Працювала в 5 компаніях   13 років 7 місяців

Недержавні організації / NGO, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail

Волонтер

ТЧХУ

Недержавні організації / NGO

2 роки 9 місяців

02.2022 - 11.2024

Волонтерська діяльність, пов'язана з евакуацією населення.

Фахівець з контролю оплат

ТТВК, ТОВ

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

3 роки 4 місяці

10.2018 - 02.2022

  • Консультація туристичних агентів по всім питанням оплат замовлень,
  • Перевірка платіжних доручень, гарантувань платежів для видачі пакету документів клієнтам,
  • Моніторинг заборгованостей клієнтів,
  • Робота з уточненнями, переносами та поверненнями платежів,
  • Виставлення рахунків та перевірка курсів оплат по зарахованих платежах та відстеження оплат по замовленням,
  • Ведення звітності,
  • Постановка технічних задач для автоматизації процесів, пов'язаних з зарахуванням і коректним відображенням платежів.

Менеджер по роботі з клієнтами

Інтернет магазин взуття, ФОП Лазорко А. Б.

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 7 місяців

12.2016 - 07.2018

  • Прийом та обробка замовлень
  • Формування документів на відвантаження товарів
  • Ведення складського обліку
  • Звірки з контрагентами
  • Розробка акційних пропозицій
  • Контоль наявності товару та актуальності цін на платформах клієнтів
  • Підписання та контроль дотримання умов договорів
  • Ведення каси

Менеджер з ціноутворення

Інтернет магазин побутової техніки, ТОВ Техностар

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 1 місяць

08.2014 - 09.2016

  • Виписка первинних документів
  • Оновлення та контроль актуальності наявних цін (робота з прайсами постачальників)
  • Розробка акційних пропозицій та встановлення цін на товари
  • Наповнення сайту (всіх категорій товарів) та контроль за роботою контент менеджерів,
  • Забезпечення офісу

Менеджер по роботі з клієнтами

Інтернет магазин сувенірної продукції

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 5 місяців

10.2010 - 03.2014

  • Прийом та обробка замовлень
  • Консультація клієнтів та підбір супутніх товарів
  • Комплектація замовлень
  • Складання маршруту та координація роботи кур'єрів
  • Робота з первинною документацією
  • Наповнення сайту
  • Контоль за наявністю товару та актуальністю цін
  • Ведення каси

Ключова інформація

1С 8.2, 8.3, КУП, Само, МС Office (Word, Excel).

Навчалась в 2 закладах

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів, Фінанси та кредит

Киев, 2014

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Інститут філософської освіти і науки, Культуролог, організатор екскурсійної діяльності

Киев, 2010

Додаткова інформація

Особисті якості

Свої задачі виконую якісно та добросовісно, до роботи ставлюсь ретельно та відповідально, орієнтуюсь на результат, готова навчатись та практично використовувати здобуті знання в рамках займаної посади.

Локація

Проживаю на лівому березі Києва, тому доцільно місцезнаходження нового місця роботи також на лівому березі.

Валерія

Менеджер

Київ

25 000 грн.

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 години тому