Працював в 2 компаніях 3 роки 7 місяців
IT, Торгівля роздрібна / Retail
Менеджер з підтримки клієнтів
ManagerLab
IT
7 місяців
02.2025 - 08.2025
Під час роботи на посаді менеджера з підтримки клієнтів забезпечував якісне та оперативне вирішення звернень користувачів. Допомагав клієнтам на різних етапах роботи з продуктом — від реєстрації акаунтів до усунення технічних труднощів.
Приймав та опрацьовував звернення клієнтів, забезпечуючи своєчасну підтримку
Допомагав користувачам із реєстрацією та початковим налаштуванням акаунтів
Надавав покрокові інструкції для вирішення технічних питань
Вів облік звернень у CRM-системі та формував звіти
Передавав складні звернення до профільних спеціалістів для подальшого опрацювання
Продавець
METRO Україна
Торгівля роздрібна / Retail
3 роки
08.2021 - 07.2024
На посаді продавця я відповідав за активний продаж товарів, консультування клієнтів щодо асортименту та характеристик товарів, а також підтримку чистоти та порядку на відділі. Мої обов'язки включали проведення товарних презентацій, консультування покупців. У результаті моєї роботи вдалося збільшити обороти продажів та підвищити рівень задоволеності клієнтів обслуговуванням.
- Обслуговування клієнтів
- Контроль за наявністю товарів
- Консультування покупців
- Викладка товарів
- Підтримка чистоти в торговельній залі
- Здійснення інвентаризації
Ключова інформація
Софт-скіли:
Ввічливість і клієнтоорієнтованість
Стресостійкість і терпіння
Уважність до деталей
Уміння вирішувати конфлікти та зберігати спокій у складних ситуаціях
Вміння швидко навчатися і адаптуватися
Тайм-менеджмент,
здатність працювати в багатозадачному режимі
Хард-скіли:
CRM
Excel
Google Sheets
Word
Jira
Trello
CSS
HTML
Навчався в 1 закладі
Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Інститут Інформаційних Технологій, Автоматизація та комп?ютерно-інтегровані технології
Івано-Франківськ, 2021
Володіє мовами
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
GoIT
Fullstack developers
Додаткова інформація
Свой раздел
Володію розвиненими комунікаційними навичками та легко знаходжу спільну мову з клієнтами. Швидко адаптуюсь до нових умов і технологій, маю досвід роботи з CRM-системами та здатність ефективно працювати у багатозадачному середовищі. Відповідально ставлюся до виконання завдань, завжди орієнтований на результат і якісне обслуговування клієнтів. Стресостійкий, уважний до деталей і готовий до постійного навчання та професійного розвитку.
Антон
Антон
Менеджер з підтримки клієнтів

Івано-Франківськ
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому