Працювала в 6 компаніях   2 роки 7 місяців

Медицина та Охорона здоров'я, Краса / Фітнес / Спорт, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Адміністратор рецепції

ВІЗІУМ, ЦЕНТР ЛАЗЕРНОЇ ХІРУРГІЇ ОКА

Медицина та Охорона здоров'я

6 місяців

05.2025 - 11.2025

Надавала розширені адміністративні послуги на рецепції, включаючи прийом та розподіл телефонних дзвінків та повідомлень. Ефективно управляла прийомом пацієнтів та допомагала у вирішенні їх запитань і потреб. Забезпечувала високий рівень обслуговування та підтримувала позитивне спілкування з відвідувачами.
• Ведення запису та розкладу зустрічей
• Контроль за вхідними та вихідними дзвінками
• Підготовка документів та звітів
• Вирішення адміністративних питань
• Забезпечення порядку в приймальній зоні
• Координація потоку клієнтів та відвідувачів
• Інформування про послуги компанії
• Підтримка комунікації з іншими відділами

Адміністратор рецепції

ВІЗІУМ, ЦЕНТР ЛАЗЕРНОЇ ХІРУРГІЇ ОКА

Медицина та Охорона здоров'я

6 місяців

06.2025 - 11.2025

У ролі адміністратора рецепції я забезпечувала ефективну роботу приймальні, забезпечуючи організацію зустрічей, прийом вхідних дзвінків та реєстрацію відвідувачів. Керувала веденням документації. Моєю головною задачею було забезпечення зручного та професійного обслуговування пацієнтів.
• Ведення запису та розкладу зустрічей
• Контроль за вхідними та вихідними дзвінками
• Підготовка документів та звітів
• Вирішення адміністративних питань
• Забезпечення порядку в приймальній зоні
• Координація потоку клієнтів та відвідувачів
• Інформування про послуги компанії
• Обробка електронної пошти та кореспонденції
• Підтримка комунікації з іншими відділами

Адміністратор салону краси

Azone

Краса / Фітнес / Спорт

1 рік 1 місяць

06.2024 - 06.2025

У мої обов'язки входило забезпечення ефективної роботи салону, прийом клієнтів та організацією записів, управління роботою персоналу та контроль якості надання послуг.
• Ведення клієнтської бази
• Організація запису на послуги
• Консультування клієнтів
• Забезпечення функціонування салону
• Контроль за чистотою та порядком
• Управління персоналом
• Замовлення косметичних засобів та матеріалів
• Ведення фінансової звітності
• Вирішення адміністративних питань

Адміністратор салону краси

MB studio

Краса / Фітнес / Спорт

2 місяці

05.2024 - 06.2024

У мої обов'язки входило забезпечення роботи салону, прийом клієнтів та створення записів, складання розкладу майстрів та управління їх робочим часом. Я відповідала за забезпечення гарного рівня обслуговування клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій та підтримку позитивної атмосфери в салоні. Мої дії спрямовані на залучення нових клієнтів, збільшення обороту та підвищення задоволеності від візиту до салону краси.
• Ведення клієнтської бази
• Організація запису на послуги
• Консультування клієнтів
• Забезпечення функціонування салону
• Контроль за чистотою та порядком
• Управління персоналом
• Ведення фінансової звітності

Хостес

Gianni group

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 місяці

10.2023 - 12.2023

Була відповідальна за привітання гостей, супровід до столика, розподіл місць і вирішення конфліктних ситуацій. Забезпечувала гостей необхідною інформацією про ресторан та його послуги.
• Зустріч гостей ресторану
• Розміщення відвідувачів за столиками
• Бронювання місць та ведення запису клієнтів
• Надання інформації про меню та спеціальні пропозиції
• Контроль за наявністю вільних місць
• Забезпечення високого рівня обслуговування
• Підтримка чистоти у зоні відповідальності
• Взаємодія з персоналом ресторану для забезпечення ефективної роботи
• Участь у організації заходів та вечірок

Адміністратор квест кімнати

XRoom

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

11 місяців

01.2023 - 11.2023

Під час роботи адміністратором квест кімнати відповідала за прийом гостей, надавання інструкцій щодо правил гри та вирішення запитань. Координувала роботу персоналу, забезпечуючи ефективне ведення ігор та вирішення конфліктів. Забезпечував високий рівень задоволеності клієнтів шляхом професійного обслуговування та створення захопливої атмосфери.

Ключова інформація

• Коммунікабельність
• Уважність
• Відповідальність
• Вміння працювати з інформацією самостійно
• Організаційні здібності
• ведення срм систем
• вміння працювати з Гугл воркспейс

Навчалась в 1 закладі

Дніпровський державний коледж технологій та дизайну

073 Менеджмент

2025

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Project Management

2025

Дарія Володимирівна

Адміністратор

Львів

30 000 грн

20 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці, віддалена робота, позмінна робота, гібридна

Оновлено 12 годин тому