Працював в 2 компаніях 5 років 8 місяців
IT
Level designer
Star Mill B.V. (колишня Notus Games)
IT
5 років
10.2020 - 09.2025
Створив більш ніж 5000 рівнів для таких ігор, як Blox Shock. Christmas Mansion 3, Christmas Puzzle 4, Christmas Puzzle 5, Mahjong Fest Sakura Garden, Mahjong riddles Egypt та Travel Riddles Mahjong.
В мої обовзяки входило:
- Створення та редагування вже існуючих ігрових рівнів в таких жанрах, як match3, mahjong, blocks.
- Створення концепцій ігрових елементів та механік з подальшим їх добавленням в гру
- Робота зі шкалою складності
- Тестування та перевірка ігор на наявність багів
Level designer m3
Shaman Games Studio
IT
8 місяців
09.2018 - 04.2019
- створення та редагування ігрових рівнів в таких жанрах ігор, як match 3 та HOPA.
- Розробка та робота з концептами ігрових елементів та механік
- Розробка та робота над новими фічами з подальшим їх додаванням в проект
- Контроль якості ігрових рівнів від інших левел дизайнерів
Ключова інформація
- Увага до деталей
- Позитивний та винахідливий
- Легко знаходжу спільну мову з різними людьми
- Наполегливий та цілеспрямований
- Працьовитий та дисциплінований
- Відповідальний
- Готовий рости над собою та розвиватися
Навчався в 2 закладах
ЧДУ ім.П.Могили
Екологія
2014
Коледж МНУ ім.В.О. Сухомлинського
Прикладна математика
2010
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
С++
Почав індивідуальне заняття з основ програмування на C++. Мета курсу-знайомство з основами програмування на С++ та основи ОВП.
QA
У вересні 2018 закінчив курси з QA. Заняття вів Senior QA із 4A Games. У процесі занять ознайомився із основами тестування ПЗ.
Гейм-дизайн
У березні 2018 року успішно закінчив курси "Гейм-дизайн" у Game Academy, де під час внутрішнього конкурса посів друге місце серед концепт документів
Basic Unreal Engine
У процесі онлайн-курсів група створювала прототип простенького TPS. Головною метою курсу було знайомство з інтерфейсом та функціоналом UE4 та основи програмування на Blueprint. У липні 2018 року успішно закінчив курс.
Додаткова інформація
портфоліо
посилання на частину з моїх робіт: https://drive.google.com/drive/folders/1Q-kT-DbuWNpDCPgb11mFm3sM-ZShV6eL?usp=drive_link
Артем Анатолійович
Артем Анатолійович
Level Designer

Миколаїв
Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 2 тижні тому