Працювала в 7 компаніях 11 років
Недержавні організації / NGO, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, Нерухомість та Девелопмент
Соціальний працівник
ГО "Дівчата"
Недержавні організації / NGO
11 місяців
01.2024 - до теперішнього часу
-Забезпечення психосоціальної підтримки
-Здійснення перенаправлення
-Реагування на кризові ситуації
-Заповнення поточної проєктної звітності
-Проведення заходів та інформаційної роботи в громадах
-Проведення аналізу потреб та психоемоційного стану бенифіціарів -Організація програм та заходів, спрямованих на включення бенифіціарів у суспільство
-Збір даних та інформації для підготовки проєктної звітності -Налагодження зв’язків з місцевими службами та установами
-Надання допомоги та підтримки людям у складних життєвих обставинах
-Оцінка потреб клієнтів та розробка планів допомоги
-Взаємодія з громадськими організаціями та соціальними службами
-Проведення консультацій та тренінгів
-Моніторинг та аналіз результатів наданої допомоги
-Підтримка ведення випадків і документації
-Організація соціальних заходів та програм
Адміністратор
1й Legion
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
8 місяців
05.2023 - 01.2024
-Контроль якості обслуговування відвідувачів
-Вирішення адміністративних і господарських питань
-Пошук та адаптація персоналу
-Вирішення конфліктних ситуацій, якщо такі є
-Контроль роботи пілеглих
-Щотижневий звіт вищому керівництву про роботу локації
-Робота з касою та грішми
-Ведення звітності
-Обслуговування клієнтів
-Забезпечення порядку на локації
-Прийом дзвінків
-Підготовка документів
-Розподіл завдань між співробітниками
-Організація зустрічей
Польовий координатор
АДРА Україна, БФ / ADRA Ukraine
Недержавні організації / NGO
8 місяців
06.2022 - 02.2023
-Планування та організація своєї роботи
-Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
-Постійне навчання та розвиток професійних навичокАдаптація до нових умов роботи
-Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
-Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
-Дотримання корпоративної культури та цінностей
-Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
-Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
-Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
-Ведення документації,робота з гугл таблицями
Офіс-менеджер
TopSirop
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік
02.2021 - 02.2022
Ведення переговорів, консультації клієнтів, виповнення розпоряджень керівництва,пошук нових клієнтів,робота в 1С
Продавець консультант
Опт Іграшка
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 7 місяців
02.2019 - 09.2020
Керівник магазину
Єконом Шпалери
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 7 місяців
05.2017 - 12.2018
Рієлтор
Авангард
Нерухомість та Девелопмент
4 роки 1 місяць
01.2013 - 02.2017
- Пошук та презентація нерухомості клієнтам
- Проведення переговорів між покупцями та продавцями
- Організація показів об'єктів нерухомості
- Оцінка вартості об'єктів та аналіз ринкових тенденцій
- Підготовка та укладання договорів купівлі-продажу
Ключова інформація
- Вміння організувати роботу, планувати, приймати рішення
- Здатність аналізувати проблему, ефективно шукати шлях їх вирішення!
- Підтримка особистісного розвитку клієнтів через навчальні програми, тренінги та активності, спрямовані на розвиток навичок самозабезпечення.
- Вміння ефективно взаємодіяти з колегами, керівниками та іншими організаціями для забезпечення комплексної допомоги клієнтам.
- Застосування технік активного слухання, ведення конструктивних діалогів та надання зворотного зв'язку.
- Навички управління власним емоційним станом при роботі з травмованими та стресовими клієнтами.
- Використання технік саморегуляції, щоб підтримувати високий рівень стресостійкості та не вигорати в умовах роботи з людьми в кризі.
- Навички роботи з людьми різних культур, мовних і соціальних груп для забезпечення рівних можливостей для інтеграції.
- Оцінка потреб клієнтів, визначення пріоритетів і координація різних послуг (медичних, юридичних, психологічних, соціальних).
- Підтримка емоційного стану клієнтів через слухання, емпатію та стабілізацію в складних умовах.
Навчалась в 2 закладах
Полтавський інститут економіки і права вищого навчального закладу "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
соціальна робота
Полтава, 2026
Кіровоградський будівельний технікум
будівництво
Кропивницький, 2006
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Кейс-менеджмент у соціальній роботі
- Оцінка потреб: вміння визначати індивідуальні потреби клієнтів та їх життєві ситуації
- Комунікація
-Перенаправлення
- Моніторинг результатів
- Командна робота
Домедична допомога в надзвичайних ситуаціях та умовах війни. Основи виживання у ворожому середовищі
-Оцінка стану потерпілого: вміння швидко оцінити стан людини, визначити рівень свідомості, дихання та пульсу.?-Основи серцево-легеневої реанімації (СЛР): правильне виконання реанімаційних заходів при зупинці серця або дихання.?-Зупинка кровотечі: методи зупинки кровотечі, в тому числі за допомогою джгутів, перев'язок і тампонади.?-Аналіз ризиків: оцінка потенційних загроз у різних ситуаціях і прийняття рішень щодо безпеки.?-Планування дій у надзвичайних ситуаціях: розробка плану евакуації, поведінки в умовах війни та природних катастроф.
Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів
Навчилася:
- ефективній передачі знань щодо загроз від мін та ВНП;
- інструментарію для формування у дітей та дорослих ціннісного ставлення до життя і здоров’я людини та насамперед до власного;
- методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами чи потрапляння в екстремальні ситуації.
Виявлення постраждалих від ГЗН та надання ППД
-Ідентифікація дискримінації
-розробка рекомендацій
-комунікація та співпраця
Запобігання сексуальній експлуатації та сексуальним зловживанням (PSEA)”.
« К Е Й С - М Е Н Е Д Ж М Е Н Т Т А П Е Р Е Н А П Р А В Л Е Н Н Я »
Activity catologue toolkit for child friendly spaces
Навички проведення заходів для дітей
Створення безпечного простору для дитини
Налагодження довірливих стосунків
"БАЛАНСНА МОДЕЛЬ ЯКІСНОГО ЖИТТЯ. ЯК ЗБЕРЕГТИ СЕБЕ ПІД ЧАС РОБОТИ З ПОСТРАЖДАЛОЮ ОСОБОЮ. Н.ПЕЗЕШКІАН"
1. Розуміння балансу якості життя
2. Психологічна підтримка та взаємодія з постраждалою особою
3. Методи підтримки та відновлення емоційного стану
4. Особистісне зростання та розвиток
Перша психологічна допомога
Базова психологічна допомога в умовах війни
Допомога людині,яка знаходиться в стресовому стані червоної,жовтої та зеленої зони.
школа волонтерів
компетентне надання допомоги навички справлятися зі стресом правильний розподіл своіх сил та багато іншого
Додаткова інформація
навички та особисті якості
Олена
Олена
Фахівець з надання психосоціальної підримки та соціального супроводу
Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Оновлено 2 дні тому