Працювала в 5 компаніях 8 років 10 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Освіта
Менеджер з роботи з корпоративними клієнтами та тендерами
Атлантмаркет ТОВ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 6 місяців
03.2021 - 09.2024
Обов'язки:
- підготовка договорів до підпису, супровід процесу підписання договорів щодо співпраці та поставки товару;
- підготовка необхідної документації для участі в тематичних тендерних закупівлях, участь в тендерних закупівлях;
- ведення процесу забезпечення товаром клієнта від підписання договору на поставку до фактичного обміну видатковими накладними з клієнтом;
- моніторинг тендерних майданчиків;
- підготовка комерційних пропозицій згідно з запитами;
- координація внутрішніх процесів компанії з метою забезпечення вчасної поставки товару;
- співпраця з різними відділами компанії (склад, відділ міжнародної логістики та закупівлі, бухгалтерія, it-відділ тощо) відповідно до внутрішньої політики і процедур;
- Планування та організація своєї роботи та підвідділу корпоративних та тендерних продажів.
Досягнення: - розширення бази корпоративних клієнтів, підтримка їх лояльності до компанії;
- виведення з "нуля" даної посади в компанії, участь в розробці, описі та провадженні процесів та КPI посади;
- координація дій співробітників з різних відділів для вирішення проблем клієнта/впровадження ініціатив/покращення наявних процесів у компанії.
Менеджер з роботи з комісіонерами
Атлантмаркет ТОВ
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 2 місяці
03.2021 - 05.2022
Обов'язки:
- здійснення контролю за своєчасною сплатою комісіонерами виставлених рахунків;
- аналіз продажів груп товарів за звітний період з подальшим впровадженням активностей для збільшення реалізацій товару;
- організація особистих відряджень по території України для знайомства з комісіонерами та інвентаризації товару в магазинах комісіонерів;
- участь у тематичних виставках.
Досягнення: - Збільшила суму середнього рахунка;
- Провела ряд зустрічей з комісіонерами, після яких впровадила індивідуальні активності що в результаті сприяло зросту продажів в магазинах
менеджер по роботі з кліентами в соц мережах /контент менеджер/таргетолог
Kariant, ТМ
Промисловість та Виробництво
2 роки 3 місяці
11.2018 - 02.2021
Обов'язки:
- Написання описів нових колекцій для сайту фірми та всіх партнерів компанії;
- Продаж продукції (опт/дроп/роздріб);
- Спілкування з існуючими клієнтами (переписка і телефонні розмови), розширення бази контактів;
- Оброблення скарг та коментарів клієнтів на платформах продажу продукції, вирішення курйозних ситуацій;
- Моніторинг іміджу компанії в соціальних мережах, та підвищення лояльності клієнтів;
- Оформлення доставок (Нова пошта, Укр пошта);
- Написання авторських статей на тему моди і стилю;
- Введення та наповнення Telegram каналу бренда, Instagram, Facebook сторінки та Viber каналу;
- Створення та реалізація контент плану для комерційної сторінки бренду в Instagram;
- Налаштування реклами в Instagram через Facebook Ads.
Менеджер проектів
Андре ТАН, ООО
Промисловість та Виробництво
6 місяців
01.2018 - 07.2018
Обов'язки
- Робота з підрядниками (розширення їх бази, проведення переговорів, розміщення замовлення, розрахунки, контроль виконання ними домовленостей та якості виконання роботи);
- Введення проекту від моменту узгодження його з клієнтом до відвантаження товару на склад замовника;
- Введення звітності про стан проекта;
- Підготовка необхідних документів для відвантаження товару і його оплати клієнтом;
- Пошук і замовлення матеріалів та інших комплектуючих;
- Контроль вчасності виготовлення та доставки готової продукції до клієнта;
- Контроль залишку матеріалів після отримання готової продукції;
- Розрахунок вартості замовлення для клієнта;
- Комунікація з клієнтами, проведення переговорів та презентацій.
Менеджер по роботі з клієнтами
ЕдуСвіт
Освіта
2 роки 3 місяці
03.2015 - 06.2017
- Організація і проведення ділових переговорів з представниками вищіх навчальних закладів України;
- Організовувала роботу іноземних партнерів під час відряджень по Україні, їх зустрічі з представниками університетів та студентами-іноземцями
Ключова інформація
- Досвідчений користувач програм: Word, Excel, PowerPoint, Google Docs, CRM, Binotel, Trello, 1c, Microsoft Teams, Zoom;
- Забезпечення взаємодії із клієнтом;
- Забезпечення досягнення цілей проекту;
- Досвід роботи з бюджетними організаціями;
- Прагнення до постійного навчання та розвитку професійних навичок;
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням;
- Дотримання корпоративної культури та цінностей;
- Адаптація до нових умов роботи;
- Вміння швидко навчатися;
- Вирішення конфліктних ситуацій в команді.
Навчалась в 1 закладі
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Правознавство
Харків, 2017
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
QA/QS Manual Engineer
- Теоретичні знання з мануального тестування (підходи, типи, рівні тестування)
- Введення технічної документації (написання чек-листів, тест кейсів та баг-репортів)
Project Manager
Розуміння методологій (Waterfall, Agile, V-model);
Розуміння загальних принципів введення проектів.
Курси з англійської мови
Upper-Intermediate
Додаткова інформація
Цікаві факти про мене
- подорожувала автостопом по Україні, за плечима близько 6 тисяч км;
- розводжу гортензії та вирощую батат, піклуюсь про чотирьох котів.
Світлана Сергіївна
Світлана Сергіївна
Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами на тендерами (гібридний/віддалений формати роботи)
Харків
Готовий переїхати: Київ, Тростянець, Сумська обл.
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 5 годин тому