Працював в 1 компанії 8 місяців
Інше
Account manager
Офіційному онлайн казино
Інше
7 місяців
06.2024 - до теперішнього часу
• Управління портфелем клієнтів та підтримка довгострокових відносин
• Аналіз потреб клієнтів та розробка індивідуальних пропозицій
• Координація роботи з іншими відділами для забезпечення якісного сервісу
• Аналіз потреб клієнтів та розробка індивідуальних пропозицій
• Координація роботи з іншими відділами для забезпечення якісного сервісу
Ключова інформація
успішно керував портфелем клієнтів , забезпечуючи високий рівень сервісу та
лояльності.
збільшивав базу клієнтів за рахунок ефективної комунікації та персоналізованих
пропозицій , та якісно вмів подати всі переваги.
досягнення високих показників за оцінкою qa - відділу завдяки детальному знанню
продуктів компанії та правил. за оцінкою qa - відділу розмови були оцінені на 96+
ефективно вирішував складні клієнтські кейси , включаючи верифікацію особи та
платіжних методів , проблеми з доступом до акаунту та технічні збої.
забезпечував безперебійну роботу з іншими відділами ( payment , qa та ін. ) , що сприяло
підвищенню ефективності роботи команди.
майстерно володів техніками телефонних переговорів , успішно опрацьовував
заперечення клієнтів та переконував їх у перевагах наших продуктів.
проводив детальний аналіз потреб клієнтів та пропонував індивідуальні рішення.
маю досвід роботи із деякими crm - системами.
поступово підвищував свій рівень кпі підвищуючи свої кількісні та якісні показники.
також є досвід на багатьох інших посадах
Навчався в 1 закладі
Вну
Фізична культура , спорт і здоров я
2024
Володіє мовами
Англійська
середній
Італійська
базовий
Назар
Назар
Support manager
Луцьк
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 5 днів тому