Працював в 7 компаніях   16 років 3 місяці

Фармацевтика, Інше

Head of marketing (cmo)

Organosyn ltd

Фармацевтика

10 місяців

12.2024 - 09.2025

Розробка та імплементація маркетингової політики та стратегії компанії. організація, координація та контроль діяльності дирекції маркетингу щодо реалізації маркетингової стратегії компанії та контроль її виконання зовнішньою службою. організація ефективної роботи дирекції маркетингу: управління командою, наставництво і мотивація співробітників відділу. визначення крі для оцінки ефективності роботи відділу маркетингу. складання, узгодження, та контроль за ефективністю використання маркетингового бюджету компанії. організація та контроль за проведенням маркетингових досліджень ринку (оцінка ємності, аналіз тенденцій, аналіз конкурентного середовища, споживчих моделей цільових аудиторій серед лікарів, фармацевтів та споживачів, тощо) та пост маркетингових досліджень продуктів компанії аналіз та рекомендацій щодо оптимізації продуктової лінійки, або ї розширення. визначення потенційних напрямків ведення бізнесу та рекомендації щодо продуктового портфелю компанії. оцінка цінової політики компанії та рекомендації щодо внесення змін. налагодження зв язків із діловими та потенційними партнерами компанії (існуючі та потенційні виробники, лідери думок серед медичної громадськості, представники регуляторних та виконавчих органів, тощо) . формування стратегії медійного просування продуктового портфеля компанії. аналіз ефективності в медійній сфері та медійних кампаніях. моніторинг та аналіз рекламної активності конкурентів. формування стратегії та її імплементація віддаленої digital - комунікації з цільовими аудиторіями. розробка критеріїв оцінки ефективності цього напрямку. розробка та контроль реалізації програм (трейд - маркетингових активностей) щодо підвищення рівня популярності брендів компанії, стимулювання продажів, підвищення лояльності споживачів. розробка та запуск pr - компаній, спрямованих на розвиток бренду компанії, її впізнаваність та фірмовий стиль. оптимізація бізнес - процесів маркетингової діяльності компанії

Business unit manager

ЮРіЯ-ФАРМ, Фармацевтична група компаній

Фармацевтика

4 роки 8 місяців

04.2019 - 11.2023

Напрямок кардіологія, неврологія, ендокринологія, терапія, інфекціоністи, компанія юрія - фарм розробляв та реалізував генеральний промоплан напрямку для україни та країн присутності згідно ринковій ситуації та цілям відповідав за генерацію та відповідність сценаріїв розвитку клієнтів сегменту (customer journey) цілям бізнесу відповідав за досягнення запланованих показників (продажі, бюджет) відповідав за забезпечення зворотного зв язку від клієнта сегменту до компанії та у зворотному напрямку розвивав та мотивував команду бренд - менеджерів та ff, надихав на досягнення результату

CRM manager (CMO)

ЮРіЯ-ФАРМ, Фармацевтична група компаній

Фармацевтика

3 роки

04.2016 - 03.2019

Відповідав за кількість та розвиток клієнтів на території health eemа відповідно цілям бізнесу, з метою досягнення стратегічних цілей корпорації відповідав за управління клієнтським досвідом та масштабування кращих практик по відповідному сегменту на території health eema розробляв маркетингову (клієнтську) стратегію, направлених на ріст попиту і цінності брендів на території health eema проводив своєчасний перегляд цін та формув пропозиції диференційованого ціноутворення для досягнення цілей в товарообігу та досягнення долі ринку на території health eema формував генеральний промоплан на основі цілей корпорації, аналізу даних ринку, конкурентного оточення, зворотного зв язку від клієнтів та співробітників відділів маркетингу країн еема та контроль над його виконанням створював відділи маркетингу та здійснював комплектування штатом у країнах присутності, сприяв ефективним комунікаціям крос - функціональних команд, задіяних у формуванні контенту та реалізації промо плану планував та відповідав за річний бюджет на маркетингові заходи на території на території health eema розвивав та мотивував команду, надихав на досягнення результату

Продакт - менеджер відділу стратегічного маркетингу

Юрія - фарм

Фармацевтика

2 роки 10 місяців

06.2013 - 03.2016

Проводив аналіз ринку країн присутності, виконував стратегічне планування горизонт 15 років для забезпечення бачення бізнесу розробка та виведення на ринок нових продуктів "від ідеї до постановки в прайс" на території health eema (rx та отс) розробляв стратегічні платформи по продуктам, виконував захист на експертних нарадах плану та стратегії просування продуктів проведення розрахунку передбачуваного (бажаного) обсягу продажу та рентабельності

Регіональний менеджер

Берлін-Хемі / А.Менаріні Україна ГмбХ, Представництво

Фармацевтика

1 рік 1 місяць

01.2012 - 01.2013

Управляв командою 9 осіб київ та київська обл., розвиток та мотивація відповідав за виконання плану продажів співпраця з лікарями та оl - лідерами

Медичний представник

"Берлін - хемі менаріні"

Інше

3 роки 4 місяці

10.2008 - 01.2012

Лікар - хірург

Поліклініка 2 солом'янського р - ну

Інше

7 місяців

02.2006 - 08.2006

Ключова інформація

Навички роботи з пк: рівень просунутого користувача, чудові знання microsoft 365, ms power point, ms outlook, 1с

Навчався в 4 закладах

Національний університет "Києво-Могилянська академія"

МВА

2023

Нму ім. а.а. богомольця

1, 2006

Нму ім. а.а. богомольця

Лікар - інтерн за спеціальністю хірургія

2005

Нму ім. а.а. богомольця

Лікувальна справа

2004

Володіє мовами

Англійська

середній

Німецька

базовий

Українська

рідна

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Категорія в

Особисті якості

Комунікабельний, організований, відповідальний. маю дипломатичність, креативність, цілеспрямованість, організаторські здібності. ініціативний, орієнтований на результат, відкритий всьому новому

Євген Петрович

Маркетинг в Фарме

Київ

45 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 8 годин тому