Працювала в 1 компанії 7 років 7 місяців
Охорона та Безпека
Менеджер з адміністративної діяльності, спреціаліст по тендерам
ПП "Міком"
Охорона та Безпека
7 років 6 місяців
10.2017 - до теперішнього часу
Робота із замовниками (укладання та супровід договорів, контроль оплати робіт згідно договору, контроль виконання робіт із встановлення обладнання, претензійна робота із замовниками);
Консультування замовників, прийом телефонних дзвінків;
Пошук та залучення до співпраці нових замовників;
Пошук тендерних пропозицій;
Підготовка і проведення тендерної процедури та оформлення тендерної документації;
Підготовка документів по вимогам пропозиції;
Підготовка документів переможця, укладання договорів із Замовником;
Взаємодія з контрагентами/постачальниками щодо тендерних документів;
Участь в переговорах, проведення торгів;
Ведення бази підрядників/постачальників, документообігу;
Робота з електронною поштою: складання, реєстрація та надсилання службових документів, архівування в електронному вигляді;
Складання службових документів (листи, посадові інструкції, службові записки, акти, виидаткові накладні,комерційні пропозиції), їх обробка, підписання, реєстрація, контроль виконання;
Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією, службове листування з внутрішніх питань підприємства (прийом, відправка, реєстрація, обробка, передача документа, сканування, розсилка, архівування, за потреби, відстеження виконання поставлених завдань за строками);
Робота з договорами: ведення загального реєстру договорів, реєстрація, погодження, підписання, сканування, архівування в електронному та паперовому вигляді;
Робота із рахунками, видатковими накладними, кошторисами, актами виконаних робіт;
Ведення ділового листування: зовнішнього та внутрішнього;
Взаємодія із замовниками: передача необхідних первинних документів (договори, рахунки, видаткові накладні, кошториси, акти виконаних робіт)
Ключова інформація
Досвід роботи в системі діловодства
Досвід проведення тендерних закупівель
Управління документообігом підприємства
Організація роботи новоствореної компанії з нуля
Практичний досвід роботи в команді на загальний результат
Досвід роботи з людьми та великий досвід ділового спілкування
Навчалась в 2 закладах
Київський педагогічний інститут (м.Київ)
Географія, біологія
1993
Київське медичне училище №4, (м.Київ)
Медична сестра
1989
Володіє мовами
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
«Діловодство та архівна справа: сучасні вимоги»
«Знайомство з нормативно-правовими актами, що регламентують роботу діловодства, організація документообігу, складання та узгодження номенклатури справ, зберігання справ у діловодстві, електронне діловодство».
Додаткова інформація
Особисті якості
Професійні навички:
- вміння вести діловодство в повному обсязі, ділове листування;
- організація тренінгів різного рівня та спрямованості для персоналу
компанії;
- організація роботи новоствореної компанії з нуля;
- ефективно та в максимально короткі терміни закриваю вакансії;
- досвід збору та обробки інформації;
- управління закупівлями, укладання, супровід та контроль реалізації договорів;
- розробка річних планів матеріально-технічного забезпечення підприємства;
- складання річних звітів;
- вміння працювати з конфіденційною інформацією;
- навички ведення переговорів;
- успішний досвід роботи з клієнтами, партнерами будь-якого рівня;
- навички управління колективом, здатність працювати в режимі
багатозадачності;
- вміння самостійно приймати рішення та нести за них відповідальність - добрі навички закупівель, здатність до переконання, уміння швидко
вчитися та розвиватись;
- планування завдань та визначення їх пріоритетності;
- облік, доставка, отримання ТМЦ - знаю весь цикл оформлення
документів на вантаж, їх перевірку за якістю, транспортування,
перевірку супровідних документів, супровід та здавання ТМЦ замо
внику
- оформлення рахунків, накладних, довіреностей, облік ТМЦ, складання матеріальних звітів;
- впевнена експлуатація та дрібний ремонт офісної оргтехніки;
- вміння працювати з офісною оргтехнікою - міні-АТС, факс, принтер,
ксерокс, сканер;
- знання ПК: Windows 7/XP, Word, Excel, Internet Explorer, електронна
пошта;
- мови: українська - рідна, англійська - зі словником.
Особисті якості:
Порядність та чесність, старанність, увага до деталей, неконфліктність. Розуміння важливості роботи з документами та інформацією, у тому числі й обмеженого доступу , виконавча, відповідальна, оперативна, чесна, комунікабельна, тактична, добросовісна, пунктуальна, акуратна, неконфліктна, обов'язкова, серйозно ставлюся до роботи, вмію і хочу працювати в команді на загальний результат, сприймаю роботу як другий будинок, шкідливих звичок не маю, киянка, заміжня, права водія: категорія В (є особистий автомобіль).
Олена
Олена
Спеціаліст по тендерам
сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 день тому