Працював в 2 компаніях 6 років 3 місяці
IT, Архітектурні та дизайнерські бюро
Prop Artist / Hard-Surface 3D Artist
Self-Employed
IT
3 роки 1 місяць
12.2022 - до теперішнього часу
Створення реалістичних, технічно точних hard-surface пропів та складних механічних моделей для ігор, симуляторів та Unreal Engine.
Повний цикл підготовки game-ready ассетів:
— high-poly / low-poly моделювання
— UV розгортки з оптимізацією TD
— baking (normal, AO, curvature, ID)
— PBR текстурування— підготовка LODs, collision meshes
— імпорт та налаштування ассетів для Unreal Engine
Основні проєкти:
• Реалістичні моделі літаків, поїздів, техніки (від референсів до фінального рендера).
• Промислові механічні пропси та hard-surface об’єкти з високою точністю до реальних матеріалів.
• Робота з замовниками напряму: планування пайплайну, технічні вимоги, контроль якості на всіх етапах.
3D Artist (Prop / Hard-Surface Focus)
PIXREADY
Архітектурні та дизайнерські бюро
3 роки 2 місяці
07.2019 - 08.2022
• Моделювання пропів та технічних об’єктів для рендерів, конфігуратора та реального часу.
• Оптимізація low-poly моделей, створення LOD-ів, підготовка до WebGL/Unreal.
• UV розгортки, випікання карт у Marmoset Toolbag.
• PBR текстурування (Substance Painter).
• Робота з інженерними моделями (.STEP), ремешинг, редизайн та оптимізація.• Розробка пайплайнів під Expivi (3D конфігуратори), налаштування логіки нодами.• Наставництво молодших 3D-моделерів та QA контроль.
Ключова інформація
3d's Max, Substance Painter, Zbrush, Marmoset, Ps, etc.
- Проактивний підхід
- Самостійність
- Вміння швидко навчатися
- Адаптивність до змін
- Вирішення проблем
Навчався в 1 закладі
IT Step
Дизайн
2019
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Польська
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Autodesk 3d's Max Official Certification
Додаткова інформація
Особисті якості
Реалістичний Prop Artist з сильним технічним бекграундом та 6+ роками досвіду в hard-surface моделюванні. Спеціалізуюсь на створенні деталізованих, оптимізованих game-ready ассетів для реального часу. Вмію працювати з інженерними моделями, складною технікою та високоточними референсами. Швидкий пайплайн, чиста топологія, відповідальність та структурований підхід.
Andriy
Andriy
Senior 3D Prop Artist | PBR Texturing | Modeling

Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 3 тижні тому