Працював в 9 компаніях   15 років 7 місяців

Енергетика та Енергоносії, IT, Страхування

Керівник групи експлуатації інформативних систем

АУ ПрАТ НЕК "Укренерго"

Енергетика та Енергоносії

4 роки 10 місяців

03.2021 - до теперішнього часу

Провідний інженер департаменту експлуатації інформаційних систем

АУ ПрАТ НЕК "Укренерго"

Енергетика та Енергоносії

1 рік 10 місяців

06.2019 - 03.2021

Керівник групи технічної підтримки користувачів

АУ ПрАТ НЕК "Укренерго"

Енергетика та Енергоносії

1 рік 1 місяць

06.2018 - 06.2019

Модернізація обладнання та контроль експлуатації кімнат переговорів в АУ НЕК "Укренерго" (велика кімната на 30 гостей, кімната переговорів Голови правління на 10 осіб, з автоматичним визначенням активних доповідачей при відеозв'язку)

Адміністрування хмарних конференц-систем Webex, Zoom, MS Teams.

Адміністрування робочого простору Webex для обладнання Cisco Desk Pro та систем додаткової реальності RealWear Navigator.

Розподіл та контроль виконання заявок користувачів між інженерами групи.

Технічний супровід відеодзвінків, засідань правління, у тому числі закритих, Наглядової ради компанії, а також комітетів, створених при Наглядовій раді.

Технічне супроводження проведення аудіо-відео конференцій, презентацій, нарад, закритих засідань.

Підтримка VIP працівників.

Допомога ТОП-менеджменту при проблемах роботи з документами "Конфіденційно", "Для службового користування".

Відбір та співбесіда кандидатів на вакансії департаменту.

Навчання та контроль роботи працівників протягом випробувального терміну.

Консультація користувачів на рівні 1-2-3 лінії підтримки.

Диспетчеризація заявок, адміністрування користувачів у системі OTRS ServiceDesk.

Початкова підготовка техніки, налаштування ОС та ПЗ перед введенням в експлуатацію.

Розподіл, встановлення та контроль переміщення техніки.

Технічне обслуговування, діагностика, усунення несправностей, модернізація техніки, в межах угод із постачальниками та СЦ.

Створення, коригування облікових записів в AD.

Налаштування доступу та прав користувачів відповідно до внутрішніх регламентів та групових політик AD.

Контроль актуальністі версій ПЗ та ОС на точках розповсюдження SCCM та основних серверах SCCM.

Тестове розгортання клієнт-серверних систем для перевірки особливостей експлуатації, написання інструкцій, створення статей FAQ.

Тестування та моніторинг внутрішніх бізнес-сервісів компанії.

Віддалене чергування під час святкових, вихідних днів.

Провідний інженер відділу ServiceDesk

ДП НЕК "Укренерго"

Енергетика та Енергоносії

10 місяців

09.2017 - 06.2018

Провідний інженер відділу ServiceDesk.

Заступник начальника відділу, керівник групи ServiceDesk.

Інженер підтримки рівня 1-2.

Прийом, обробка та контроль виконання заявок користувачів у системі OTRS ServiceDesk.

Робота з обліковими записами користувачів в AD.

Узгодження та коригування взаємодій між службами IT підприємства під час роботи із зверненнями користувачів.

Участь у написанні регламентної документації відділу та посадових інструкцій.

Проведення співбесід із кандидатами на вакансії до відділу ServiceDesk.

Провідний інженер відділу ServiceDesk

ВП "ІТЦ" ДП НЕК "Укренерго"

Енергетика та Енергоносії

1 рік 7 місяців

03.2016 - 09.2017

Провідний інженер відділу ServiceDesk.

Заступник начальника відділу, керівник групи ServiceDesk.

Інженер підтримки рівня 1-2.

Прийом, обробка та контроль виконання заявок користувачів у системі HP OpenView ServiceDesk.

Робота з обліковими записами користувачів в AD.

Узгодження та коригування взаємодій між службами IT підприємства під час роботи із зверненнями користувачів.

Участь у написанні регламентної документації відділу та посадових інструкцій.

Проведення співбесід із кандидатами на вакансії до відділу ServiceDesk.

Інженер з ремонту та налаштування комп'ютерної техніки

Вільна зайнятість

IT

1 рік 5 місяців

11.2014 - 03.2016

Інженер підтримки ПК та серверів з виїздом на територію замовника.

Ремонт, модернізація, налаштування комп'ютерної техніки та ПЗ.

Узгодження та закупівля комп'ютерного та телефонного обладнання для замовників.

Інженер підтримки систем автоматизації call-центрів та IP АТС "Октелл".

Підтримка користувачів на дому Підтримка та навчання користувачів

Інженер служби підтримки користувачів та ПК, інженер IP-АТС

Глобал Ай Пі Телсистемз Юкрейн

IT

1 рік 4 місяці

08.2013 - 11.2014

Інженер служби підтримки користувачів 1-2 лінії, інженер підтримки ПК та серверів.

Роботи з підтримки клієнтів компанії з виїздом на територію замовника.

Узгодження та закупівля комп'ютерного та телефонного обладнання для замовників компанії.

Закупівля комп'ютерного обладнання для потреб компанії.

Підтримка ІТ-інфраструктури компанії.

Розгортання нових офісів компанії.

Налаштування та встановлення систем автоматизації call-центрів та IP-АТС "Октелл"

• Налаштування IVR

• Налаштування голосової пошти

• Налаштування сценаріїв вхідних та вихідних дзвінків

• Налаштування сценаріїв автоматичної обробки дзвінків абонентів

• Налаштування номерних планів

Налаштування серверів для впровадження call-центрів та IP АТС "Октелл".

Інженер служби підтримки систем автоматизації call-центрів та IP-АТС "Октелл"

• Моніторинг клієнтської мережі VoIP

• Конфігурація та моніторинг клієнтського обладнання VoIP

Налаштування та встановлення шлюзів GSM-SIP, PRI-SIP, FXS/FXO-SIP

• Hybertone Goip

• Dinstar

• Yeastar NeoGate

• Hanlong Unicorn

Налаштування та встановлення гібридних IP-ATC Yeastar MyPBX.

Сертифікований як спеціаліст "3 зірки" розробником ПЗ "Октелл" (ТОВ «Телефонні Системи», Росія)

Інженер з ремонту та налаштування комп'ютерної техніки

Вільна зайнятість

IT

2 роки 7 місяців

02.2011 - 08.2013

Ремонт, модернізація, налаштування комп'ютерної техніки та ПЗ.

Постачання комп'ютерної техніки для офісів.

Сервісна підтримка офісів.

Підтримка та навчання користувачів.

Підтримка користувачів на дому.

Начальник служби технічної підтримки ServiceDesk

ПАТ "Страхова Компанія Універсальна"

Страхування

8 місяців

07.2010 - 02.2011

Керівництво відділом підтримки користувачів компанії (500+ співробітників, у підпорядкуванні 5 осіб).

Підтримка користувачів головного офісу, мережі філій, VIP співробітників.

Розробка принципів та запуск служби технічної підтримки ServiceDesk на базі комплексу SysAid 7.0.

Розробка регламентної документації відділу.

Участь у складанні проекту бюджету компанії на закупівлю, ремонт, модернізацію обладнання ІТ сектору.

Відкриття, закриття, переїзд філій та ГО компанії.

Закупівля комп'ютерного та офісного обладнання.

Підготовка технічного завдання на закупівлю устаткування для тендерного комітету.

Розробка та тестове впровадження системи віддаленого відеомоніторингу філіальної мережі.

Ремонт та профілактичне обслуговування офісного обладнання, підписання сервісних договорів.

Формування та захист запитів на фінансування відділу, департаменту ІТ.

Інвентаризація, актуалізація та ведення бази обладнання, що використовується в компанії.

Контроль оплати рахунків за послуги, отримані компанією (телефонія, інтернет, хостинг, мобільний інтернет, стільниковий зв'язок, послуги 0-800)

Ключова інформація

Різнофаховий висококваліфікований IT-спеціаліст.

  • Комунікаційні навички
  • Командна робота
  • Здатність до прийняття рішень
  • Вирішення проблем
  • Проактивний підхід
  • Навчався в 1 закладі

    Національний аграрний університет

    Механізація с/г виробництва, інженер - механік

    2000

    Володіє мовами

    Англійська

    базовий

    Російська

    вільно

    Українська

    вільно

    Курси, тренінги, сертифікати

    IP-АТС "Октелл"

    2014

    Сертифікований як спеціаліст "3 зірки" розробником ПЗ "Октелл" (ТОВ «Телефонні Системи», Росія)

    Додаткова інформація

    Комп'ютерні навички

    Різнофаховий висококваліфікований IT-спеціаліст.

    Віталій Ігорович

    Керівник групи підтримки IT-напрямку.

    Київ

    Дніпровський район

    50 років

    Працює, але відкритий для пропозицій

    повна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

    Оновлено 1 тиждень тому