Працювала в 8 компаніях   18 років 1 місяць

Автомобільна промисловість та Автобізнес, Промисловість та Виробництво, Телекомунікації / Зв'язок, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Краса / Фітнес / Спорт, Освіта, Інше

Адміністратор сервісу

ТОВ "АДІС-МОТОР"

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 рік 1 місяць

08.2023 - 09.2024

  • Консультування клієнтів та запис на обслуговування.
  • Організація взаємодії між клієнтами та майстрами, контроль виконання робіт.
  • Прийом автомобілів на обслуговування, узгодження робіт з клієнтом.
  • Заповнення приймально-здавальної документації та звітних документів (рахунки, акти).
  • Ведення облікової документації та робота з програмою 1С.

Помічник генерального директора

ТОВ "Телекарт- Прилад"

Промисловість та Виробництво

2 роки 8 місяців

12.2020 - 08.2023

  • Організація робочого дня керівника, постановка та контроль за виконанням доручень. Пошук та аналіз інформації за запитом.
  • Організація ділових зустрічей, відряджень, взаємодія з діловими партнерами та представниками міністерств.
  • Ведення адміністративної роботи, документообігу та касової звітності. Організація закупівель для життєдіяльності офісу.
  • Розвиток та підтримка корпоративної культури, участь у реалізації ініціатив з інших команд. Організація фотосесій, розробки рекламної продукції та брендованого одягу, участь у створенні фірмового стилю компанії.

Керівник проекту (call-центр)

Фоп

Телекомунікації / Зв'язок

1 місяць

04.2023 - 05.2023

  • Розробка та запуск кол-центру з нуля за 2.5 тижні.
  • Набір та навчання персоналу, управління роботою команди.
  • Запуск IP телефонії та забезпечення договірної роботи.

Керівник проектів (віддалена робота)

"Prodexport"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 10 місяців

02.2017 - 12.2020

  • Управління проектами. Постановка завдань та контроль їх виконання.
  • Пошук та залучення підрядників для виконання робіт.
  • Ведення адміністративної роботи, документообігу
  • Робота з постачальниками та договорами. Пошук постачальників обладнання в Україні та за кордоном.
  • Участь у плануванні та реконструкції виробничих приміщень для запуску нового асортименту продукції. Підконтрольне технічне обслуговування обладнання після виконання проектів (котельня, станція водопідготовки та ін.).
  • Оформлення дозвільної документації для харчових підприємств (торгова марка, НАССР, ТУ та ін.)• Перевірка якості сировини, організація лабораторних досліджень, контроль за якістю продукції.•
  • Регулярні відрядження в Україні, Польщі, Ірані та Фінляндії.

Керівник проектів, помічник генерального директора

ТОВ "Амбасадор Трейд"

Промисловість та Виробництво

7 місяців

01.2019 - 08.2019

  • Управління проектами, планування та контроль реалізації day by day (6-10 паралельно), керування робочою групою, підрядниками;
  • Організація імпорту продукції, взаємодія з міжнародними партнерами.
  • Організація запуску та просування нової винної продукції під власною ТМ, контроль якості, дотримання нормативних вимог; Відкриття фірмового магазину.

Адміністратор салону краси

"Miami beauty

Краса / Фітнес / Спорт

6 років 10 місяців

03.2010 - 01.2017

Організація, заходів, фотосесії, курсів, тренінгів. Забезпечення життєдіяльності салону, пошук та спілкування з клієнтами, ведення сайту та соц.сторінок , каси, первинної документації, клієнтської бази, оформлення замовлень.

Асистент - лаборант

Одеська національна академія харчовйх технологій

Освіта

6 років 3 місяці

09.2010 - 12.2016

  • Проведення занять та лабораторних робіт. Розробка методичних матеріалів.
  • Організація конференцій та навчальних заходів.

Адміністратор , офіс - менеджер

«Дикар»

Інше

3 роки 5 місяців

07.2006 - 12.2009

Контроль над виробництвом. Продаж. Прийом дзвінків та відвідувачів. Ведення звітності. Робота з офісною кореспонденцією, забезпечення господарсько-адміністративним приладдям.

Ключова інформація

управління адміністратйвнймй процесамй та документообігом. коордйнація роботй командй та взаємодія з підряднйкамй , постачальнйкамй. ведення ділового лйстування та переговорів. організація відряджень та бронювання поїздок. впевнене володіння ms office ( word , excel , powerpoint , visio , adobe lightroom ) , 1с , бітрікс 24

Навчалась в 1 закладі

Одеська національна академія харчовйх технологій

Лікувальне профілактйчне та оздоровче харчування

2009

Володіє мовами

Англійська

базовий

Румунська

базовий

Курси, тренінги, сертифікати

Навчання у МІЖГАЛУЗЕВОМУ ЦЕНТРІ ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ за дисциплінами «Загальні питання охорони праці» та «Пожежно-технічний мінімум»

Одеса, 2024

Курси "1С: Підприємство"

Одеса, 2022

Інститут Адізеса «Розробка та впровадження управлінських рішень за допомогою методології Адізеса»

Одеса, 2019

Тренінг Кіркіна І. «Планування та проведення стратсесії в компанії»

Одеса, 2018

Додаткова інформація

Ціль:

Шукаю перспективну роботу помічника директора з можливістю професійного та кар'єрного зростання, де можу застосувати свої навички управління проектами, організації адміністративних процесів та роботи з підрядниками та постачальниками.

Наталя Валеріївна

Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор

Одеса

25 000 грн.

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 тижні тому