Працював в 4 компаніях   2 роки 4 місяці

IT, Інше

Payment manager

ChampionClub

IT

2 місяці

02.2025 - 04.2025

  • Обробка та перевірка заявок на виведення коштів;
  • Контроль за дотриманням внутрішніх процедур і правил, що стосуються лімітів та термінів виплат;
  • Перевірка коректності введених клієнтом даних виведення коштів;
  • Оперативна взаємодія з відділом Support та Antifraud з питань, пов'язаних із виплатами (підозрілі транзакції, затримки, порушення);
  • Взаємодія з платіжними провайдерами для вирішення технічних та операційних питань;
  • Сприяння поліпшенню процесів виплат та моніторингу можливих проблем з транзакціями.

Verification manager

ChampionClub

IT

2 місяці

11.2024 - 01.2025

  • Верифікація особистих даних клієнтів;
  • Перевірка справжності наданих документів та відповідність їх вимогам законодавства;
  • Робота з базами даних, перевірка клієнтів щодо можливих порушень правил і регуляцій;
  • Оцінка ризиків, пов'язаних з клієнтами, з метою запобігання шахрайству та забезпечення безпеки.

AML, KYC, verification specialist

Netgame

IT

1 рік

09.2023 - 09.2024

  • Запит відсутніх документів;
  • Обробка запитів служби підтримки;
  • Ініціація первинного запиту документів;
  • Базова перевірка активності, відстеження шахрайських операцій;
  • Перевірка надісланих документів, верифікація користувачів;
  • Верифікація фінансових транзакцій для запобігання шахрайству;
  • Ескалація складних проблем до відповідних відділів або фахівців.

Customer Care Specialist

Vbet Ukraine

Інше

8 місяців

05.2022 - 01.2023

  • Відповідати на запити клієнтів через різні канали комунікації (телефон, електронна пошта, чат);
  • Надання інструкцій і рекомендацій для вирішення поширених проблем;
  • Ведення запитів в Jira;
  • Взаємодія з технічним відділом, відділом продажів, маркетингу та іншими для розв'язання питань та побажань клієнтів;
  • Робота над вирішенням конфліктних ситуацій і надання альтернативних рішень.

Ключова інформація

Я володію широким спектром навичок для ефективної взаємодії з клієнтами та розв'язання проблем різної складності.

Технічні навички:

  • Працював з такими програмами як: Kycaid, Sumsub, Jira, Slack, Google Sheets, Excel;
  • CRM система (AGP);

Міжособистісні навички та мої сильні сторони:

  • комунікативні навички (вмію слухати клієнтів та розуміти їх потреби);
  • навички розв'язання проблем (маю аналітичне мислення та здатен швидко знаходити рішення, а також маю творчий підхід до розв'язання нетипових проблем);
  • стресостійкість (вмію зберігати спокій у складних ситуаціях, ефективно управляю своїм часом і правильно розставляю пріоритети);
  • навички навчання (я готовий постійно вчитися новому та адаптуватися до змін і здатен навчати клієнтів та колег).

Навчався в 1 закладі

Державний торговельно-економічний університет

Факультет торгівлі та маркетингу

2023

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

вільно

Ярослав

Payment manager,Risk manager, Anti fraud manager, KYC manager, Verification specialist

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

800 $

24 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 14 годин тому