Працювала в 4 компаніях   10 років 8 місяців

Послуги для бізнесу - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Менеджер з продажу клінінгових послуг

Чистий світ технології ТОВ

Послуги для бізнесу - інше

4 роки 4 місяці

12.2019 - 04.2024

Основні обов'язки:

  • участь у держвних тендерах (прозоро);
  • аналіз тендерів минулих років;
  • аналіз тендерної документації;
  • підготовка тендерної документації (юридична та економічна частина);
  • складання кошторисів для тендерів;
  • розрахунок собівартості послуги;
  • участь у редукціонах;
  • ведення переговорів;
  • заключення договорів;
  • участь у комерційних тендерах.

Фінансовий менеджер

Группа компаний Кріст Сервіс (клінінгові послуги))

Послуги для бізнесу - інше

3 роки

07.2016 - 07.2019

Основні обов'язки:

  • бюджетування (складання річного бюджету підприємства, квартальний та місячних бюджетів);
  • формування звіту план/факт;
  • контроль витрат згідно з бюджетом;
  • розрахунок ФОП співробітників;
  • ведення каси;
  • облік гсм;
  • клієнт-банк;
  • облік витрат на відрядження;
  • перевірка авансових звітів;
  • складання калькуляцій вартості послуги;
  • розрахунки для тендерів;
  • планування ДДС, формування та аналіз фактичного БДДС прямим методом;
  • формування управлінського балансу та фактичного P&L.
  • фінансовий контроль, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • планування та щоденне ведення фактичного платіжного календаря;
  • контроль наявності первинної документації;
  • підготовка до планової перевірки ДПС.
  • контроль своєчасного подання звітності бухгалтерією;
  • контроль реєстрації ПН;
  • узгодження розрахунків для тендерів.

Асистент відділу продаж

ТОВ "Ревада-Україна", Київ (Гуртова торгівля хімичною сировиною.)

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки

12.2013 - 12.2015

Основні обов'язки:

  • Прийом дзвінків, консультація клієнтів щодо наявності товару та ціни.
  • Прийом та обробка замовлень.
  • Виписка рахунків, видаткових, податкових накладних, ТТН.
  • Замовлення, облік, надсилання зразків.
  • Супровід відвантаження. (Підбір сертифікатів щодо партій, гігієнічних висновків, подання заявок на склад, замовлення перевізників).
  • Контроль своєчасного повернення документів від клієнтів, перевірка відповідності вимогам.
  • Контроль дебіторської заборгованісті.
  • Підготовка, редагування договорів, додаткових угод, специфікацій.
  • Формування комерційних пропозицій.
  • Підготовка до виставок (замовлення сувенірної продукції).Організація семінарів.

Помічник директора

Група компаній Новаклін (Клінінговая компанія)

Послуги для бізнесу - інше

1 рік

10.2012 - 10.2013

Основні обов'язки:

• Прийом та розподіл вхідних дзвінків.

• Обробка вхідної та вихідної документації;

• Підготовка нарад та засідань, що проводяться директором (повідомлення учасників про час та місце проведення, порядок денний). Протокол наради.

• Контроль за своєчасним виконанням розпоряджень директора; • Складання звітності для керуючої компанії (звіти щодо реконтрактації, запусків, претензій, аудиту об'єктів, опер плану, клієнтські матриці тощо)

• Підготовка, редагування, погодження договорів з компанією, що управляє, підготовка додаткових угод.• Робота з претензіями, реєстрація та врегулювання, складання плану врегулювання, звіту про виконання плану дій.• Супровід запусків нових об'єктів (створення розпоряджень, наказів, плану запуску, дефектні відомості, заявки на персонал, матеріали тощо).

• Аналіз ринку, збирання інформації про конкурентів.

• Реконтрактація (переведення клієнтів на нову юр.особу, укладання договорів);

• Супровід клієнтів;

• Ведення клієнтської бази у CRM;

• Розрахунок та складання комерційних пропозицій;

• Розрахунок планових бюджетів об'єктів;

• Підготовка документів для тендерів, заповнення анкет, технічних завдань, участь у електронних тендерах;

• Адміністрація бізнес-центру (контроль прибирання);

Ключова інформація

Розгляну не повну зайнятість. На умовах оплати окремо за аналіз тендера, за підготовку документів та за % від продажу.Цікавить віддалена робота.

  • ведення переговорів;
  • аналіз та підготовка тендернї документації;
  • участь у державних та комерційних тендерах;
  • складання калькуляцій;
  • розрахунок собівартості;
  • розрахунки для тендерів;
  • анатітика тендерів миулих років.
  • заключення договорів.

Навчалась в 1 закладі

National Technical University of Ukraine 'Kyiv Polytechnic Institute'

manager of foreign economic activity

Kyiv, 2004

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

середній

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

ПК Word, Excel, Outlook, Internet, CRM Microsoft, 1С 7.7, 8.3 (УТП). Битрикс.

Особисті якості

*працюю на результат

* стресостійка

* комунікабельна

Ціль

Розгляну не повну зайнятість. На умовах оплати окремо за аналіз тендера, за підготовку документів та за % від продажу.

Цікавить віддалена робота.

Ірина

Менеджер з продажу клінінгових послуг

Київ

60 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 3 години тому