Працювала в 3 компаніях 2 роки 6 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail
Менеджер з продажу b2b
Мережа мобільних аксесуарів
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік
11.2023 - 11.2024
Основні обов’язки:
-Пошук нових клієнтів, відновлення співпраці з неактивними партнерами.
-Проведення переговорів із потенційними клієнтами та укладення угод.
-Робота в CRM-системі для управління продажами та взаємодії з клієнтами.
-Контроль дебіторської заборгованості.
-Виконання встановлених планів продажу та досягнення цільових показників.
-Контроль дотримання комерційної політики компанії.
-Координація роботи з іншими відділами компанії (маркетинг, логістика, фінанси).
-Ведення документації щодо продажів, включаючи комерційні пропозиції, договори та звітність.
Досягнення:
-Успішно залучено понад 20 нових клієнтів, що збільшило базу клієнтів компанії.
-Відновлено співпрацю з 25 раніше неактивними партнерами, що дало змогу збільшити оборот.
-Виконано та перевиконано план продажів на 100% протягом кількох місяців.
-Налагоджено тісну співпрацю з іншими відділами, що підвищило якість обслуговування клієнтів та оптимізувало процеси.
-Пошук нових клієнтів, відновлення співпраці з неактивними партнерами.
-Проведення переговорів із потенційними клієнтами та укладення угод.
-Робота в CRM-системі для управління продажами та взаємодії з клієнтами.
-Контроль дебіторської заборгованості.
-Виконання встановлених планів продажу та досягнення цільових показників.
-Контроль дотримання комерційної політики компанії.
-Координація роботи з іншими відділами компанії (маркетинг, логістика, фінанси).
-Ведення документації щодо продажів, включаючи комерційні пропозиції, договори та звітність.
Досягнення:
-Успішно залучено понад 20 нових клієнтів, що збільшило базу клієнтів компанії.
-Відновлено співпрацю з 25 раніше неактивними партнерами, що дало змогу збільшити оборот.
-Виконано та перевиконано план продажів на 100% протягом кількох місяців.
-Налагоджено тісну співпрацю з іншими відділами, що підвищило якість обслуговування клієнтів та оптимізувало процеси.
Менеджер з продажу b2b
Himobi
Торгівля роздрібна / Retail
7 місяців
03.2023 - 10.2023
Основні обов'язки:
-Залучення нових клієнтів та ведення переговорів (особисто, телефоном).
-Обробка заявок і замовлень, прийом дзвінків.
-Оформлення документації, необхідної для виконання замовлень.
-Проведення зустрічей з клієнтами в офісі та на їхній території.
-Контроль надсилання та отримання товару.
-Консультація клієнтів щодо послуг та асортименту продукції.
-Забезпечення своєчасності виплат клієнтами, контроль заборгованостей, повідомлення про прострочення керівника.
-Організація онлайн-замовлень товару та координація самовивозу клієнтів.
-Адміністрування облікових записів у соціальних мережах (Instagram, TikTok, Telegram).
Досягнення:
-Підвищення рівня продажів завдяки активному залученню клієнтів.
-Налагодження комунікації в соцмережах, що призвело до збільшення кількості замовлень.
-Залучення нових клієнтів та ведення переговорів (особисто, телефоном).
-Обробка заявок і замовлень, прийом дзвінків.
-Оформлення документації, необхідної для виконання замовлень.
-Проведення зустрічей з клієнтами в офісі та на їхній території.
-Контроль надсилання та отримання товару.
-Консультація клієнтів щодо послуг та асортименту продукції.
-Забезпечення своєчасності виплат клієнтами, контроль заборгованостей, повідомлення про прострочення керівника.
-Організація онлайн-замовлень товару та координація самовивозу клієнтів.
-Адміністрування облікових записів у соціальних мережах (Instagram, TikTok, Telegram).
Досягнення:
-Підвищення рівня продажів завдяки активному залученню клієнтів.
-Налагодження комунікації в соцмережах, що призвело до збільшення кількості замовлень.
Адміністратор - продавець
Service mobile 365
Торгівля роздрібна / Retail
8 місяців
06.2022 - 02.2023
Основні обов’язки:
-Обслуговування клієнтів та відвідувачів магазину, надання якісних консультацій щодо послуг сервісу.
-Проведення фінансових операцій: розрахунки з клієнтами та оформлення платіжних документів.
-Організація та ведення рекламної діяльності сервісу в Інтернеті та інформаційних довідниках.
-Забезпечення безперебійної роботи офісу: адміністративна та господарська підтримка персоналу.
-Контроль чистоти й порядку в офісі, створення комфортних умов для клієнтів і співробітників.
-Управління офісними витратами, ведення платіжного документообігу та складання звітності.
-Проведення закупівель необхідних матеріалів для роботи офісу, включаючи обладнання, та контроль їх доставки.
Досягнення:
-Збільшила кількість клієнтів завдяки ефективним консультаціям.
-Забезпечила високий рівень обслуговування, що сприяло збільшенню лояльності клієнтів.
-Успішно впроваджувала рекламні кампанії, які підвищили впізнаваність сервісу.
-Забезпечила своєчасну закупівлю та доставку офісного обладнання, яке покращило умови роботи співробітників.
-Підтримувала високий рівень порядку й комфорту в офісі, що позитивно вплинуло на відгуки клієнтів.
-Обслуговування клієнтів та відвідувачів магазину, надання якісних консультацій щодо послуг сервісу.
-Проведення фінансових операцій: розрахунки з клієнтами та оформлення платіжних документів.
-Організація та ведення рекламної діяльності сервісу в Інтернеті та інформаційних довідниках.
-Забезпечення безперебійної роботи офісу: адміністративна та господарська підтримка персоналу.
-Контроль чистоти й порядку в офісі, створення комфортних умов для клієнтів і співробітників.
-Управління офісними витратами, ведення платіжного документообігу та складання звітності.
-Проведення закупівель необхідних матеріалів для роботи офісу, включаючи обладнання, та контроль їх доставки.
Досягнення:
-Збільшила кількість клієнтів завдяки ефективним консультаціям.
-Забезпечила високий рівень обслуговування, що сприяло збільшенню лояльності клієнтів.
-Успішно впроваджувала рекламні кампанії, які підвищили впізнаваність сервісу.
-Забезпечила своєчасну закупівлю та доставку офісного обладнання, яке покращило умови роботи співробітників.
-Підтримувала високий рівень порядку й комфорту в офісі, що позитивно вплинуло на відгуки клієнтів.
Ключова інформація
• Навички продажу
• Ведення переговорів
• В2В клієнти
• Ведення переговорів
• В2В клієнти
Навчалась в 2 закладах
Херсонський державний університет
Біології, географії та екології/ біолог
Херсон, 2023
Херсонський державний університет
Біології, географії та екології/ вчитель біології та основ здоров’я
Херсон, 2022
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
-Досвідчений користувач MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
-Впевнений користувач CRM-систем (Бітрікс24).
-Робота з графічними редакторами та онлайн-платформами для реклами (Canva, Instagram, TikTok, Telegram).
Особисті якості
-Комунікабельна, вмію вести переговори.
-Відповідальна та організована.
-Здатна швидко навчатися новому.
Захоплення та інтереси
-Маю досвід участі у професійних тренінгах і підвищенні кваліфікації у сфері продажів.
-Бажаю розвиватися у сфері продажів і працювати на результат.
Дарія
Дарія
Менеджер з продажу
Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 7 годин тому