Працювала в 5 компаніях 3 роки 1 місяць
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Нерухомість та Девелопмент, Освіта, IT
Junior HR Specialist / Business Assistant
GDC
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 місяців
03.2024 - до теперішнього часу
Організація операційних процесів і координація роботи команди для забезпечення ефективної взаємодії з
клієнтами. Управління календарем зустрічей, планування графіків завантаження консультантів та контроль їхньої
продуктивності.
Контроль і підтримка документації, включаючи договірну роботу, підготовку звітів та трекінг проєктів.
Ведення та
оптимізація CRM-системи й пайплайну для прозорості та ефективності бізнес-процесів. Розміщення, аналіз та
оновлення інформації в таблицях щотижневих планів клієнтів.
Організація внутрішніх і зовнішніх комунікацій, включаючи інтеграцію інструментів (Google Workspace, IP-
телефонія, Zoom) та оперативна підтримка роботи команди.
• Планування та організація своєї роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
клієнтами. Управління календарем зустрічей, планування графіків завантаження консультантів та контроль їхньої
продуктивності.
Контроль і підтримка документації, включаючи договірну роботу, підготовку звітів та трекінг проєктів.
Ведення та
оптимізація CRM-системи й пайплайну для прозорості та ефективності бізнес-процесів. Розміщення, аналіз та
оновлення інформації в таблицях щотижневих планів клієнтів.
Організація внутрішніх і зовнішніх комунікацій, включаючи інтеграцію інструментів (Google Workspace, IP-
телефонія, Zoom) та оперативна підтримка роботи команди.
• Планування та організація своєї роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Менеджер з оптимізації бізнес процесів
Intruder
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
5 місяців
10.2023 - 03.2024
Покращення бізнес-процесів у компанії шляхом аналізу ефективності та впровадження нових стратегій.
Оптимізація операційних процесів для підвищення продуктивності, керування невеликими проєктами з оптимізації,
стратегічне прийняття рішень.
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Оптимізація операційних процесів для підвищення продуктивності, керування невеликими проєктами з оптимізації,
стратегічне прийняття рішень.
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Administrator
SALAR
Нерухомість та Девелопмент
7 місяців
08.2023 - 03.2024
Підтримка керівника та виконання адміністративних завдань. Підбір персоналу, проведення первинних інтерв'ю.
Організація зустрічей, комунікація з клієнтами щодо об’єктів нерухомості, підтримка операційних процесів у
відділі.• Забезпечення організаційної підтримки та адміністративного обслуговування
• Керівництво та управління документообігом та офісними процедурами
• Виконання пошукової та адміністративної роботи для різних відділів компанії
Організація зустрічей, комунікація з клієнтами щодо об’єктів нерухомості, підтримка операційних процесів у
відділі.• Забезпечення організаційної підтримки та адміністративного обслуговування
• Керівництво та управління документообігом та офісними процедурами
• Виконання пошукової та адміністративної роботи для різних відділів компанії
Client manager
Simple English
Освіта
10 місяців
12.2022 - 10.2023
Організація навчального процесу, робота з клієнтами та забезпечення їх підтримки.
Планування занять, контроль
за дотриманням розкладу, супровід клієнтів, координація роботи викладачів, ведення CRM системи.
• Управління та обслуговування клієнтів компанії
• Залучення та утримання клієнтів
• Розробка та впровадження стратегій залучення та утримання клієнтів
• Аналіз потреб та вимог клієнтів для надання кращих послуг
• Вирішення технічних та організаційних питань з клієнтами
• Створення та аналіз звітів та звітності по роботі з клієнтами
• Постійний моніторинг та аналіз задоволеності та потреб клієнтів
Планування занять, контроль
за дотриманням розкладу, супровід клієнтів, координація роботи викладачів, ведення CRM системи.
• Управління та обслуговування клієнтів компанії
• Залучення та утримання клієнтів
• Розробка та впровадження стратегій залучення та утримання клієнтів
• Аналіз потреб та вимог клієнтів для надання кращих послуг
• Вирішення технічних та організаційних питань з клієнтами
• Створення та аналіз звітів та звітності по роботі з клієнтами
• Постійний моніторинг та аналіз задоволеності та потреб клієнтів
Помічник нотаріуса
NDA
IT
10 місяців
03.2021 - 01.2022
• Підготовка та оформлення юридичних документів
• Ведення ділової кореспонденції
• Дослідження та аналіз юридичної практики
• Підготовка матеріалів для нотаріальних дій
• Організація зустрічей та консультацій з клієнтами
• Ведення обліку та архіву справ
• Забезпечення технічної підтримки нотаріуса
• Підготовка звітності та аналітики
• Виконання інших адміністративних завдань
• Ведення ділової кореспонденції
• Дослідження та аналіз юридичної практики
• Підготовка матеріалів для нотаріальних дій
• Організація зустрічей та консультацій з клієнтами
• Ведення обліку та архіву справ
• Забезпечення технічної підтримки нотаріуса
• Підготовка звітності та аналітики
• Виконання інших адміністративних завдань
Ключова інформація
• Організація та оптимізація бізнес-процесів.
• Планування завантаження ресурсів.
• Контроль продуктивності команди.
• Ведення документації та управління звітністю.
• Координація проєктів від початкового етапу до завершення.
• Ведення CRM-систем.
• Управління пайплайном.
• Розробка покрокових планів і контроль їх виконання.
• Управління внутрішньою та зовнішньою комунікацією.
• Збір вимог клієнтів та уточнення цілей.
• Вирішення запитів клієнтів.
• Узгодження графіків та проведення зустрічей.
• Робота з Google Workspace (Календар, Документи, Таблиці тощо).
• Робота з IP-телефонією.
• Аналіз завантаженості команди.
• Оптимізація робочих процесів.
• Багатозадачність.
• Увага до деталей.
• Пріоритизація завдань.
• Тайм-менеджмент.
• Ініціативність.
• Проактивність.
• Гнучкість у вирішенні завдань.
• Підтримка командної роботи.
• Вирішення конфліктних ситуацій.
• Планування завантаження ресурсів.
• Контроль продуктивності команди.
• Ведення документації та управління звітністю.
• Координація проєктів від початкового етапу до завершення.
• Ведення CRM-систем.
• Управління пайплайном.
• Розробка покрокових планів і контроль їх виконання.
• Управління внутрішньою та зовнішньою комунікацією.
• Збір вимог клієнтів та уточнення цілей.
• Вирішення запитів клієнтів.
• Узгодження графіків та проведення зустрічей.
• Робота з Google Workspace (Календар, Документи, Таблиці тощо).
• Робота з IP-телефонією.
• Аналіз завантаженості команди.
• Оптимізація робочих процесів.
• Багатозадачність.
• Увага до деталей.
• Пріоритизація завдань.
• Тайм-менеджмент.
• Ініціативність.
• Проактивність.
• Гнучкість у вирішенні завдань.
• Підтримка командної роботи.
• Вирішення конфліктних ситуацій.
Навчалась в 1 закладі
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Адвокатура
Харків, 2022
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Українська
рідна
Тетяна
Тетяна
Business assistant
Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому