Працювала в 1 компанії   3 роки

IT

Customer support representative

Helpware

IT

2 роки 11 місяців

09.2022 - 08.2025

• Provide customer support to website users, addressing inquiries and resolving issues promptly.

• Handle customer complaints by offering appropriate solutions and following up to ensure resolution.

• Communicate with customers through various channels, including chat, ticket, live chat and email.

• Maintain accurate records of customer interactions, transactions, and feedback.

• Trained and mentored new agents to improve team performance and quality standards.

• Enter and update data in CRM systems and other online platforms.

• Manage multiple tasks efficiently while prioritizing urgent customer requests.

• Consistently achieved 95-100% QA scores and reduced average resolution time by 30%.

Ключова інформація

Skills:

-Customer Support & Conflict Resolution

-CRM & Data Management (Playvox, Ticketron, Confluence, BambooHR)

-Communication & Team Collaboration (Slack, Teams, Jira, Trello)

-Process Optimization & Training agents

-Microsoft Office & Google Workspace

-Problem Solving, multitasking, teamwork, attention to details, analytical skills

-Tools: Textexpander, Magical, Grammarly, VPN, Canva.

Навчалась в 1 закладі

Чорноморський національний університет імені Петра Могили

finance, banking and insurance with in-depth study of foreign languages

2022

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

«Фундамент HR, Кар’єра HR: ролі, компетенції та виклики»

2025

  1. Зрілість HR: різні завдання в різних організаціях
  2. HR для людей і HR для бізнесу
  3. Компетенції, потрібні сьогодні й зараз кожному HR
  4. Універсальні ролі – HRM, Дженераліст, HRBP та HRD
  5. Управління талантами в організації – фахівці з бренду роботодавця, рекрутери, фахівці з навчання та розвитку
  6. Творці середовища: фахівці з різноманіття та інклюзивності, добробуту, залученості та корпоративної культури
  7. Фундаменталісти: управлінці кадрової справи, фахівці з загальної винагороди, заробітної плати, HR-аналітики та діджиталізації
  8. Професії навколо HR (коучі, фасилітатори, кар’єрні консультанти)
  9.  Етичний кодекс HR та складності, пов’язані з його дотриманням

Fundamentals of managing teams and projects in IT

2022

Efficient presentations

2022

English for business and entrepreneurship

2022

English for media literacy

2022

Business English

2022

Додаткова інформація

Особисті якості

Responsible, team player, dedicated, flexible, organized, and willing to learn new skills

Anastasiia

Customer Care remote

Одеса

1 200 $

24 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота

Оновлено 1 день тому