Працювала в 6 компаніях 17 років 2 місяці
Недержавні організації / NGO, Краса / Фітнес / Спорт, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
Волонтерський Менеджер Проєктів
EMUNA
Недержавні організації / NGO
2 роки
01.2024 - до теперішнього часу
• Управління логістикою: розміщення, харчування, трансфери та підтримка протоколу.
• Формування та навчання волонтерських команд.
• Забезпечила 100% дотримання графіка заходу без збоїв.
• Отримала високі оцінки за сервіс та атмосферу з боку іноземних гостей і партнерів.
Засновниця та операційний менеджер
Air Beauty Studio - Київ
Краса / Фітнес / Спорт
5 років 1 місяць
09.2019 - 09.2024
• Найм, навчання та мотивація персоналу.
• Побудова взаємовідносин із постачальниками, управління запасами, контроль фінансів.
• Підвищила середній чек на 40% через впровадження VIP-лінійки послуг.
• Побудувала систему лояльності, яка забезпечила повернення понад 70% клієнтів.
Бортпровідниця Преміум класу
Etihad airways - Абу - Дабі
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
8 років 1 місяць
07.2014 - 07.2022
• Комунікація з клієнтами різних національностей, управління скаргами та особливими побажаннями.
• Наставництво молодших членів екіпажу.
• Багаторазово відзначена подяками від клієнтів і супервайзерів.
• Пройшла підготовку в програмі “High Potential Crew”.
Керівник команди обслуговування гостей
Rotana Hotels - Дубай
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
2 роки
07.2012 - 07.2014
• Вирішення нестандартних ситуацій, робота зі скаргами та VIP-клієнтами. • Впровадження скриптів комунікації та системи контролю якості.
• Підвищила показник guest satisfaction на 25% за 6 місяців.
• Вивела команду в топ-3 за результатами внутрішніх рейтингів.
СПА Супервайзер
Opera / Опера Отель
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
1 рік 6 місяців
01.2008 - 06.2009
• Розробка протоколів обслуговування та підбір індивідуальних програм для гостей.
• Контроль графіків, запасів, санітарних норм.
• Підвищила рівень задоволеності гостей на 30% завдяки покращеним процедурам. • Розробила внутрішній тренінг з сервісу.
• Під моїм керівництвом,відділ отримав щорічну нагороду „Department of the year“.
Старший Адміністратор
Mimoza Mobile Spa
Краса / Фітнес / Спорт
2 роки
01.2006 - 01.2008
• Робота з базою клієнтів, супровід запису, підготовка спеціалістів.
• Підтримка маркетингових акцій, аналітика попиту.
• Оптимізувала систему запису, що скоротило кількість скасувань на 20%.
• Залучила нових VIP-клієнтів через партнерські програми.
Ключова інформація
• Створення та впровадження SOP, KPI, контроль якості
• Формування команди, навчання, наставництво
• Бюджетування, управління витратами
• Розвиток клієнтського сервісу (VIP/преміум-сегмент)
• Оптимізація процесів, антикризовий менеджмент
• Робота з міжнародними партнерами, підрядниками • Запуск, координація та супровід нових проєктів.
Навчалась в 3 закладах
Etihad Airways Aviation Academy
Cabin Crew,First Aid,Aviation
2014
Запорізький національний університет - україна
Німецька мова та література
2005
Institut fur Interkulturelle Kommunikation
Germanistik
2004
Володіє мовами
Англійська
вільно
Німецька
середній
Російська
рідна
Українська
рідна
Додаткова інформація
Особисті якості
Анастасія
Анастасія
Операційний менеджер

Інші країни
Готовий переїхати: Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 22 години тому