Працювала в 7 компаніях 17 років
Страхування, Інше, Фінансові послуги, Промисловість та Виробництво, IT, Торгівля роздрібна / Retail
Головний фахівець Департаменту управління активами
ПрАТ «Страхова Компанія «УНІКА»
Страхування
5 років
11.2019 - 11.2024
Консолідація інформації про вхідні та вихідні грошові потоки;
Розробка форм та форматів звітів про рух грошових коштів;
Формування звітів про рух коштів;
Аналіз інформації про рух грошових коштів;
Детальний аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості, ініціація її погашення (списання протермінованої, відносення на РСД);
Щотижневий звіт фактичного руху грошових коштів для Головного офісу;
Розробка політик компанії з управління дебіторською та кредиторською заборгованостями;
Взаємодія з банками для отримання банківських гарантій, кредитів, розміщення коштівна депозит;
Досягнення: Побудова казначейства з нуля. Ініціація та успішна реалізація нових звітів Дт/Кт заборгованості у системах Компанії. Реалізація повного циклу роботи з планування грошових потоків.
Фахівець казначейських операцій
БО «Фонд Ріната Ахметова»
Інше
1 рік 4 місяці
06.2018 - 10.2019
Формування БДДС на місяць прямим та непрямим методом;
Перевірка та складання грантових звітів, переведення касового методу на метод нарахувань;
Здійснення оперативного прогнозування грошових потоків до кінцяпоточного місяця, прогноз вільних залишків на кінець періоду;
Контроль сум, заявлених до оплати, на наявність у плані фінансування намісяць;
Контроль сум, заявлених до оплати, щодо дотримання умов договорів (недопущення оплат раніше строку, дотримання принципів управліннякредиторською заборгованістю - недопущення передоплат);
Забезпечення дотримання порядку узгодження надбюджетних платежів (контроль наявності погоджень);
Бюджетний контроль за договорами та оплатами;
Формування та винесення на погодження фінансовому директору пропозицій щодо управління вільними залишками на рахунках (розміщення на депозитах);
Взаємодія з банками та донорами Фонду з поточних питань фінансування и розміщення грошових залишків;
Формування та надсилання фінансових звітів Фінансовому директору, скарбнику групи компаній СКМ.
Досягнення: якісне виконання щоденних обов'язків, здійснювала перевірку витрат на відповідність затвердженому бюджету, завдяки чому вдалося уникнути перевитрати коштів.
Фахівець казначейства
ТОВ «ПОСТ ФІНАНС»
Фінансові послуги
8 місяців
10.2017 - 06.2018
Формування та підтримка платіжного календаря підприємства; Управління вільними коштами в межах залишків на поточних рахунках підприємства та залишків у касах;
Супровід договірних відносин з обслуговуючими банками та актуальних тарифів з банківських послуг;
Відображення руху грошових коштів кас відділень накопичувально по дням, аналіз лімітів кас, прорахунок витрат на інкасацію і підкріплення;
Контроль за дотриманням обов’язкових лімітів та нормативів;
Аналіз руху коштів шляхом складання на щоденній основі реструктурованого балансу;
Супровід договорів укладених підприємством з ТОВ «Нова Пошта» щодо кредитування та забезпечення кредитів;
Щомісячне формування оперативного плану БРГК на 2 місяці;
Щотижнева підготовка прогнозного БРГК до кінця місяця;
Ведення встановленої звітності, складання внутрішніх форм звітності.
Досягнення: Швидке реагування при перерахунку лімітів кас при зміні Законодавства, відсутність штрафів через правильний розрахунок залишків коштів у касах підприємства. Під час підготовки оперативних звітів, презентацій керівництву не порушувались терміни подання.
Провідний фахівець з розрахунків і платежів
«Корум Шахтспецстрой»
Промисловість та Виробництво
2 роки
09.2015 - 09.2017
Щомісячне формування консолідованого БРГК, оперативний план, прогноз, факт;
Порівняння показників Оперативного плану з Бізнес планом, відображення причин відхилень на етапі оперативного планування, на етапі актуалізованого плану, на етапі фактичного виконання;
Підготовка щотижневого зведення інформації щодо виконання планів по підприємству розрізі БП/ОП/ФАКТ (причини відхилень) для оперативноі наради директора;
Ведення встановленої звітності, складання внутрішніх форм звітності для керівництва компанії;
Контроль використання фінансових коштів компанії;
Підготовка та проведення банківських платежів у системі «Клієнт-Банк» в Україні, Казахстані, росії. Обслуговування валютних контрактів (взаємодія з банками щодо купівлі іноземної валюти та здійснення міжнародних платежів);
Фінансування філії, покупка та відправка валюти в Республіці Казахстан. Формування звіту 2-ПБ «Звіт про фінансові операції з нерезидентами» та складання в електронному вигляді на веб-порталі НБУ. Підготовка звіту, виписок та розшифровок до виписок на паперовому носії для передачі до Департаменту фінансового моніторингу НБУ;
Оплата рахунків та контроль за дотримання строків оплат, валютний контроль; рознесення банківських виписок в 1:С УПП, 1:С Консолідація;
Відкриття та закриття розрахункових рахунків, робота з банком по зарплатному проекту підприємства.
Досягнення: завдяки чіткому та відповідальному виконанню своїх функціональних обов’язків забезпечила безперебійну, якісну та надійну роботу Фінансового Департаменту.
Головний економіст із фінансової роботи
ТОВ «ВПП ИНВЕСТ»
IT
11 місяців
12.2013 - 11.2014
Розробка та формування бюджету руху грошових коштів, контроль та аналіз виконання фінансового бюджету компанії;
Щомісячне складання прогнозу потреби у грошових коштах на виробничі потреби;
Ведення обліку грошових коштів що надходять;
Ведення реєстру рахунків на оплату та листів на фінансування;
Оплата рахунків та контроль за дотриманням строків оплат;
Підготовка та проведення банківських платежів у системі «Клієнт-банк» рознесення банківської виписки в 1:С;
Нарахування заробітної плати;
Відкриття і закриття розрахункових рахунків;
Проведення інвентаризації основних засобів та МНМА;
Робота з програмістами Компанії, тестування торгівельного майданчика на відповідність до Закону, написання завдань для програмістів у програмі Jira.
Досягнення: мною були чітко та правильно поставлені завдання програмістам, тому вся економічна складова електронного майданчика працювала без збоїв. Грамотне виконання своїх функціональних обов’язків.
Економіст з питань фінансової роботи
ПрАТ «Виготовлення інсулінів «Індар»
Промисловість та Виробництво
1 рік 10 місяців
02.2012 - 12.2013
Визначення розмірів доходів і витрат, ведення бюджету руху грошових коштів. Контроль фактичного виконання;
Підготовка банківських документів на всі види платежів за зобов’язаннями підприємства;
Здійснення контролю за:
-дотримання касової дисципліни;
-розрахунки з постачальниками (замовниками);
-своєчасністю надходжень всіх належних підприємству грошових коштів;
Підготовка депозитних договорів на розміщення коштів на депозити, здійснення контролю за своєчасним поверненням вкладів, отримання відсотків за ними;
Щоденне планування та затвердження платежів, облік руху коштів, здійснення банківських переказів за допомогою системи «Клиєнт-Банк» в національній та іноземних валютах.
Менеджер адміністративної діяльності
ЗАТ «ТД «Ирбис»
Торгівля роздрібна / Retail
4 роки 10 місяців
03.2007 - 01.2012
Бухгалтер первинної документації, видаткові документи, робота з клієнтами;
Куріювання роботи складу, інвентаризації, звіт руху товару, у підпорядкуванні 5 комірників;
Куріювання роботи водіїв, прийом заявок на доставку товару, розробка маршруту та підготовка документів для доставки товару, на доставку перевізниками. Відстеження доставки товару, у підпорядкуванні 4 водії; Повне адміністрування офісу, діловодство та управління офісом;
Складання аналітичних звітів.
Досягнення: завдяки правильно поставленій роботі на складі, зведено до мінімуму пересортицю і недостачі, налагоджено роботу водіїв, побудовано чітку роботу офісу. Отримували грамоти і премії як найкращий офіс-менеджер року.
Ключова інформація
MS Office: Exсel, Word, Outlook Express, Power Point, професійні програми: 1С: Підприємство 7 і 8; M.E.Dok, iFin, Клієнт-Банк.
Навчалась в 1 закладі
Київський державний економічний університет
Спеціальність: економіка підприємства, специалізація: економіст
Київ, 1998
Володіє мовами
Англійська
базовий
Додаткова інформація
Особисті якості
Комунікабельна, швидко навчаюсь, відповідальна, енергійна, пунктуальна, працьовита, акуратна. Вміння узгоджено працювати в команді, націленість на результат, легко адаптуюсь до нових інформаційних систем. Досвід роботи у стресових ситуаціях, бажання та вміння працювати.
Ірина
Ірина
Казначей
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 3 години тому