Працював в 7 компаніях   10 років 5 місяців

Послуги для бізнесу - інше, Телекомунікації / Зв'язок, Будівництво

Керівник проекту

Teleperformance

Послуги для бізнесу - інше

8 місяців

04.2024 - до теперішнього часу

Обов'язки:

  • Організація роботи декількох ліній бізнесу.
  • Аналіз результатів команд, впровадження заходів на покращення результатів.
  • Презентація KPI міжнародним колегам (щотижневі, щомісячні та щоквартальні зустрічі).
  • Проведення інших ділових зустрічей.
  • Ведення фінансової звітності та зведення рахунків на оплату.

Керівник групи

Teleperformance

Послуги для бізнесу - інше

5 років 9 місяців

06.2018 - 03.2024

Обов'язки:
Керував групою вхідної лінії.
Консультація клієнтів та оформлення замовлень.
Основні задачі:
Аналіз роботи агентів.
Виявлення їх слабких зон, планування їх розвитку, виконання запланованих дій та контроль результатів.
Ведення щотижневої, місячної та квартальної звітності.
Аналіз проектних KPI, створення екшн-планів по їх покращенню, та контролю для виконання цілей проектних KPI.
Водночас з цією позицію виконував задачі ще однієї - спеціаліст контролю якості.
В обов'язки входило:
аудит якості роботи команди,
аналіз результатів,
зворотній зв'язок для команди
допомога в оптимізації бази знань
ведення щотижневої, місячної та квартальної звітності
Також входило в обов'язки ведення графіків роботи команди. Їх коригування та оптимізація. Планування відпусток.
Мав досвід керівництва командою до 76 чоловік.
Далі, в рамках цієї посади добавили керування ще однією командою. Команда з верифікації документів.
Задачі ті ж самі. Тільки організація роботи уже націлена на обробку документів та фото.
Для цієї команди також поєднував позицію керівника групи та спеціаліста контролю якості.

Спеціаліст з технічної підтримки користувачів додатку та сайту

Teleperformance

Послуги для бізнесу - інше

8 місяців

10.2017 - 06.2018

Обов'язки:

  • Обробка тікетів та чатів, технічна підтримка користувачів.
  • Допомога користувачам при використанні додатку та сайту.
  • Робота з інструментами замовника.
  • Користування великим масивом бази знань.

Оператор call-centre (оператор технічної підтримки інтернет-магазину)

Teleperformance

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 1 місяць

09.2016 - 10.2017

Обов'язки:

  • Робота на вхідній та вихідній лінії.
  • Консультація клієнтів, допомога в оформленні замовлень.
  • Пропозиція аксесуарів з елементами продажу, виконання цільових KPI.

(причина зміни посади: перехід в рамках компанії на інший проект)

Супервайзер ( керівник підрозділу)

Link UP

Телекомунікації / Зв'язок

7 місяців

01.2016 - 08.2016

Обов'язки:

  • Робота з командою обробки вхідних дзвінків.
  • Контроль виконання KPI, аналіз роботи команди.
  • Планування та контроль графіків роботи.
  • Навчання нових агентів, контроль якості роботи через моніторинг дзвінків.

(причина звільнення: роботодавець перестав своєчасно нараховувати заробітну плату)

Диспетчер таксі та спеціаліст технічної підтримки

Link up

Телекомунікації / Зв'язок

5 місяців

08.2015 - 01.2016

Обов'язки:

  • Обробка вхідних дзвінків, допомога в оформленні замовлення.
  • Контакт з водієм та пасажиром.
  • Вирішення технічних проблем, приймання відгуків.

Будівельник

Відсутня

Будівництво

11 місяців

01.2014 - 12.2014

Обов'язки:

  • Штукатурні, шпаклювальні роботи, покраска стін.
  • Земляні роботи, бетонування будівельних конструкцій.
  • Мурування будівель із цегли, заміна каналізації, викладка плитки.

Ключова інформація

  • Комп'ютерна грамотність:
    Продвинутий користувач ПК. Можу зібрати, обслуговувати та налаштовувати комп'ютери, заміняти комплектуючі, підбирати необхідні компоненти з урахуванням вимог користувача.
  • Робота з великими масивами даних:
    Добрі навички роботи з Google Таблицями: побудова консолідованих таблиць, аналіз даних. Створення напів автоматичних таблиць для ефективного управління даними.
  • Мультизадачність та стресостійкість:
    Готовність працювати в умовах багатозадачності. Висока стресостійкість та здатність ефективно виконувати завдання.
  • Офісні програми та інструменти:
    Досвід роботи з Microsoft Office (Outlook, OneDrive, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, SharePoint, Teams), Zoom, Google Docs.
  • Управлінські навички:
    Вміння розподіляти задачі за принципом матриці Ейзенхауера для ефективного управління часом та пріоритетами.

Навчався в 2 закладах

Черкаський державний технологічний університет

Будівництво та цивільна інженерія

Черкаси, 2017

Відокремлений структурний підрозділ Тальнівський будівельно-економічний коледж Уманського національного університету садівництва

Інженер-будівельник

Тальне, 2015

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Ефективний коучинг

2018

Освоєння основ коучингу та методик для практичного застосування.

  • Вивчення мети коучингу та застосування методики "5 чому".
  • Основна методика: коуч задає питання, які спонукають до розгорнутих і множинних відповідей, допомагають людині змінити погляд на ситуацію, замислитися та знайти рішення для складних задач і проблем.
  • Головний акцент: вирішення проблем без надання готових відповідей, а через сприяння у процесі розмірковування.

Курс ораторського мистецтва

2018

Курс, присвячений розвитку навичок ефективної комунікації в ролі керівника.

  • Поліпшення вміння чітко і переконливо викладати свою позицію та точку зору перед опонентами або аудиторією.
  • Розвиток навичок публічних виступів та презентацій.

Додаткова інформація

Мови

Англійська: рівень B1
Українська: рідна
російська: вільне спілкування

Богдан

Модератор сайту

Черкаси

29 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота

Оновлено 2 дні тому