Працювала в 7 компаніях   17 років

Страхування, Інше, Фінансові послуги, Промисловість та Виробництво, IT, Торгівля роздрібна / Retail

Головний фахівець Департаменту управління активами

ПрАТ «Страхова Компанія «УНІКА»

Страхування

5 років

11.2019 - 11.2024

Консолідація інформації про вхідні та вихідні грошові потоки;

Розробка форм та форматів звітів про рух грошових коштів;

Формування звітів про рух коштів;

Аналіз інформації про рух грошових коштів;

Детальний аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості, ініціація її погашення (списання протермінованої, відносення на РСД);

Щотижневий звіт фактичного руху грошових коштів для Головного офісу;

Розробка політик компанії з управління дебіторською та кредиторською заборгованостями;

Взаємодія з банками для отримання банківських гарантій, кредитів, розміщення коштівна депозит;

Досягнення: Побудова казначейства з нуля. Ініціація та успішна реалізація нових звітів Дт/Кт заборгованості у системах Компанії. Реалізація повного циклу роботи з планування грошових потоків.

Фахівець казначейських операцій

БО «Фонд Ріната Ахметова»

Інше

1 рік 4 місяці

06.2018 - 10.2019

Формування БДДС на місяць прямим та непрямим методом;

Перевірка та складання грантових звітів, переведення касового методу на метод нарахувань;

Здійснення оперативного прогнозування грошових потоків до кінцяпоточного місяця, прогноз вільних залишків на кінець періоду;

Контроль сум, заявлених до оплати, на наявність у плані фінансування намісяць;

Контроль сум, заявлених до оплати, щодо дотримання умов договорів (недопущення оплат раніше строку, дотримання принципів управліннякредиторською заборгованістю - недопущення передоплат);

Забезпечення дотримання порядку узгодження надбюджетних платежів (контроль наявності погоджень);

Бюджетний контроль за договорами та оплатами;

Формування та винесення на погодження фінансовому директору пропозицій щодо управління вільними залишками на рахунках (розміщення на депозитах);

Взаємодія з банками та донорами Фонду з поточних питань фінансування и розміщення грошових залишків;

Формування та надсилання фінансових звітів Фінансовому директору, скарбнику групи компаній СКМ.

Досягнення: якісне виконання щоденних обов'язків, здійснювала перевірку витрат на відповідність затвердженому бюджету, завдяки чому вдалося уникнути перевитрати коштів.

Фахівець казначейства

ТОВ «ПОСТ ФІНАНС»

Фінансові послуги

8 місяців

10.2017 - 06.2018

Формування та підтримка платіжного календаря підприємства; Управління вільними коштами в межах залишків на поточних рахунках підприємства та залишків у касах;

Супровід договірних відносин з обслуговуючими банками та актуальних тарифів з банківських послуг;

Відображення руху грошових коштів кас відділень накопичувально по дням, аналіз лімітів кас, прорахунок витрат на інкасацію і підкріплення;

Контроль за дотриманням обов’язкових лімітів та нормативів;

Аналіз руху коштів шляхом складання на щоденній основі реструктурованого балансу;

Супровід договорів укладених підприємством з ТОВ «Нова Пошта» щодо кредитування та забезпечення кредитів;

Щомісячне формування оперативного плану БРГК на 2 місяці;

Щотижнева підготовка прогнозного БРГК до кінця місяця;

Ведення встановленої звітності, складання внутрішніх форм звітності.

Досягнення: Швидке реагування при перерахунку лімітів кас при зміні Законодавства, відсутність штрафів через правильний розрахунок залишків коштів у касах підприємства. Під час підготовки оперативних звітів, презентацій керівництву не порушувались терміни подання.

Провідний фахівець з розрахунків і платежів

«Корум Шахтспецстрой»

Промисловість та Виробництво

2 роки

09.2015 - 09.2017

Щомісячне формування консолідованого БРГК, оперативний план, прогноз, факт;

Порівняння показників Оперативного плану з Бізнес планом, відображення причин відхилень на етапі оперативного планування, на етапі актуалізованого плану, на етапі фактичного виконання;

Підготовка щотижневого зведення інформації щодо виконання планів по підприємству розрізі БП/ОП/ФАКТ (причини відхилень) для оперативноі наради директора;

Ведення встановленої звітності, складання внутрішніх форм звітності для керівництва компанії;

Контроль використання фінансових коштів компанії;

Підготовка та проведення банківських платежів у системі «Клієнт-Банк» в Україні, Казахстані, росії. Обслуговування валютних контрактів (взаємодія з банками щодо купівлі іноземної валюти та здійснення міжнародних платежів);

Фінансування філії, покупка та відправка валюти в Республіці Казахстан. Формування звіту 2-ПБ «Звіт про фінансові операції з нерезидентами» та складання в електронному вигляді на веб-порталі НБУ. Підготовка звіту, виписок та розшифровок до виписок на паперовому носії для передачі до Департаменту фінансового моніторингу НБУ;

Оплата рахунків та контроль за дотримання строків оплат, валютний контроль; рознесення банківських виписок в 1:С УПП, 1:С Консолідація;

Відкриття та закриття розрахункових рахунків, робота з банком по зарплатному проекту підприємства.

Досягнення: завдяки чіткому та відповідальному виконанню своїх функціональних обов’язків забезпечила безперебійну, якісну та надійну роботу Фінансового Департаменту.

Головний економіст із фінансової роботи

ТОВ «ВПП ИНВЕСТ»

IT

11 місяців

12.2013 - 11.2014

Розробка та формування бюджету руху грошових коштів, контроль та аналіз виконання фінансового бюджету компанії;

Щомісячне складання прогнозу потреби у грошових коштах на виробничі потреби;

Ведення обліку грошових коштів що надходять;

Ведення реєстру рахунків на оплату та листів на фінансування;

Оплата рахунків та контроль за дотриманням строків оплат;

Підготовка та проведення банківських платежів у системі «Клієнт-банк» рознесення банківської виписки в 1:С;

Нарахування заробітної плати;

Відкриття і закриття розрахункових рахунків;

Проведення інвентаризації основних засобів та МНМА;

Робота з програмістами Компанії, тестування торгівельного майданчика на відповідність до Закону, написання завдань для програмістів у програмі Jira.

Досягнення: мною були чітко та правильно поставлені завдання програмістам, тому вся економічна складова електронного майданчика працювала без збоїв. Грамотне виконання своїх функціональних обов’язків.

Економіст з питань фінансової роботи

ПрАТ «Виготовлення інсулінів «Індар»

Промисловість та Виробництво

1 рік 10 місяців

02.2012 - 12.2013

Визначення розмірів доходів і витрат, ведення бюджету руху грошових коштів. Контроль фактичного виконання;

Підготовка банківських документів на всі види платежів за зобов’язаннями підприємства;

Здійснення контролю за:

-дотримання касової дисципліни;

-розрахунки з постачальниками (замовниками);

-своєчасністю надходжень всіх належних підприємству грошових коштів;

Підготовка депозитних договорів на розміщення коштів на депозити, здійснення контролю за своєчасним поверненням вкладів, отримання відсотків за ними;

Щоденне планування та затвердження платежів, облік руху коштів, здійснення банківських переказів за допомогою системи «Клиєнт-Банк» в національній та іноземних валютах.

Менеджер адміністративної діяльності

ЗАТ «ТД «Ирбис»

Торгівля роздрібна / Retail

4 роки 10 місяців

03.2007 - 01.2012

Бухгалтер первинної документації, видаткові документи, робота з клієнтами;

Куріювання роботи складу, інвентаризації, звіт руху товару, у підпорядкуванні 5 комірників;

Куріювання роботи водіїв, прийом заявок на доставку товару, розробка маршруту та підготовка документів для доставки товару, на доставку перевізниками. Відстеження доставки товару, у підпорядкуванні 4 водії; Повне адміністрування офісу, діловодство та управління офісом;

Складання аналітичних звітів.

Досягнення: завдяки правильно поставленій роботі на складі, зведено до мінімуму пересортицю і недостачі, налагоджено роботу водіїв, побудовано чітку роботу офісу. Отримували грамоти і премії як найкращий офіс-менеджер року.

Ключова інформація

MS Office: Exсel, Word, Outlook Express, Power Point, професійні програми: 1С: Підприємство 7 і 8; M.E.Dok, iFin, Клієнт-Банк.

Навчалась в 1 закладі

Київський державний економічний університет

Спеціальність: економіка підприємства, специалізація: економіст

Київ, 1998

Володіє мовами

Англійська

базовий

Додаткова інформація

Особисті якості

Комунікабельна, швидко навчаюсь, відповідальна, енергійна, пунктуальна, працьовита, акуратна. Вміння узгоджено працювати в команді, націленість на результат, легко адаптуюсь до нових інформаційних систем. Досвід роботи у стресових ситуаціях, бажання та вміння працювати.

Ірина

Казначей

Київ

50 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 3 години тому