Працювала в 4 компаніях   16 років 2 місяці

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail, Банки

Помічник керівника

ТзОВ Кейтеринг Ромашка

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік

01.2025 - до теперішнього часу

Робота в програмних комплексах: POSTER, Cocktail, 1C Ведення табелів працівників; Нарахування і виплата ЗП персоналу; Контроль за підрозділами та працівниками; Організація роботи підприємства та всіх підрозділів: -кафе-їдальня; -Пекарня; -Кондитерський цех. контроль за виконанням обов'язків працівників; Дотримання субординації та робочої етики; участь у формуванні та контролі бюджету; ведення переговорів з контрагентами- замовлення, розрахунки, акти звірок; вирішення спірних ситуацій із клієнтами та постачальниками; внесення платіжних накладних на оплату через інтернет банкінг ; Ведення частини фін. Звітності підприємства; Аналіз собівартості; Пошуки нових контрагентів; Ведення асортименту в Постері, Коктейлі, введення та участь при проведенні ревізій; Подальший аналіз ревізій; Внесення калькуляцій та облікових документів - прихідні накладні, списання, переміщення, переробки та ін. • Виконання доручень керівника • Організація зустрічей та переговорів • Управління діловими контактами • Підготовка документації та звітів • Координація графіків та зустрічей • Контроль за виконанням проектів • Обробка вхідної та вихідної кореспонденції • Ведення ділового листування • Моніторинг інформації • Організація відряджень.

Управляющий

ТОВ Хлібні історії

Торгівля роздрібна / Retail

7 років 9 місяців

03.2018 - до теперішнього часу

Основні обов'язки : 1. Організація безперебійної роботи на виробництві; 2. Контроль за наявністю необхідної для виробництва сировини, замовлення, прийом та інвентаризації її залишків; 3. Співпраця з постачальниками стосовно розширення асортименту та постачань необхідною продукцією в мережу магазинів; 4. Прийом замовлень від клієнтів, формування маршрутних листів та передача необхідної документації у виробництво; 5. Проведення ревізій в мережі магазинів за необхідністю; 6. Допомога та робота в магазині в якості продавця за необхідності ( прийом, викладка товару, обслуговування клієнтів та формування касової звітності); 7. Вирішення конфліктних ситуацій, форсмажорів з постачальниками та клієнтами; 8. Контрольні звірки із підзвітними магазинами та оформлення документів по роботі за день в 1С; 9. Проведення списань, переміщень товарів та звірка щоденного виробництва.

Адміністратор

ФОП Стежкова

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

7 місяців

06.2024 - 12.2024

1.робота в Poster- налаштування меню, прорахунок собівартостей, введення і оптимізація асортименту, ревізії, введення накладних, перевірка каси і т.д.; 2. Організація роботи пекарні; 3. Пошук та підбір персоналу пекарні; 4. Ведення робочих табелів та нарахування ЗП працівникам; 5. Робота з існуючими постачальниками та пошук нових; 6. Контроль якості продукції, вітрини магазину; 7. Заміна продавців при необхідності підмін; 8. Прийом сировини та звірка із накладними.

Касир

ПриватБанк

Банки

8 років 4 місяці

06.2007 - 09.2015

1. обслуговування фізичних та юридичних осіб : - прийом та видача готівки; -прийом готівки для зарахування на поточні рахунки клієнтів, депозитні рахунки та рахунки юридичних осіб; -видача готівки по рахункам фізичним особам, а також юр. особам; 2. обслуговування платіжних карток фізичних та юридичних осіб; 3.прийом платежів населення; 4.купівля/продаж іноземної валюти; 5. продаж послуг передоплаченого сервісу; 6.проведення фінансового моніторингу операцій клієнтів; 7.прийом, оформлення і формування зг. Законодавства кассових документів; 8. ідентифікація клієнтів при проведенні касових операцій; 9. документування ідентифікації клієнтів при проведенні операцій на суми що перевищують 15000/50000 грн ; 10. сортування, обробка, формування готівки, виключення з обігу зношених купюрвилучення фальшивих банкнот; 11. інші операції в відповідності з інструкцією про проведення касових операцій та іншими нормативними актами; 12. навчання касирів-операціоністів.

Ключова інформація

Microsoft Word, Windows, Microsoft Excel, Доба/дві, 1с торгівля,

Навчалась в 1 закладі

Львівський Державний університет імені В. Чорновола

факультет економіки і туризму, спеціальність менеджмент організацій

Львів, 2006

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Тетяна

Діловод

Львів

15 000 грн

40 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому