Працювала в 3 компаніях 5 років 10 місяців
Державний сектор, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Освіта
головний спеціаліст – бухгалтерія
Чернігівський відділ державної виконавчої служби у Чернігівському районі Чернігівської області
Державний сектор
2 роки 7 місяців
06.2023 - до теперішнього часу
Обов’язки та професійні навички:
- Списання малоцінних необоротних активів
- Перерахування коштів з банківських рахунків та рахунків казначейства
- Рознесення банківських і казначейських виписок по рахунках
- Ведення табеля обліку робочого часу
- Оформлення первинної бухгалтерської документації
- Обробка великих обсягів інформації
- Робота з оргтехнікою (принтер, сканер, копір)Робота в програмних продуктах: Укрексімбанк, Ощадбанк, Казначейство, ІС ДП "НАІС", MS Office (Word,)
- Комунікабельність, стресостійкість, уважність до деталей
- Планування та організація своєї роботи
- Адаптація до нових умов роботи
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
У своїй попередній роботі я здійснювала списання малоцінних необоротних активів, перераховувала кошти з банківських рахунків та рахунків казначейства, розносила банківські й казначейські виписки по рахунках, вела табель обліку робочого часу та оформлювала первинну бухгалтерську документацію. Успішно обробляла великі обсяги інформації, працювала з різними програмними продуктами та дотримувалась корпоративної культури. Завдяки комунікабельності, стресостійкості та увазі до деталей ефективно планувала й організовувала свою роботу, а також постійно навчалась і розвивала професійні навички.
економіст зі збуту
ПП «Схід Продпроект»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 1 місяць
01.2009 - 01.2012
- Укладала договори на постачання продукції, погоджувала умови співпраці з постачальниками, контролювала дотримання договірних зобов’язань.
- Оформляла транспортні документи (накладні, вантажні листи), забезпечувала правильність і своєчасність оформлення розрахункових і платіжних документів.
- Взаємодіяла з бухгалтерією та відділом логістики для узгодження фінансових і транспортних операцій.
- Підготування та ведення документації для звітності перед керівництвом і контролюючими органами.
Комірник
Опитненська загальноосвітня школа
Освіта
8 місяців
11.2008 - 06.2009
- Вела документацію обліку надходження та видачі продуктів харчування, контролювала відповідність поставок замовленням.
- Складала меню відповідно до потреб закладу, організовувала придбання продуктів та їх своєчасну видачу кухарям.
- Вела журнали обліку та іншу документацію їдальні, контролювала правильність оформлення документів.
- Відповідала за витрату коштів на харчування та готувала звіти для бухгалтерії.
- Співпрацювала з постачальниками та бухгалтерією для забезпечення безперебійного процесу харчування.
Ключова інформація
Найкраще вмію працювати з великими обсягами інформації, організовувати документообіг та дотримуватись чітких процедур. Відмінно володію бухгалтерськими програмами (Укрексімбанк, Ощадбанк, Казначейство, ІС ДП "НАІС") та пакетом MS Office, що дозволяє швидко і якісно виконувати завдання. Моя комунікабельність і стресостійкість допомагають ефективно працювати в команді та з клієнтами навіть у напружених ситуаціях. Уважність до деталей і відповідальність гарантують мінімум помилок і точність у виконанні роботи. Постійно прагну до професійного розвитку, тому швидко адаптуюсь до нових вимог і завдань.Це робить мене надійним працівником і дає перевагу над іншими кандидатами.
Навчалась в 1 закладі
Артемівський факультет економіки та підприємництва Приватного вищого навчального закладу "Донецький університет економіки та права"
«Економіка та підприємництво»
2010
Володіє мовами
Українська
рідна
Додаткова інформація
Свій розділ
- Робота з документами керівника, обробка вхідної кореспонденції та телефонних дзвінків
- Забезпечення керівництва та співробітників канцтоварами та іншими матеріалами
- Підтримка контактів з діловими партнерами, підприємствами та державними органами
- Організація запису на прийом до керівника
- Ведення комунікації з місцевими органами влади, отримання документів і матеріалів за дорученням начальства
- Адміністратор стоматологічної клініки
- Організація прийому відвідувачів у приймальні керівника
- Обробка та архівація справ і документів
- Робота офіціантом, мийка автобусів, виготовлення деталей на станку
- Продавець непродовольчих товарів
- Офіс-менеджер
- написання грамотних текстів на різні теми, SEO-статей, описів товарів, відгуків; підвищення унікальності дипломних і курсових робіт за допомогою грамотного рерайту
- Виконання рефератів, контрольних робіт (без практики), есе, творів, створення шпаргалок і відповідей на тести
Альона
Альона
Офіс-менеджер / Помічник керівника Фахівець по роботі з клієнтами / документообігом…

Чернігів
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому