Працювала в 4 компаніях 16 років 2 місяці
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля роздрібна / Retail, Банки
Помічник керівника
ТзОВ Кейтеринг Ромашка
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік
01.2025 - до теперішнього часу
Робота в програмних комплексах:
POSTER, Cocktail, 1C
Ведення табелів працівників;
Нарахування і виплата ЗП персоналу;
Контроль за підрозділами та працівниками;
Організація роботи підприємства та всіх підрозділів:
-кафе-їдальня;
-Пекарня;
-Кондитерський цех.
контроль за виконанням обов'язків працівників;
Дотримання субординації та робочої етики;
участь у формуванні та контролі бюджету;
ведення переговорів з контрагентами- замовлення, розрахунки, акти звірок;
вирішення спірних ситуацій із клієнтами та постачальниками;
внесення платіжних накладних на оплату через інтернет банкінг ;
Ведення частини фін. Звітності підприємства;
Аналіз собівартості;
Пошуки нових контрагентів;
Ведення асортименту в Постері, Коктейлі, введення та участь при проведенні ревізій;
Подальший аналіз ревізій;
Внесення калькуляцій та облікових документів - прихідні накладні, списання, переміщення, переробки та ін.
• Виконання доручень керівника
• Організація зустрічей та переговорів
• Управління діловими контактами
• Підготовка документації та звітів
• Координація графіків та зустрічей
• Контроль за виконанням проектів
• Обробка вхідної та вихідної кореспонденції
• Ведення ділового листування
• Моніторинг інформації
• Організація відряджень.
Управляющий
ТОВ Хлібні історії
Торгівля роздрібна / Retail
7 років 9 місяців
03.2018 - до теперішнього часу
Основні обов'язки :
1. Організація безперебійної роботи на виробництві;
2. Контроль за наявністю необхідної для виробництва сировини, замовлення,
прийом та інвентаризації її залишків;
3. Співпраця з постачальниками стосовно розширення асортименту та постачань
необхідною продукцією в мережу магазинів;
4. Прийом замовлень від клієнтів, формування маршрутних листів та передача
необхідної документації у виробництво;
5. Проведення ревізій в мережі магазинів за необхідністю;
6. Допомога та робота в магазині в якості продавця за необхідності ( прийом,
викладка товару, обслуговування клієнтів та формування касової звітності);
7. Вирішення конфліктних ситуацій, форсмажорів з постачальниками та клієнтами;
8. Контрольні звірки із підзвітними магазинами та оформлення документів по роботі
за день в 1С;
9. Проведення списань, переміщень товарів та звірка щоденного виробництва.
Адміністратор
ФОП Стежкова
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
7 місяців
06.2024 - 12.2024
1.робота в Poster- налаштування меню, прорахунок собівартостей, введення і оптимізація асортименту, ревізії, введення накладних, перевірка каси і т.д.;
2. Організація роботи пекарні;
3. Пошук та підбір персоналу пекарні;
4. Ведення робочих табелів та нарахування ЗП працівникам;
5. Робота з існуючими постачальниками та пошук нових;
6. Контроль якості продукції, вітрини магазину;
7. Заміна продавців при необхідності підмін;
8. Прийом сировини та звірка із накладними.
Касир
ПриватБанк
Банки
8 років 4 місяці
06.2007 - 09.2015
1. обслуговування фізичних та юридичних осіб : - прийом та видача готівки; -прийом
готівки для зарахування на поточні рахунки клієнтів, депозитні рахунки та рахунки
юридичних осіб; -видача готівки по рахункам фізичним особам, а також юр. особам;
2. обслуговування платіжних карток фізичних та юридичних осіб; 3.прийом платежів
населення; 4.купівля/продаж іноземної валюти; 5. продаж послуг передоплаченого
сервісу; 6.проведення фінансового моніторингу операцій клієнтів; 7.прийом,
оформлення і формування зг. Законодавства кассових документів; 8. ідентифікація
клієнтів при проведенні касових операцій; 9. документування ідентифікації клієнтів
при проведенні операцій на суми що перевищують 15000/50000 грн ; 10.
сортування, обробка, формування готівки, виключення з обігу зношених
купюрвилучення фальшивих банкнот; 11. інші операції в відповідності з інструкцією
про проведення касових операцій та іншими нормативними актами; 12. навчання
касирів-операціоністів.
Ключова інформація
Microsoft Word, Windows, Microsoft Excel, Доба/дві, 1с торгівля,
Навчалась в 1 закладі
Львівський Державний університет імені В. Чорновола
факультет економіки і туризму, спеціальність менеджмент організацій
Львів, 2006
Володіє мовами
Англійська
середній
Польська
базовий
Російська
вільно
Українська
рідна
Тетяна
Тетяна
Діловод

Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому