Працював в 1 компанії   8 місяців

Інше

Account manager

Офіційному онлайн казино

Інше

7 місяців

06.2024 - до теперішнього часу

• Управління портфелем клієнтів та підтримка довгострокових відносин
• Аналіз потреб клієнтів та розробка індивідуальних пропозицій
• Координація роботи з іншими відділами для забезпечення якісного сервісу

Ключова інформація

успішно керував портфелем клієнтів , забезпечуючи високий рівень сервісу та лояльності. збільшивав базу клієнтів за рахунок ефективної комунікації та персоналізованих пропозицій , та якісно вмів подати всі переваги. досягнення високих показників за оцінкою qa - відділу завдяки детальному знанню продуктів компанії та правил. за оцінкою qa - відділу розмови були оцінені на 96+ ефективно вирішував складні клієнтські кейси , включаючи верифікацію особи та платіжних методів , проблеми з доступом до акаунту та технічні збої. забезпечував безперебійну роботу з іншими відділами ( payment , qa та ін. ) , що сприяло підвищенню ефективності роботи команди. майстерно володів техніками телефонних переговорів , успішно опрацьовував заперечення клієнтів та переконував їх у перевагах наших продуктів. проводив детальний аналіз потреб клієнтів та пропонував індивідуальні рішення. маю досвід роботи із деякими crm - системами. поступово підвищував свій рівень кпі підвищуючи свої кількісні та якісні показники. також є досвід на багатьох інших посадах

Навчався в 1 закладі

Вну

Фізична культура , спорт і здоров я

2024

Володіє мовами

Англійська

середній

Італійська

базовий

Назар

Support manager

Луцьк

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 5 днів тому