Працював в 2 компаніях   6 років 3 місяці

IT, Архітектурні та дизайнерські бюро

Prop Artist / Hard-Surface 3D Artist

Self-Employed

IT

3 роки 1 місяць

12.2022 - до теперішнього часу

Створення реалістичних, технічно точних hard-surface пропів та складних механічних моделей для ігор, симуляторів та Unreal Engine.
Повний цикл підготовки game-ready ассетів:
— high-poly / low-poly моделювання
— UV розгортки з оптимізацією TD
— baking (normal, AO, curvature, ID)
— PBR текстурування— підготовка LODs, collision meshes
— імпорт та налаштування ассетів для Unreal Engine
Основні проєкти:
• Реалістичні моделі літаків, поїздів, техніки (від референсів до фінального рендера).
• Промислові механічні пропси та hard-surface об’єкти з високою точністю до реальних матеріалів.
• Робота з замовниками напряму: планування пайплайну, технічні вимоги, контроль якості на всіх етапах.

3D Artist (Prop / Hard-Surface Focus)

PIXREADY

Архітектурні та дизайнерські бюро

3 роки 2 місяці

07.2019 - 08.2022

• Моделювання пропів та технічних об’єктів для рендерів, конфігуратора та реального часу.
• Оптимізація low-poly моделей, створення LOD-ів, підготовка до WebGL/Unreal.
• UV розгортки, випікання карт у Marmoset Toolbag.
• PBR текстурування (Substance Painter).
• Робота з інженерними моделями (.STEP), ремешинг, редизайн та оптимізація.• Розробка пайплайнів під Expivi (3D конфігуратори), налаштування логіки нодами.• Наставництво молодших 3D-моделерів та QA контроль.

Ключова інформація

3d's Max, Substance Painter, Zbrush, Marmoset, Ps, etc.

  • Проактивний підхід
  • Самостійність
  • Вміння швидко навчатися
  • Адаптивність до змін
  • Вирішення проблем

Навчався в 1 закладі

IT Step

Дизайн

2019

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Польська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Autodesk 3d's Max Official Certification

2019

Додаткова інформація

Особисті якості

Реалістичний Prop Artist з сильним технічним бекграундом та 6+ роками досвіду в hard-surface моделюванні. Спеціалізуюсь на створенні деталізованих, оптимізованих game-ready ассетів для реального часу. Вмію працювати з інженерними моделями, складною технікою та високоточними референсами. Швидкий пайплайн, чиста топологія, відповідальність та структурований підхід.

Andriy

Senior 3D Prop Artist | PBR Texturing | Modeling

Львів

24 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 3 тижні тому