використовувалися паралельно в кількох проєктах, підвищуючиузгодженість і зменшуючи дублювання роботи.
- Створив і підтримував власний Unity-фреймворк із багаторазовою архітектурою, структурою ресурсів та стандартамикодування.•
- Підготував внутрішню технічну документацію (пайплайни, налаштування сабмодулів, структура проєкту, інструкції зізбірки) для підтримки командних процесів.
- Налаштовував і керував CI/CD пайплайнами GitLab для збірок під Android, iOS та Windows, включно з автоматизацієюетапів публікації.• Реалізував автоматизацію збірок за допомогою Fastlane, Gulp, Gradle та Xcode.
- Працював над геймплейними функціями та UI у кількох інтерактивних дитячих міні-іграх і прототипах.
- Інтегрував аналітику та SDK, зокрема GameAnalytics і AppsFlyer, у кілька проєктів.
- Співпрацював із дизайнерами та розробниками для підтримання чистої архітектури та стабільності проєктів.
- Допомагав у міграції проєктів на Git-сабмодулі та уніфікації роботи з ресурсами.
Unity розробник
PLAY DROP
Інше
7 місяців
08.2023 - 02.2024
- Створив модульну архітектуру геймплею з використанням патернів Strategy, State і ScriptableObject, структурованучерез Zenject Dependency Injection, що забезпечило гнучку конфігурацію ігрових поведінок та розширюваністьфункціоналу.
- Розробив складну систему модифікаторів і ефектів, побудовану на подієвій логіці, конфігурації правил через дані тачіткому розділенні відповідальностей; система підтримує стекування, умовні взаємодії та ефекти з таймерами.
- Реалізував розширюваний фреймворк для снарядів і взаємодій, що використовує Object Pooling, конфігурації на основіданих і модульну логіку руху, що дозволило підтримувати різні типи взаємодій із високою продуктивністю на мобільнихпристроях.
- Створив налаштовувану поведінку ворогів із використанням машин станів, параметрів ScriptableObject і сервісно-орієнтованої архітектури, що підвищило повторне використання коду та швидкість ітерацій.
- Оптимізував основні геймплейні цикли за допомогою Pooling, кешування залежностей, інструментів профілювання тазменшення GC allocations, забезпечивши стабільну продуктивність на мобільних і середньопродуктивних пристроях.
Ключова інформація
- Програмування та архітектура: C#, OOP, SOLID, Zenject, ScriptableObjects, патерни State і Strategy.
- Геймплей та системи: бойові механіки, штучний інтелект (AI), навігація, Object Pooling, data-drivenлогіка.
- Збірка та автоматизація: Git, GitLab CI/CD, Fastlane, Gradle, Xcode.• UI та UX: Canvas UI, World-space UI, DOTween.
- Інструменти та SDK: GameAnalytics, AppsFlyer, CAS.
- Візуальна частина: URP/Built-in, частинки/VFX, Blender, MagicaVoxel.
- Розробка та співпраця: налагодження (debugging), профілювання, рефакторинг коду, робота з Git,документація, командна робота та ітераційні процеси розробки.
Навчався в 1 закладі
Чернівецький політехнічний коледж
Розробка програмного забезпечення (c++
2022
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Алгоритми, структури даних, проєктування програмного забезпечення
Додаткова інформація
Про себе
Unity-розробник із понад 3 роками досвіду у створенні ігор для мобільних пристроїв та ПК.
Зосереджений на архітектурі ґеймплею, бойових системах, штучному інтелекті та чистому коді на C#.
Маю навички автоматизації CI/CD (GitLab, Fastlane) і збірок для Android, iOS та Windows.
Досвідчений у розробці модульних систем, оптимізації продуктивності та data-driven дизайні.
Прагну створювати масштабовані, зручні в підтримці та готові до продакшену ігрові рішення.
Олександр
Олександр
Unity developer

Київ
Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 9 годин тому