Працював в 1 компанії 13 років 6 місяців
Державний сектор
Завідувач відділом документального забезпечення Департаменту з питань звернень громадян
Офіс Президента України
Державний сектор
13 років 5 місяців
06.2011 - до теперішнього часу
Вміння та навички:
- здійснення керівництва, планування та організації роботи відділу, забезпечення виконання завдань, покладених на нього, розподіл обов?язків між працівниками та контроль за їх виконанням;
- забезпечення ведення діловодства в структурному підрозділі, у тому числі діловодства за зверненнями громадян, шляхом організації роботи працівників відділу/управління щодо отримання, попереднього опрацювання, реєстрації, відправлення та зберігання документів;
- опрацювання, реєстрація службової кореспонденції (у тому числі з обмеженим доступом) в системі електронного документообігу «АСКОД», формування електронної реєстраційно-довідкової бази даних вхідних та вихідних документів;
- підготовка проєктів резолюцій керівника структурного підрозділу на вхідну службову кореспонденцію та забезпечення своєчасного скерування документів безпосереднім виконавцям через СЕД «АСКОД»;
- здійснення контролю за проходженням документів з резолюціями керівництва Департаменту та додержанням установлених термінів їх виконання;
- розроблення номенклатури справ структурного підрозділу, здійснення контролю за належним зберіганням документів;
- контроль за веденням обліку, зберіганням, використанням і знищенням документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації із грифом «Для службового користування»;
- підготовка та візування (погодження), в тому числі за допомогою КЕП, доповідних (службових) записок з питань, що належать до компетенції структурного підрозділу та подаються до підпису керівництву;
- ведення табеля обліку робочого часу працівників Департаменту;
- досвід роботи з проведення особистого прийому громадян, прийняття та опрацювання звернень громадян, надання роз?яснень у межах компетенції щодо організації розгляду таких звернень;
- ведення та формування статистичних даних з питань документообігу Департаменту;
- здійснення замовлень канцелярських товарів, з виготовлення поліграфічної продукції (бланків, конвертів, контрольних справ тощо), штампів, печаток та інших матеріалів для забезпечення якісного та безперебійного функціонування Департаменту;
- забезпечення виконання інших організаційно-розпорядчих завдань та доручень керівництва Департаменту.
Ключова інформація
Маю такі особисті якості:
- принциповість, порядність, чесність, людяність;
- відповідальність, наполегливість;
- організаційні здібності, системність і самостійність в роботі;
- уважність до деталей;
- вміння надавати пропозиції, аргументувати їх та презентувати;
- креативність та ініціативність;
- вміння працювати в стресових ситуаціях;
- орієнтація на саморозвиток (є автором наукових статей з актуальних проблем психології в сучасному суспільстві, зокрема з дослідження понять стресу та стресостійкості, пов’язаних із професійною діяльністю жінок-управлінців, вийшли друком у фахових виданнях 2015 – 2020 рр.; участь у міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференціях, семінарах з питань психології управлінської діяльності тощо).
Навчався в 3 закладах
Національна академія державного управління при Президентові України
Державне управління, магістр державного управління у сфері освіти
Київ, 2016
Приватний вищий навчальний заклад "Інститут екології економіки і права"
Психологія, магістр психології, психолог, викладач вищого навчального закладу
Київ, 2016
Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова
Українська філологія, «Українська мова та література», учитель української мови і літератури
Київ, 1998
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Римма
Римма
Держслужбовець категорії Б
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 1 годину тому