Працювала в 2 компаніях 1 рік 1 місяць
Торгівля роздрібна / Retail, Страхування
Операційний менеджер
Магазин косметики
Торгівля роздрібна / Retail
11 місяців
12.2023 - 10.2024
Організація закупівель: пошук і комунікація з постачальниками, аналіз якості продукції, формування замовлень, логістика доставки товарів до України.
Асортимент і стратегія продажів: підбір товарів відповідно до запитів цільової аудиторії, оновлення каталогу, аналіз трендів ринку краси.
Клієнтський сервіс: особисте ведення комунікації з клієнтами (консультації, прийом замовлень, вирішення спірних ситуацій), підтримка високого рівня лояльності.
Контент та маркетинг: створення візуального контенту для Instagram (сторіз, дописи, огляди), написання продаючих текстів, участь у запуску акцій та розіграшів.
Аналітика та розвиток: відстеження статистики сторінки, аналіз продажів, впровадження нових форматів взаємодії з аудиторією для збільшення конверсії.
Фінансове управління: формування цін, розрахунок маржинальності, облік витрат та прибутків.
Асортимент і стратегія продажів: підбір товарів відповідно до запитів цільової аудиторії, оновлення каталогу, аналіз трендів ринку краси.
Клієнтський сервіс: особисте ведення комунікації з клієнтами (консультації, прийом замовлень, вирішення спірних ситуацій), підтримка високого рівня лояльності.
Контент та маркетинг: створення візуального контенту для Instagram (сторіз, дописи, огляди), написання продаючих текстів, участь у запуску акцій та розіграшів.
Аналітика та розвиток: відстеження статистики сторінки, аналіз продажів, впровадження нових форматів взаємодії з аудиторією для збільшення конверсії.
Фінансове управління: формування цін, розрахунок маржинальності, облік витрат та прибутків.
Менеджер з обслуговування клієнтів
ТАС СТРАХУВАННЯ
Страхування
2 місяці
09.2023 - 10.2023
• Консультування клієнтів щодо продуктів та послуг компанії
• Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
• Моніторинг та аналіз звернень клієнтів
• Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
• Підтримка високого рівня обслуговування клієнтів
• Розв'язання конфліктних ситуацій з клієнтами
• Моніторинг та аналіз звернень клієнтів
• Підвищення кваліфікації та участь у навчальних заходах
• Підтримка високого рівня обслуговування клієнтів
Ключова інформація
Комунікаційні навички
Творчість в розв'язанні проблем
Командна робота
Вирішення проблем
Самодисципліна
• Навички продажу
• Комунікація з клієнтами
• Ведення переговорів
• Організаційні здібності
• Інтернет-продажі
Творчість в розв'язанні проблем
Командна робота
Вирішення проблем
Самодисципліна
• Навички продажу
• Комунікація з клієнтами
• Ведення переговорів
• Організаційні здібності
• Інтернет-продажі
Володіє мовами
Англійська
середній
Вероника Романівна
Вероника Романівна
Менеджер з продажу

Охтирка
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому