Працювала в 5 компаніях   3 роки 1 місяць

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Нерухомість та Девелопмент, Освіта, IT

Junior HR Specialist / Business Assistant

GDC

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

03.2024 - до теперішнього часу

Організація операційних процесів і координація роботи команди для забезпечення ефективної взаємодії з
клієнтами. Управління календарем зустрічей, планування графіків завантаження консультантів та контроль їхньої
продуктивності.
Контроль і підтримка документації, включаючи договірну роботу, підготовку звітів та трекінг проєктів.
Ведення та
оптимізація CRM-системи й пайплайну для прозорості та ефективності бізнес-процесів. Розміщення, аналіз та
оновлення інформації в таблицях щотижневих планів клієнтів.
Організація внутрішніх і зовнішніх комунікацій, включаючи інтеграцію інструментів (Google Workspace, IP-
телефонія, Zoom) та оперативна підтримка роботи команди.
• Планування та організація своєї роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Менеджер з оптимізації бізнес процесів

Intruder

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 місяців

10.2023 - 03.2024

Покращення бізнес-процесів у компанії шляхом аналізу ефективності та впровадження нових стратегій.
Оптимізація операційних процесів для підвищення продуктивності, керування невеликими проєктами з оптимізації,
стратегічне прийняття рішень.
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи

Administrator

SALAR

Нерухомість та Девелопмент

7 місяців

08.2023 - 03.2024

Підтримка керівника та виконання адміністративних завдань. Підбір персоналу, проведення первинних інтерв'ю.
Організація зустрічей, комунікація з клієнтами щодо об’єктів нерухомості, підтримка операційних процесів у
відділі.• Забезпечення організаційної підтримки та адміністративного обслуговування
• Керівництво та управління документообігом та офісними процедурами
• Виконання пошукової та адміністративної роботи для різних відділів компанії

Client manager

Simple English

Освіта

10 місяців

12.2022 - 10.2023

Організація навчального процесу, робота з клієнтами та забезпечення їх підтримки.
Планування занять, контроль
за дотриманням розкладу, супровід клієнтів, координація роботи викладачів, ведення CRM системи.
• Управління та обслуговування клієнтів компанії
• Залучення та утримання клієнтів
• Розробка та впровадження стратегій залучення та утримання клієнтів
• Аналіз потреб та вимог клієнтів для надання кращих послуг
• Вирішення технічних та організаційних питань з клієнтами
• Створення та аналіз звітів та звітності по роботі з клієнтами
• Постійний моніторинг та аналіз задоволеності та потреб клієнтів

Помічник нотаріуса

NDA

IT

10 місяців

03.2021 - 01.2022

• Підготовка та оформлення юридичних документів
• Ведення ділової кореспонденції
• Дослідження та аналіз юридичної практики
• Підготовка матеріалів для нотаріальних дій
• Організація зустрічей та консультацій з клієнтами
• Ведення обліку та архіву справ
• Забезпечення технічної підтримки нотаріуса
• Підготовка звітності та аналітики
• Виконання інших адміністративних завдань

Ключова інформація

• Організація та оптимізація бізнес-процесів.
• Планування завантаження ресурсів.
• Контроль продуктивності команди.
• Ведення документації та управління звітністю.
• Координація проєктів від початкового етапу до завершення.
• Ведення CRM-систем.
• Управління пайплайном.
• Розробка покрокових планів і контроль їх виконання.
• Управління внутрішньою та зовнішньою комунікацією.
• Збір вимог клієнтів та уточнення цілей.
• Вирішення запитів клієнтів.
• Узгодження графіків та проведення зустрічей.
• Робота з Google Workspace (Календар, Документи, Таблиці тощо).
• Робота з IP-телефонією.
• Аналіз завантаженості команди.
• Оптимізація робочих процесів.
• Багатозадачність.
• Увага до деталей.
• Пріоритизація завдань.
• Тайм-менеджмент.
• Ініціативність.
• Проактивність.
• Гнучкість у вирішенні завдань.
• Підтримка командної роботи.
• Вирішення конфліктних ситуацій.

Навчалась в 1 закладі

Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

Адвокатура

Харків, 2022

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Українська

рідна

Тетяна

Business assistant

Харків

30 000 грн.

23 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому