Працював в 8 компаніях 22 роки 7 місяців
Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG, Автомобільна промисловість та Автобізнес
Керівник департаменту Маркетингу
Сталекс
Промисловість та Виробництво
2 роки 5 місяців
02.2021 - 07.2023
Основні обов'язки:
- Управління п'ятьма структурними відділами департаменту: Бренд менеджменту, Digital, Дизайну, Просування та Трейд маркетингу (38 співробітників).
- Розробка комплексної маркетингової стратегії компанії.
- Визначення нових напрямків, продуктів та ринків збуту.
- Планування діяльності департаменту на рік та контроль виконання планів;
- Планування бюджету департаменту та контроль його використання.
- Організація та контроль виконання департаментом процедур компанії та системи звітності.
- Оцінка ефективності роботи департаменту та, за необхідності, внесення до неї коригувань.
Комерційний директор
Сталекс
Промисловість та Виробництво
2 роки 10 місяців
04.2018 - 02.2021
Основні обов'язки:
- Керівництво фінансово-господарською діяльністю компанії у галузі збуту продукції.
- Розробка та реалізація комерційних стратегій (продаж у 72 країни).
- Участь у розробці та затвердженні маркетингової стратегії компанії.
- Робота з цільовими показниками прибутку для розробки стратегій ціноутворення, оптимізації маржі та забезпечення сталої рентабельності.
- Розробка структури комерційного відділу та системи мотивації співробітників, складання штатного розкладу.
- Керівництво комерційною командою та контроль виконання річних планів продажу.
- Координування роботи КА відділу, проведення переговорів із ключовими клієнтами.
- Проведення аналізу конкурентів та ринку для виявлення можливостей зростання продажів та покращення продуктів.
- Забезпечення своєчасного складання фінансових документів, розрахунків та звітів про виконання планів продажу та фінансової діяльності.
- Здійснення контролю за витрачанням фінансових коштів затвердженого бюджету для просування продукції.
- Участь у спеціалізованих виставках з реклами та реалізації продукції.
Керівник відділу продажу
Сталекс
Промисловість та Виробництво
1 рік 3 місяці
01.2017 - 04.2018
Основні обов'язки:
- Розробка стратегії та схеми роботи відділу продажів. Постановка KPI.
- Складання бюджету відділу та контроль його використання.
- Аналіз та затвердження планів маркетингових активностей.Забезпечення виконання плану продажу та затверджених KPI.
- Забезпечення оптимального запасу продукції на складі для виконання планів продажу.
- Контроль ціноутворення на реалізовану продукцію.
- Забезпечення ефективної взаємодії відділу продажу із суміжними підрозділами.
- Розробка системи мотивації персоналу.
- Проведення переговорів із ключовими клієнтами.
Керівник відділу продажу
Альтернатива Трейд, ООО
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 1 місяць
12.2014 - 01.2016
Керівник програм з інформування споживачів
Філіп Морріс Україна*
FMCG
1 рік 9 місяців
03.2013 - 12.2014
Основні обов'язки:
- Розробка регіонального річного плану маркетингових активностей щодо просування продукції.
- Розробка програм з інформування споживачів.
- Розрахунок та затвердження річного бюджету відділу, необхідного для досягнення KPI регіону.
- Забезпечення цільового та ефективного використання виділених ресурсів для проведення споживчих програм у каналах роздрібної торгівлі та ХоРеКаДі.
- Набір, навчання та контроль роботи команд з просування продукції.
- Постановка цілей для команд з просування продукції, що базуються на маркетинговому плані регіону.
- Проведення тренінгів, спрямованих на підвищення професійних знань команд із просування продукції.
Керівник планування комерційних активностей
Філіп Морріс Україна*
FMCG
4 роки 1 місяць
01.2009 - 02.2013
Основні обов'язки:
- Складання річного маркетингового плану регіону.
- Розподіл, контроль та аналіз використання виділених ресурсів.
- Забезпечення команди “польових сил” необхідними ресурсами для виконання циклічних цілей.
- Розробка та затвердження мікромаркетингових та спеціальних споживчих програм.
- Регулярний аналіз ефективності маркетингових програм.
- Планування, розподіл та контроль використання постійного торговельного обладнання для точок продажу відповідно до затвердженої маркетингової стратегії.
- Підбір, навчання та контроль роботи команди технічного персоналу по роботі з торговими точками.
Фахівець із забезпечення збуту
Філіп Морріс Україна*
FMCG
7 років 4 місяці
08.2001 - 12.2008
Основні обов'язки:
- Складання планів-маршрутів для ефективного покриття торгових точок на підзвітній території.
- Відвідування торгових точок на регулярній основі.
- Проведення переговорів та підписання договорів про співпрацю з власниками торгових точок.
- Мерчендайзинг продукції. Розміщення постійного обладнання та тимчасових матеріалів.
- Збір інформації про діяльність конкурентів.
- Організація документообігу, згідно з встановленими процедурами.
Спеціаліст відділу оптових продажів
Автофастера
Автомобільна промисловість та Автобізнес
1 рік 6 місяців
02.2000 - 08.2001
Основні обов'язки:
- Проведення переговорів та укладання договорів на постачання продукції.
- Аналіз стану ринку.
- Оцінка діяльності конкурентів.
- Аналіз ціноутворення.
- Виконання планів продажу.
- Аналіз складських залишків та складання замовлень.
Ключова інформація
- Лідерство та Орієнтація на результат,
- Творчий підхід до вирішення завдань.
- Високий рівень організаторських здібностей.
- Високий ступінь самостійності та відповідальності.
- Напористість, Вміння спілкуватися з людьми.
- Енергійний та ініціативний.
Навчався в 1 закладі
Харківський Державний Аерокосмічний Університет "ХАІ"
інженер-механік
Харків, 1999
Володіє мовами
Англійська
нижче середнього
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Особисті якості
- Водійські права категорія «В», стаж водіння 26 років.
- Досвідчений користувач ПК.
- Високі навички проведення презентацій.
Сергій Борисович
Сергій Борисович
Комерційний директор, Операційний директор. Керівник бізнес-напрямку

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому