Працювала в 3 компаніях   5 років 10 місяців

Державний сектор, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Освіта

головний спеціаліст – бухгалтерія

Чернігівський відділ державної виконавчої служби у Чернігівському районі Чернігівської області

Державний сектор

2 роки 7 місяців

06.2023 - до теперішнього часу

Обов’язки та професійні навички:

  • Списання малоцінних необоротних активів
  • Перерахування коштів з банківських рахунків та рахунків казначейства
  • Рознесення банківських і казначейських виписок по рахунках
  • Ведення табеля обліку робочого часу
  • Оформлення первинної бухгалтерської документації
  • Обробка великих обсягів інформації
  • Робота з оргтехнікою (принтер, сканер, копір)Робота в програмних продуктах: Укрексімбанк, Ощадбанк, Казначейство, ІС ДП "НАІС", MS Office (Word,)
  • Комунікабельність, стресостійкість, уважність до деталей
  • Планування та організація своєї роботи
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок

У своїй попередній роботі я здійснювала списання малоцінних необоротних активів, перераховувала кошти з банківських рахунків та рахунків казначейства, розносила банківські й казначейські виписки по рахунках, вела табель обліку робочого часу та оформлювала первинну бухгалтерську документацію. Успішно обробляла великі обсяги інформації, працювала з різними програмними продуктами та дотримувалась корпоративної культури. Завдяки комунікабельності, стресостійкості та увазі до деталей ефективно планувала й організовувала свою роботу, а також постійно навчалась і розвивала професійні навички.

економіст зі збуту

ПП «Схід Продпроект»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 1 місяць

01.2009 - 01.2012

  • Укладала договори на постачання продукції, погоджувала умови співпраці з постачальниками, контролювала дотримання договірних зобов’язань.
  • Оформляла транспортні документи (накладні, вантажні листи), забезпечувала правильність і своєчасність оформлення розрахункових і платіжних документів.
  • Взаємодіяла з бухгалтерією та відділом логістики для узгодження фінансових і транспортних операцій.
  • Підготування та ведення документації для звітності перед керівництвом і контролюючими органами.

Комірник

Опитненська загальноосвітня школа

Освіта

8 місяців

11.2008 - 06.2009

  • Вела документацію обліку надходження та видачі продуктів харчування, контролювала відповідність поставок замовленням.
  • Складала меню відповідно до потреб закладу, організовувала придбання продуктів та їх своєчасну видачу кухарям.
  • Вела журнали обліку та іншу документацію їдальні, контролювала правильність оформлення документів.
  • Відповідала за витрату коштів на харчування та готувала звіти для бухгалтерії.
  • Співпрацювала з постачальниками та бухгалтерією для забезпечення безперебійного процесу харчування.

Ключова інформація

Найкраще вмію працювати з великими обсягами інформації, організовувати документообіг та дотримуватись чітких процедур. Відмінно володію бухгалтерськими програмами (Укрексімбанк, Ощадбанк, Казначейство, ІС ДП "НАІС") та пакетом MS Office, що дозволяє швидко і якісно виконувати завдання. Моя комунікабельність і стресостійкість допомагають ефективно працювати в команді та з клієнтами навіть у напружених ситуаціях. Уважність до деталей і відповідальність гарантують мінімум помилок і точність у виконанні роботи. Постійно прагну до професійного розвитку, тому швидко адаптуюсь до нових вимог і завдань.Це робить мене надійним працівником і дає перевагу над іншими кандидатами.

Навчалась в 1 закладі

Артемівський факультет економіки та підприємництва Приватного вищого навчального закладу "Донецький університет економіки та права"

«Економіка та підприємництво»

2010

Володіє мовами

Українська

рідна

Додаткова інформація

Свій розділ

  • Робота з документами керівника, обробка вхідної кореспонденції та телефонних дзвінків
  • Забезпечення керівництва та співробітників канцтоварами та іншими матеріалами
  • Підтримка контактів з діловими партнерами, підприємствами та державними органами
  • Організація запису на прийом до керівника
  • Ведення комунікації з місцевими органами влади, отримання документів і матеріалів за дорученням начальства
  • Адміністратор стоматологічної клініки
  • Організація прийому відвідувачів у приймальні керівника
  • Обробка та архівація справ і документів
  • Робота офіціантом, мийка автобусів, виготовлення деталей на станку
  • Продавець непродовольчих товарів
  • Офіс-менеджер
  • написання грамотних текстів на різні теми, SEO-статей, описів товарів, відгуків; підвищення унікальності дипломних і курсових робіт за допомогою грамотного рерайту
  • Виконання рефератів, контрольних робіт (без практики), есе, творів, створення шпаргалок і відповідей на тести

Альона

Офіс-менеджер / Помічник керівника Фахівець по роботі з клієнтами / документообігом…

Чернігів

38 років

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому