Працював в 7 компаніях 10 років 5 місяців
Послуги для бізнесу - інше, Телекомунікації / Зв'язок, Будівництво
Керівник проекту
Teleperformance
Послуги для бізнесу - інше
8 місяців
04.2024 - до теперішнього часу
Обов'язки:
- Організація роботи декількох ліній бізнесу.
- Аналіз результатів команд, впровадження заходів на покращення результатів.
- Презентація KPI міжнародним колегам (щотижневі, щомісячні та щоквартальні зустрічі).
- Проведення інших ділових зустрічей.
- Ведення фінансової звітності та зведення рахунків на оплату.
Керівник групи
Teleperformance
Послуги для бізнесу - інше
5 років 9 місяців
06.2018 - 03.2024
Обов'язки:
Керував групою вхідної лінії.
Консультація клієнтів та оформлення замовлень.
Основні задачі:
Аналіз роботи агентів.
Виявлення їх слабких зон, планування їх розвитку, виконання запланованих дій та контроль результатів.
Ведення щотижневої, місячної та квартальної звітності.
Аналіз проектних KPI, створення екшн-планів по їх покращенню, та контролю для виконання цілей проектних KPI.
Водночас з цією позицію виконував задачі ще однієї - спеціаліст контролю якості.
В обов'язки входило:
аудит якості роботи команди,
аналіз результатів,
зворотній зв'язок для команди
допомога в оптимізації бази знань
ведення щотижневої, місячної та квартальної звітності
Також входило в обов'язки ведення графіків роботи команди. Їх коригування та оптимізація. Планування відпусток.
Мав досвід керівництва командою до 76 чоловік.
Далі, в рамках цієї посади добавили керування ще однією командою. Команда з верифікації документів.
Задачі ті ж самі. Тільки організація роботи уже націлена на обробку документів та фото.
Для цієї команди також поєднував позицію керівника групи та спеціаліста контролю якості.
Спеціаліст з технічної підтримки користувачів додатку та сайту
Teleperformance
Послуги для бізнесу - інше
8 місяців
10.2017 - 06.2018
Обов'язки:
- Обробка тікетів та чатів, технічна підтримка користувачів.
- Допомога користувачам при використанні додатку та сайту.
- Робота з інструментами замовника.
- Користування великим масивом бази знань.
Оператор call-centre (оператор технічної підтримки інтернет-магазину)
Teleperformance
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 1 місяць
09.2016 - 10.2017
Обов'язки:
- Робота на вхідній та вихідній лінії.
- Консультація клієнтів, допомога в оформленні замовлень.
- Пропозиція аксесуарів з елементами продажу, виконання цільових KPI.
(причина зміни посади: перехід в рамках компанії на інший проект)
Супервайзер ( керівник підрозділу)
Link UP
Телекомунікації / Зв'язок
7 місяців
01.2016 - 08.2016
Обов'язки:
- Робота з командою обробки вхідних дзвінків.
- Контроль виконання KPI, аналіз роботи команди.
- Планування та контроль графіків роботи.
- Навчання нових агентів, контроль якості роботи через моніторинг дзвінків.
(причина звільнення: роботодавець перестав своєчасно нараховувати заробітну плату)
Диспетчер таксі та спеціаліст технічної підтримки
Link up
Телекомунікації / Зв'язок
5 місяців
08.2015 - 01.2016
Обов'язки:
- Обробка вхідних дзвінків, допомога в оформленні замовлення.
- Контакт з водієм та пасажиром.
- Вирішення технічних проблем, приймання відгуків.
Будівельник
Відсутня
Будівництво
11 місяців
01.2014 - 12.2014
Обов'язки:
- Штукатурні, шпаклювальні роботи, покраска стін.
- Земляні роботи, бетонування будівельних конструкцій.
- Мурування будівель із цегли, заміна каналізації, викладка плитки.
Ключова інформація
- Комп'ютерна грамотність:
Продвинутий користувач ПК. Можу зібрати, обслуговувати та налаштовувати комп'ютери, заміняти комплектуючі, підбирати необхідні компоненти з урахуванням вимог користувача. - Робота з великими масивами даних:
Добрі навички роботи з Google Таблицями: побудова консолідованих таблиць, аналіз даних. Створення напів автоматичних таблиць для ефективного управління даними. - Мультизадачність та стресостійкість:
Готовність працювати в умовах багатозадачності. Висока стресостійкість та здатність ефективно виконувати завдання. - Офісні програми та інструменти:
Досвід роботи з Microsoft Office (Outlook, OneDrive, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, SharePoint, Teams), Zoom, Google Docs. - Управлінські навички:
Вміння розподіляти задачі за принципом матриці Ейзенхауера для ефективного управління часом та пріоритетами.
Навчався в 2 закладах
Черкаський державний технологічний університет
Будівництво та цивільна інженерія
Черкаси, 2017
Відокремлений структурний підрозділ Тальнівський будівельно-економічний коледж Уманського національного університету садівництва
Інженер-будівельник
Тальне, 2015
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Ефективний коучинг
Освоєння основ коучингу та методик для практичного застосування.
- Вивчення мети коучингу та застосування методики "5 чому".
- Основна методика: коуч задає питання, які спонукають до розгорнутих і множинних відповідей, допомагають людині змінити погляд на ситуацію, замислитися та знайти рішення для складних задач і проблем.
- Головний акцент: вирішення проблем без надання готових відповідей, а через сприяння у процесі розмірковування.
Курс ораторського мистецтва
Курс, присвячений розвитку навичок ефективної комунікації в ролі керівника.
- Поліпшення вміння чітко і переконливо викладати свою позицію та точку зору перед опонентами або аудиторією.
- Розвиток навичок публічних виступів та презентацій.
Додаткова інформація
Мови
Англійська: рівень B1
Українська: рідна
російська: вільне спілкування
Богдан
Богдан
Модератор сайту
Черкаси
Активно шукає роботу
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота
Оновлено 2 дні тому