Працювала в 4 компаніях   26 років 9 місяців

Державний сектор, АПК (Агропромисловий комплекс)

Діловод управіління

УДКСУ у м.Костянтинівці Донецької обл.

Державний сектор

8 років 3 місяці

09.2016 - 12.2024

  • Організація та здійснення документообігу службових документів, моніторинг стану виконання управлінських рішень, зберігання документаційного фонду в Казначействі, у паперовій та електронній формі з використанням системи електронного документообігу (далі – СЕД), системи електронної взаємодії центральних органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
  • Здійснення приймання, реєстрації, обліку документів, що надходять до Казначейства та внутрішніх документів (службові, доповідні записки, що подаються керівництву Казначейства) в СЕД АСКОД, їх попередній розгляд.
  • Забезпечення своєчасного надходження документів до керівництва та самостійних структурних підрозділів Казначейства.
  • Організація та здійснення роботи з документами з грифом «Для службового користування».
  • Контроль за обов’язковим додержанням вимог щодо складання, оформлення документів і діловодних процесів у Казначействі.
  • Реєстрація та попередній розгляд звернень громадян, запитів на публічну інформацію, звернень на урядову «гарячу лінію» та здійснення контролю за їх виконанням самостійними структурними підрозділами Казначейства.
  • Реєстрація наказів Казначейства з основної діяльності, адміністративно-господарських питань, з особового складу, відпустки та контроль за їх виконанням.
  • Організація та ведення архівної справи в Казначействі.
  • Взаємодія з укр поштою та новою поштою - відправлення та отримання документів.

Інженер з ОП та ПБ

СТОВ Імпульс

АПК (Агропромисловий комплекс)

9 років 11 місяців

01.2005 - 12.2014

Займалася:

  • організацією і координацією роботи з охорони праці на підприємстві;
  • здійснювала контроль за дотриманням у структурних підрозділах законодавчих і нормативних правових актів по охороні праці;
  • проведенням профілактичної роботи з попередження виробничого травматизму, професійних і виробничо-обумовлених захворювань, заходів щодо створення здорових і безпечних умов праці на підприємстві, за наданням працівникам встановлених пільг і компенсацій за умовами праці;
  • доведенням до керівництва заборони на окремих ділянках, машинах, механізмах та устаткуваннях в разі виникнення ситуацій або виробничих умов, небезпечних для життя і здоров'я працюючих;
  • відстороненням від роботи осіб, що допустили порушення правил і норм безпеки (через безпосередніх керівників робіт, з обов’язковим повідомленням керівника підприємства);
  • участю у розслідувані нещасних випадків і розробці заходів для їхнього запобігання;
  • контролем за оснащенням виробничого устаткування та об'єктів підприємства механізмами, пристосуваннями, приладами, засобами безпеки;
  • організацією перевірки, обстеження технічного стану споруд, устаткування, машин і механізмів на відповідність їх вимогам нормативно - правових актів по охороні праці;
  • проведенням вступних інструктажів, контролем проведення навчання, стажуванням і перевіркою знань з охорони праці працівників підприємства, а також веденням відповідної документації керівниками цехів.

Завідувач складу готової продукції

СТОВ Імульс

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 9 місяців

04.2001 - 01.2005

Займалася:

  • Керуванням роботою складу по прийому, збереженню і відпустці готової продукції, по її розміщенню з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ;
  • забезпечуванням схоронністю готової продукції;
  • організацією роботи з комплектації, пакуванню і підготовці продукції до відвантаження;
  • відвантаженням продукції згідно оформленим відповідним чином документам (накладним, ін.);
  • обліком складських операцій;
  • дотриманням в оформленні і здачі прибутково-видаткових документів у реалізаторів;
  • працювала з товарно-касовими апаратами.

Бухгалтер з реалізації

СТОВ Імпульс

АПК (Агропромисловий комплекс)

4 роки 8 місяців

08.1996 - 04.2001

Займалася:

  • документообігом з приймання продукції на склад;
  • оформленням ТТН та інших накладних на відвантаження продукції;
  • веденням залишків, інвентаризація, списання;
  • прийманням коштів від реалізаторів, перевіркою касових апаратів;
  • обліком та складанням звіту по складу.

Ключова інформація

  • Вміння швидко навчатися
  • Здатність до прийняття рішень
  • Адаптивність до змін
  • Ефективне управління часом

Навчалась в 5 закладах

ЗАТ "МНТУ ім. академіка Ю.Бугая"

Облік і аудит / магістр з облікуі аудиту

Краматорськ , 2010

Донбаська державна машинобудівна академія

Економіка і підприємство / бакалавр з економіки і підприємства

Краматорськ, 2009

Костянтинівський індустріальний технікум Державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет"

Економіка підприємства / молодший спеціаліст з економіки підприємства

Костянтинівка, 2006

Костянтинівський філіал Донецького ОНЦПП

Бухгалтер малих підприємств

Костянтинівка, 1995

Костянтинівський індустріальний технікум

Технологія скла та виробів з нього / технік-технолог

Костянтинівка, 1992

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

Досвідчений користувач ПК: гарне володіння пакетом MS Office (Excel, Power Point, Word), робота з електронною поштою (Outlook Express. СЕД АСКОД, СЕВ ОВВ). Володіння навичками роботи з оргтехнікою.

Ірина Юріївна

Помічник бухгалтера, обліковець, діловод, адміністратор

Київ

25 000 грн.

51 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 години тому