Працював в 1 компанії   14 років 1 місяць

IT

Gameplay developer

Sequence

IT

14 років 1 місяць

01.2010 - 01.2024

I am working with a team of developers who maintain and develop that product. i am working as a gameplay developer and accomplish various task by making game more interesnng. i also taking responsibility for opnmizanon of our game. by wrinng a maintainable code i increased a game performance by 10 . the project itself is wriden in c++ and ue5 framework, the parts of our project which was wriden by myself is expandable and it is much easy to add new features, debug and support, i also helped my coworkers with ui and animanon blueprints which made the code more readable and it increased our game performance

Ключова інформація

Unreal engine (blueprints) unreal engine (c++) sfml blueprints melee combat wxwidgets melee combat gas (gameplay abilines system) sql git gas (gameplay abilines monon warping system) cmake vcpkg unreal engine 5 niagara parncles ai (behavior tree, blackboard) ai (custom tree tasks) ai perception aws service cognito aws api gateway aws lambda aws dynamodb

Навчався в 1 закладі

Kyiv professional college of computer technologies and economics of nau

інженерія програмного забезпечення

2021

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

goit. веб розрока

2017

Додаткова інформація

Захоплення та інтереси

3d modeling, character modeling applicanon development

Dmytro

Gameplay developer

Київ

750 грн

21 рік

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, сезонна / тимчасова робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому