Працювала в 6 компаніях   11 років 9 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Освіта, Будівництво, Електроніка та електротехніка, Промисловість та Виробництво

Бухгалтер / Фінансовий менеджер управління

ТОВ СФУ "Ліль Франсглас"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 2 місяці

10.2021 - 12.2024

-Організація і контроль ведення фінансового і управлінського обліку

-Формування звітності по залишках грошових коштів. (рух коштів, облік доходів і витрат, аналітика бізнес-процесів компанії в цілому та окремих її ділянок)

-Ведення даних 1 С, Google Sheets та Excel.
-Робота з сервісами Finmap, Вчасно, Edin.
-Платіжні операції в банківській системі ПриватБанк, Raiffeisen, Santander Bank Polska.

-Вигрузка і рознесення банківських виписок. Банк -Клієнт.

-Управління фінансовими потоками в національній валюті, $, €.
-Підготовка щомісячної та квартальної управлінської звітності для керівництва.

-Підключення платіжних систем Rozetkapay, LiqPay до сайтів і банків компанії.

-Співпраця з відділом продажу, контроль, облік та корегування договорів контрагентів. Взаєморахунки з контрагентами, введення нових контрагентів.
-Ведення та обробка первинної документації (видаткові/прибуткові накладні, повернення постачальнику, акти, доручення.)
-Співпраця з відділами логістики та ЗЕД. Звітність і контроль по транспотрним витратам компанії.

-Робота з роздрібними бутіками, контроль коштів. Ведення Checkbox – програмний РРО.
-Налаштування, організація автоматизації роботи підприємства між відділами офісу та магазинами.

-Облік касових операцій. Виплата заробітної плати.

Менеджер адміністративної діяльності

ФОП Орловський Т.В. "Карамелія"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 місяців

10.2020 - 03.2021

-Проведення всіх типів платежів в 1С

-Формування та контроль документів, за фактом надходження оплат клієнт-банку.

-Обробка і формування в системі 1С супровідної документації за замовленням (рахунків, накладних, тощо.)

-Ведення документообігу з клієнтами, узгодження договорів. Контроль оплат

-Контроль своєчасності поставок товару. Координація та контроль переміщення вантажів на всіх етапах перевезення. Формування маршрутного листа.

- Активна співпраця з відділами продажу, бухгалтерія та ЗЕД

- Співпраця з транспортними компаніями.

-Дотримання регламентів закриття операційного дня.

Менеджер адміністративної діяльності

Студія розвитку особистості Hipo

Освіта

6 місяців

09.2019 - 03.2020

Управління, організація та забезпечення всім необхідним студії Hipo. Ідеальне налагодження, комфортного навчання дітей в студії, робота з батьками, планування графіка викладачів. Ведення звітної документації студії, та контроль дебіторської заборгованості батьків. Робота з первинною бухгалтерською документацією. Ведення обліку бази даних клієнтів студії. Активне залучення нових учнів.

Менеджер з продажу / Спеціаліст збуту

ТОВ "Вікно в водяний всесвіт"

Будівництво

2 роки 5 місяців

11.2016 - 04.2019

Робота з архітекторами, будівельними компаніями, та навчальними закладами. Просування та продаж продукту компанії (обладнання для басейнів і хімія для басейнів) Залучення нових клієнтів, Комерційні пропозиції по підбору обладнання та хім.реагентів для басейну. Організація зустрічей, та проведення переговорів.

Оформлення та підписання договорів. Загальне управління проектами. Аналіз потенціалу ринку і конкурентів. Контроль оплати і поставки товару на об'єкт. Ведення звітної документації та контроль дебіторської заборгованості. Робота з первинною бухгалтерською документацією. Ведення звітності бази даних в 1С: Підприємство. Оформлення каталогу, товарів компанії. Оформлення розсилок нового товару. Облік бази клієнтів по розсилці.

Менеджер по роботі з клієнтами

ТОВ "Рубіо"

Електроніка та електротехніка

10 місяців

10.2015 - 08.2016

Робота з дизайнерами та архітекторами . Просування та продаж продукту компанії (світодіодне освітлення) Оформлення та загальне управління проектами. Контроль оплати і поставки товару на об'єкт.

Результат: Збільшила базу клієнтів від 130 до 1500 компаній. Продажі компанії виросли у 2 рази. Уклала найбільший проект за всю історію компанії.

Керівник управління / Менеджер з продажу / Спеціаліст із закупівлі / Бухгалтер

Exitо - виробництво гітарних ременів (сімейний бізнес).

Промисловість та Виробництво

3 роки 11 місяців

09.2010 - 08.2014

Заснували сімейний бізнес. Виробництво і продаж гітарних ременів.

Пошук надійних постачальників для виготовлення товару, переговори з шкіряними заводами, стрічкоткацькими фабриками, та іншими постачальниками швейної фурнітури.

Активний пошук нових клієнтів, просування і продаж товару, Ведення переговорів, укладання договорів, ділова переписка з клієнтами.
Аналіз витрат матеріалів та ресурсів для різних виробничих процесів.
Забезпечення своєчасного й точного відображення даних щодо виробництва у внутрішній звітності.

Підготовка регулярних звітів щодо використання робочого часу, витрат матеріалів та сировини.

Автоматизація управлінського обліку бізнес напрямків.
Дебіторська заборгованість. Контроль поставки товару.. Залучення нових клієнтів до співпраці.

Бухгалтерський облік. Банк-кліент.
Контроль фінансових потоків, аналіз руху коштів (Cash Flow).

Звіт податкової служби.

Результат:

Популярність українського товару, з ідеальною якістю та актуальною ціною , "посунули" китайський товар з ринку України на 30%. Збільшила статки компанії в 3 рази.

Ключова інформація

  • Ведення фінансового і управлінсько обліку.
  • Контроль фінансових потоків, аналіз руху коштів (Cash Flow)
  • Формування звітів в Excel і Google Sheets
  • Робота з сервісами Finmap, Вчасно, Edin.Rozetkapay, LiqPay. Mail Chimp
  • Платіжні операції в банківській системі ПриватБанк, Raiffeisen, Santander Bank Polska. Банк -Клієнт
  • Робота з первинною бухгалтерською документацією.
  • Ведення бази даних в 1С: Підприємство 8, CRM-bitrix24
  • Проведення всіх типів платежів в 1С, формування та контроль документів, за фактом надходження оплат клієнт-банку.
  • Аналіз витрат матеріалів та ресурсів для різних виробничих процесів.
  • Оформлення та укладання договорів. Загальний контроль по договорам.
  • Ведення звітної документації та контроль дебіторської заборгованості.-Ведення Checkbox – програмний РРО.
  • Аналіз потенціалу ринку конкурентів та аналіз виконання бюджету витрат.
  • Контроль та управління проектами. Проведення переговорів з партнерами.
  • Логістика: формування маршрутного листа, контроль своєчасності поставок товару. Координація та контроль переміщення вантажів, на всіх етапах перевезення. Робота з транспортними компаніями.
  • Знання програм MS Office та ін. Впевнений користувач ПК

Навчалась в 1 закладі

Київський університет ім. М. П. Драгоманова

факультет «Педагогіка і психологія»

Киев, 2011

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Особисті якості

Управління часом та вміння працювати в режимі багатозадачності. Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів. Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи. Планування та організація своєї роботи

Вимогливе ставлення до роботи, гарні організаторські здібності, Уважна до деталей, вміння виходити зі складних ситуацій, логічне та аналітичне мислення. Вміння приймати виваженні та малозатратні рішеня, в стресових ситуаціях. Висока здатність до навчання і сприйняття нового. Уміння і бажання працювати в команді, відповідальна, ініціативна, позитивна.

Мета

Працювати в стабільній та креативній компанії.
Працювати в команді на розвиток економіки своєї країни.

Розвиватися та рости разом з компанією.

Ольга Валентинівна

Фінансовий менеджер. Аналітика. Контроль. Планування. Бухгалтерія.

Київ

35 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 3 години тому