Це — візитка кандидата

Користувач залишив свої контакти і бажану посаду. Ви можете зв'язатися з цим кандидатом самостійно і уточнити всі, важливі для вас, деталі.

Працювала в 5 компаніях   12 років

Шоу-бізнес, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, АПК (Агропромисловий комплекс), Консалтинг / Аудит, Юридичні послуги

Директор

Центр авторських свят Тетяни Романчи

Шоу-бізнес

5 років 3 місяці

11.2016 - 02.2022

2016 рік — відкриття, організація дитячих свят, декор (виготовлення фотозон, кульки, пін'яти, дитяча кімната, тощо), організація та проведення дитячих свят “під ключ”, декор та анімація для міських та обласних фестивалів, участь у оргкомітеті до Дня міста;
У 2022 році перевезла бізнес до Вінницької області, де і зараз діє філія (Територія дітей “Ямайка”, м. Іллінці);
2024 рік — переїжджаю до Києва, відкриваю агенцію розваг “Білий кролик” (авторські програми, інтерактивні вистави, цифрове шоу, оренда карнавальних костюмів, виготовлення пін'ят, декор, фотозони тощо).
• Визначення стратегічних напрямків розвитку компанії
• Управління загальною діяльністю і ресурсами організації
• Прийняття ключових управлінських рішень
• Координація роботи всіх відділів
• Представлення компанії в зовнішньому середовищі
• Забезпечення досягнення фінансових цілей
• Аналіз ринкової ситуації та конкурентного середовища
• Розробка і впровадження інноваційних проектів
• Підтримка та розвиток корпоративної культури
• Встановлення ефективної взаємодії з партнерами і акціонерами

Менеджер з персоналу

ФОП «Любарець»

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 8 місяців

03.2014 - 11.2015

Підбір персоналу та створення кадрового резерву;
Створення системи мотивації для співробітників;
Розвиток корпоративної культури;
• Підбір та найм співробітників
• Організація навчання та розвитку персоналу
• Розробка програм мотивації
• Ведення кадрового діловодства
• Оцінка ефективності роботи співробітників
• Консультування керівників по управлінню персоналом
• Управління корпоративною культурою
• Розвиток внутрішніх комунікацій
• Забезпечення дотримання трудового законодавства

Юрист

Херсонський науково-дослідний інститут землеустрою

АПК (Агропромисловий комплекс)

9 місяців

05.2007 - 02.2008

У мої обов'язки як юриста входило проведення юридичного аналізу документів, підготовка правових висновків та рекомендацій, участь у переговорах з контрагентами. Я успішно вирішував складні правові питання, розробляв стратегії захисту інтересів клієнтів та досягав позитивних результатів у судових справах. Мої навички в сфері юриспруденції дозволяли ефективно взаємодіяти з різними стейкхолдерами та забезпечувати додержання законодавства.
• Надання правових консультацій
• Представництво інтересів клієнтів у судах
• Контроль за дотриманням законодавства
• Ведення справ

Юрист

Податкова звітність та бухгалтерський облік, ТОВ

Консалтинг / Аудит

2 роки 11 місяців

06.2004 - 05.2007

Управлявши різноманітним портфелем справ, у мої обов?язки входило формувати юридичні документи, включаючи угоди та позовні заяви. Проводила юридичні дослідження та підготовку аналітичних звітів для підтримки стратегічних рішень. Забезпечувала консультації платникам податків з юридичних питань.
Ефективно взаємодіяла з персоналом для досягнення юридичних цілей та вирішення складних правових питань.
Представляла органи держави у судах
Займалася питаннями стягнення податків у судовому порядку, оголошення підприємств банкротом та процедурою його закриття
• Надання правових консультацій
• Представництво інтересів клієнтів у судах
• Ведення справ
• Участь у переговорах
• Підготовка юридичних документів
• Контроль за дотриманням законодавства
• Проведення юридичних досліджень
• Ведення корпоративного документообігу

Секретар судових засідань

Суд

Юридичні послуги

1 рік

12.2002 - 12.2003

У мої обов'язки на позиції секретаря судових засідань входило підготовка необхідної документації для проведення судових засідань, ведення протоколу засідань, забезпечення порядку та безперебійності процесу.
Я забезпечувала ефективний обіг інформації між учасниками засідань, дотримуючись вимог конфіденційності та точності даних.
Контроль та збір документів, оформлення, здача у архів.
Мої зусилля сприяли плавному перебігу судових засідань та вчасному ухваленню рішень.
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Ключова інформація


•Швидка генерація рішень
•Управління командами
•Вміння працювати у команді
•Багатозадачність
•Вміння презентувати
•Тайм-менеджмент
•Адаптивність
•Стресостійкість
•Відповідальність
•Навчання аніматорів України
•Жага до навчання
•Оперативність
•Орієнтація на результат
•Легка на підйом
•Стаж водіння авто 10 років
•Організаційні здібності
• Управління часом
• Комунікація
• Вміння працювати з інформацією
• Секретар
• Адміністратор офісу
• Планування

Навчалась в 1 закладі

Національний університет "Одеська юридична академія"

Прокурорсько-слідчий

2007

Володіє мовами

Російська

вільно

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Особисті якості

За усі роки роботи на будь-яких посадах, моєю сильною стороною являлося-висока працездатність, організація процесу, об?єднання команди, комфортний клімат у колективі, ефективне керування Націленість на результат та досягання поставленої задачі До повномасштабного вторгнення успішно працювала у Херсоні У 2022 організувала нову анімаційну команду і м.Іллінці Вінницької області У 2024 відкриття філіі анімаційної агенції у м.Київ Вважаю своєю сильною стороною вміння чути людей, вирішувати конфліктні ситуації, організовувати та контролювати дотримання порядку в усьому-в офісі, документах, в головах персоналу Бачити результат та заряджати працівників жагою до досягнення цілі компанії

Водійське посвідчення

10.03.2016 Категорія B, C, C1

Тетяна

Event - manager

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

70 000 грн.

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому