Працював в 5 компаніях 32 роки 9 місяців
Автомобільна промисловість та Автобізнес
Операційний директор
Вишка, ТОВ
Автомобільна промисловість та Автобізнес
4 роки 10 місяців
01.2021 - 10.2025
Штат: 25–30 співробітників • Постів: 22
СТО технічного профілю, де були досягнуті максимально вимірювані показники ефективності.
Обслуговування автомобілів усіх марок, поглиблена експертиза щодо автомобілів VAG-групи.
Функціонал:
• Повне управління штатом ~25–30 осіб.
• Навчання, адаптація, контроль якості.
• Розподіл навантаження та формування мотиваційних схем.
• Управління закупівлями, логістикою та зв’язками з постачальниками.
• Контроль фінансових результатів, планування та оптимізація процесів.
Досягнення (СТО «Вишка»):
• Збільшив обсяг нормо-годин більш ніж у 4 рази.
• Зростання вартості нормо-години у 2 рази при збереженні клієнтського потоку.
• Значне зростання валової виручки та доходу станції у 5-6 разів за 3 роки завдяки оптимізації процесів та впровадженню нових напрямків роботи (автозапчастини).
• Забезпечено стабільне завантаження всіх 22 постів.
• Запровадив модернізовану систему мотивації, що підвищила продуктивність майстрів.
• Оптимізовано строки ремонту, покращено пропускну здатність станції.
—————-
• Аналіз ефективності процесів та проектів
• Вирішення технічних та організаційних питань
• Забезпечення високого рівня якості продукції або послуг
• Участь у розробці та впровадженні стратегічних ініціатив компанії
СТО технічного профілю, де були досягнуті максимально вимірювані показники ефективності.
Обслуговування автомобілів усіх марок, поглиблена експертиза щодо автомобілів VAG-групи.
Функціонал:
• Повне управління штатом ~25–30 осіб.
• Навчання, адаптація, контроль якості.
• Розподіл навантаження та формування мотиваційних схем.
• Управління закупівлями, логістикою та зв’язками з постачальниками.
• Контроль фінансових результатів, планування та оптимізація процесів.
Досягнення (СТО «Вишка»):
• Збільшив обсяг нормо-годин більш ніж у 4 рази.
• Зростання вартості нормо-години у 2 рази при збереженні клієнтського потоку.
• Значне зростання валової виручки та доходу станції у 5-6 разів за 3 роки завдяки оптимізації процесів та впровадженню нових напрямків роботи (автозапчастини).
• Забезпечено стабільне завантаження всіх 22 постів.
• Запровадив модернізовану систему мотивації, що підвищила продуктивність майстрів.
• Оптимізовано строки ремонту, покращено пропускну здатність станції.
—————-
• Аналіз ефективності процесів та проектів
• Вирішення технічних та організаційних питань
• Забезпечення високого рівня якості продукції або послуг
• Участь у розробці та впровадженні стратегічних ініціатив компанії
Директор сервісного комплексу
ТОВ Сігма
Автомобільна промисловість та Автобізнес
10 років 1 місяць
12.2010 - 12.2020
СТО «Ямаха»
Штат: 35–40 співробітників • Постів: 25–30
Створення комплексу повного циклу з нуля.
Забезпечено надання всіх видів технічних, кузовних і діагностичних робіт без залучення сторонніх підрядників.
Основні напрями, створені та масштабовані з нуля:
• слюсарна дільниця
• кузовний цех
• малярна дільниця
• розвал-сходження
• дільниця кондиціонерів
• діагностична дільниця
• закупівельний і логістичний комплекс
• автомийка (відкрита з нуля)
Управлінський функціонал (СТО «Ямаха»):
• Побудова внутрішніх регламентів і стандартів якості.
• Формування штату 35–40 осіб, навчання та розробка мотиваційних алгоритмів.
• Створення системи розподілу навантаження з урахуванням кваліфікації майстрів.
• Побудова сталого ланцюга постачальників, включно з великими дистриб’юторами та приватними постачальниками рідкісних деталей.
• Налагодження автономного ланцюга робіт — від первинної діагностики до фінальної передпродажної підготовки автомобіля.
Досягнення:
• Створення структури станції як повнофункціонального комплексу — повністю автономного сервісу, що не залежить від сторонніх підрядників.
• Поетапне нарощування кількості постів з 2-х до 21 (пости відкривалися суворо під наявний запис автомобілів, що забезпечило мінімальні вкладення на старті, повне завантаження на кожному етапі та рекордно швидку окупність нових робочих зон).
• Формування штату зі злагодженою автоматизованою системою взаємодії всіх підрозділів.
• Відкриття автомийки: за моєю ініціативою на основі моніторингу актуальних тенденцій у сфері обслуговування автомобілів. Це дозволило підвищити престиж комплексу та рівень сервісу, а також стало вигідним окремим напрямом (вийшла в нуль через 6 місяців і повністю окупилася за 3 роки — бокси (будівля) були зведені з нуля на неосвоєній ділянці прилеглої парковки).
• Запровадив систему підготовки молодих спеціалістів. Організував послідовне навчання нових співробітників через роботу у зв’язці з досвідченими майстрами, що забезпечило швидке формування кваліфікованого штату та захистило станцію від просідань у періоди кадрового дефіциту на ринку.
• Запровадив формат внутрішнього контролю якості, який дозволив системно відстежувати вузькі місця в роботі станції та оперативно підвищувати якість послуг за всіма напрямами.
• Створив алгоритми планування та розподілу завантаження постів, що дозволило оптимізувати черговість робіт і скоротити простої.
• Сформував середовище, що забезпечувало стабільний клієнтський потік завдяки вибудованій системі взаємодії з корпоративними та постійними клієнтами.
• Створив умови для постійного підвищення кваліфікації майстрів, включно з підтримкою ініціатив щодо впровадження нових технічних рішень.
• Сформована обширна та диверсифікована клієнтська база в сегментах B2C, B2B і B2G — від приватних автовласників до корпоративних клієнтів і відомчих автопарків, що забезпечило стабільне завантаження станції незалежно від сезону та погодних умов.
——
Штат: 35–40 співробітників • Постів: 25–30
Створення комплексу повного циклу з нуля.
Забезпечено надання всіх видів технічних, кузовних і діагностичних робіт без залучення сторонніх підрядників.
Основні напрями, створені та масштабовані з нуля:
• слюсарна дільниця
• кузовний цех
• малярна дільниця
• розвал-сходження
• дільниця кондиціонерів
• діагностична дільниця
• закупівельний і логістичний комплекс
• автомийка (відкрита з нуля)
Управлінський функціонал (СТО «Ямаха»):
• Побудова внутрішніх регламентів і стандартів якості.
• Формування штату 35–40 осіб, навчання та розробка мотиваційних алгоритмів.
• Створення системи розподілу навантаження з урахуванням кваліфікації майстрів.
• Побудова сталого ланцюга постачальників, включно з великими дистриб’юторами та приватними постачальниками рідкісних деталей.
• Налагодження автономного ланцюга робіт — від первинної діагностики до фінальної передпродажної підготовки автомобіля.
Досягнення:
• Створення структури станції як повнофункціонального комплексу — повністю автономного сервісу, що не залежить від сторонніх підрядників.
• Поетапне нарощування кількості постів з 2-х до 21 (пости відкривалися суворо під наявний запис автомобілів, що забезпечило мінімальні вкладення на старті, повне завантаження на кожному етапі та рекордно швидку окупність нових робочих зон).
• Формування штату зі злагодженою автоматизованою системою взаємодії всіх підрозділів.
• Відкриття автомийки: за моєю ініціативою на основі моніторингу актуальних тенденцій у сфері обслуговування автомобілів. Це дозволило підвищити престиж комплексу та рівень сервісу, а також стало вигідним окремим напрямом (вийшла в нуль через 6 місяців і повністю окупилася за 3 роки — бокси (будівля) були зведені з нуля на неосвоєній ділянці прилеглої парковки).
• Запровадив систему підготовки молодих спеціалістів. Організував послідовне навчання нових співробітників через роботу у зв’язці з досвідченими майстрами, що забезпечило швидке формування кваліфікованого штату та захистило станцію від просідань у періоди кадрового дефіциту на ринку.
• Запровадив формат внутрішнього контролю якості, який дозволив системно відстежувати вузькі місця в роботі станції та оперативно підвищувати якість послуг за всіма напрямами.
• Створив алгоритми планування та розподілу завантаження постів, що дозволило оптимізувати черговість робіт і скоротити простої.
• Сформував середовище, що забезпечувало стабільний клієнтський потік завдяки вибудованій системі взаємодії з корпоративними та постійними клієнтами.
• Створив умови для постійного підвищення кваліфікації майстрів, включно з підтримкою ініціатив щодо впровадження нових технічних рішень.
• Сформована обширна та диверсифікована клієнтська база в сегментах B2C, B2B і B2G — від приватних автовласників до корпоративних клієнтів і відомчих автопарків, що забезпечило стабільне завантаження станції незалежно від сезону та погодних умов.
——
Керівник автосервісу
ТОВ Сігма
Автомобільна промисловість та Автобізнес
9 років
01.2002 - 12.2010
СТО «Зігфрід»
Штат: 25–35 співробітників
Повне управління великою дільницею автосервісу: організація процесів, розподіл навантаження, стандартизація якості, впровадження логістичних рішень та забезпечення безперебійної роботи підрозділу.
Досягнення (СТО «Зігфрід»):
• Повний кар’єрний шлях від слюсаря до керівника підрозділу за декілька років.
• Ефективне управління штатом 25–35 співробітників, створення сталої та продуктивної структури роботи.
• Запровадив систему розподілу завдань за кваліфікацією, що прискорило виробничий цикл та зменшило простої.
• Сформував стабільну клієнтську базу (зростання загального потоку автомобілів та виручки підрозділу).
• Доручено створення нової станції з нуля (СТО «Ямаха»)
Штат: 25–35 співробітників
Повне управління великою дільницею автосервісу: організація процесів, розподіл навантаження, стандартизація якості, впровадження логістичних рішень та забезпечення безперебійної роботи підрозділу.
Досягнення (СТО «Зігфрід»):
• Повний кар’єрний шлях від слюсаря до керівника підрозділу за декілька років.
• Ефективне управління штатом 25–35 співробітників, створення сталої та продуктивної структури роботи.
• Запровадив систему розподілу завдань за кваліфікацією, що прискорило виробничий цикл та зменшило простої.
• Сформував стабільну клієнтську базу (зростання загального потоку автомобілів та виручки підрозділу).
• Доручено створення нової станції з нуля (СТО «Ямаха»)
Майстер дільниці
ТОВ Міртех
Автомобільна промисловість та Автобізнес
6 років 8 місяців
04.1995 - 11.2001
Штат: 15–20 співробітників
Робота в сервісі преміум-класу, орієнтованому на власників автомобілів BMW. Повний цикл слюсарних операцій, контроль якості, розподіл завдань між співробітниками. Практична діяльність в умовах підвищених вимог до точності та швидкості робіт, характерних для обслуговування автомобілів преміального сегмента.
Досягнення:
• Переведений на посаду майстра дільниці (працевлаштовувався на роботу автослюсарем).
• Розвинув високу точність діагностики.
• Підвищена продуктивність дільниці завдяки грамотному розподілу завдань між спеціалістами, покращені строки та якість ремонту.
• Сформована система розв’язання складних технічних задач без залучення зовнішніх підрядників, що підвищило маржинальність сервісу.
Робота в сервісі преміум-класу, орієнтованому на власників автомобілів BMW. Повний цикл слюсарних операцій, контроль якості, розподіл завдань між співробітниками. Практична діяльність в умовах підвищених вимог до точності та швидкості робіт, характерних для обслуговування автомобілів преміального сегмента.
Досягнення:
• Переведений на посаду майстра дільниці (працевлаштовувався на роботу автослюсарем).
• Розвинув високу точність діагностики.
• Підвищена продуктивність дільниці завдяки грамотному розподілу завдань між спеціалістами, покращені строки та якість ремонту.
• Сформована система розв’язання складних технічних задач без залучення зовнішніх підрядників, що підвищило маржинальність сервісу.
Рихтувальник
СТО #4 - кузовна дільниця
Автомобільна промисловість та Автобізнес
2 роки 2 місяці
02.1993 - 03.1995
Робота паралельно з навчанням у профільному інституті.
Поєднання щоденної практики та технічної підготовки сформувало глибоке розуміння технологічних процесів.
Окрім цього — наявність середньої професійно-технічної освіти, що посилило практичну базу та дозволило опанувати ремесло не лише з інженерної, а й з прикладної сторони.
Робота на кузовній дільниці забезпечила регулярний контакт із різними типами пошкоджень, металів і конструкцій, заклавши фундамент для подальшого кар’єрного зростання у технічній сфері.
Досягнення:
• Сформував міцну професійну базу завдяки поєднанню практики та профільної технічної освіти.
• Отримав глибоке розуміння структури кузова, методів рихтування та відновлення геометрії — що забезпечило стрімке подальше зростання в професії.
Поєднання щоденної практики та технічної підготовки сформувало глибоке розуміння технологічних процесів.
Окрім цього — наявність середньої професійно-технічної освіти, що посилило практичну базу та дозволило опанувати ремесло не лише з інженерної, а й з прикладної сторони.
Робота на кузовній дільниці забезпечила регулярний контакт із різними типами пошкоджень, металів і конструкцій, заклавши фундамент для подальшого кар’єрного зростання у технічній сфері.
Досягнення:
• Сформував міцну професійну базу завдяки поєднанню практики та профільної технічної освіти.
• Отримав глибоке розуміння структури кузова, методів рихтування та відновлення геометрії — що забезпечило стрімке подальше зростання в професії.
Олександр
Олександр
Керівник СТО

Дніпро
Готовий переїхати: Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому