Працювала в 3 компаніях   6 років 1 місяць

Інтернет, Освіта

Старший менеджер відділу якості обслуговування клієнтів ( постпродажне обслуговування ).

STYLUS

Інтернет

4 роки 11 місяців

08.2019 - 07.2024

- Розробка та впровадження стратегії для підвищення рівня задоволеності клієнтів.

- Взаємодія з клієнтами через різноманітні канали комунікації (телефон, email, соціальні мережі, онлайн-чат) для забезпечення високої швидкості та якості вирішення запитів.

- Впровадження програм підвищення лояльності клієнтів через надання знижок, бонусів та залучення інших заходів для позитивного іміджу компанії.

- Обробка та здійснення аналізу NPS для підвищення рівня задоволеності клієнтів та визначення зон для покращення обслуговування.

- Аналіз та повна робота з клієнтськими відгуками на різних платформах (Google, Hotline, ВідгукЮА, Price.ua, Prom, Розетка).

- Здійснення комунікації на щоденній основі з представниками відгукових ресурсів з метою підтримки успішного рейтингу компанії.

- Розробка нових інструкцій для співробітників call-центру та роздрібної мережі.

- Контроль та покращення систем обробки скарг та звернень клієнтів.

- Розбір помилок операторів call-центру та роздрібної мережі й по виконаній роботі надання розгорнутого зворотного зв'язку керівникам даних підрозділів з подальшим контролем виконання нових інструкцій.

- Прослуховування дзвінків операторів call-центру на щоденній основі. Виявлення помилок , надання рекомендацій та фіксація виконаної роботи у звітності.

- Активна співпраця з відділами компанії (маркетинг, юридичний відділ, сервісний центр, відділ закупівель, роздріб, тощо ) для врегулювання питання клієнта та оптимізації існуючих процесів.

- Забезпечення контролю якості роботи менеджерів відділу, щоденна перевірка КРІ та інших показників ефективності, з подальшою аналітикою результатів.

- Ефективний розподіл обов'язків.

- Координація робочих процесів для досягнення високих результатів та підвищення ефективності роботи відділу.

- Виконання обов'язків керівника відділу під час його відпусток, включаючи управління командою та врегулювання складних , нестандартних питань.

- Проведення стажування для нових співробітників відділу.

- Створення навчальних матеріалів , котрі включали повний регламент роботи відділу.

- Покращення та оптимізація процесів відділу постпродажного обслуговування.

- Знання та повне володіння ЗУ Про Захист Прав Споживачів;

- Вміння знайти підхід до клієнта, побудувати конструктивну комунікацію та підвищити рівень його лояльності до компанії;

- Ведення щоденної звітності по виконаній роботі з її подальшою аналітикою.

Адміністратор

Центр сімейної психології

Освіта

1 рік

07.2017 - 07.2018

- Організувала запис клієнтів до спеціалістів, забезпечивши своєчасну комунікацію та координацію зустрічей.

- Складала та оновлювала графіки працівників, контролювала оплату послуг і фінансові взаєморозрахунки.

- Розробила та реалізувала рекламну стратегію для соціальних мереж, що підвищило залученість клієнтів.

- Консультувала клієнтів щодо послуг центру, надаючи повну інформацію в телефонному та електронному форматах.

- Проводила первинний рекрутинг персоналу на позиції логопеда, корекційного педагога та психолога: публікувала вакансії, оцінювала резюме, відбирала кандидатів.

- Організація документообігу: Забезпечувала правильне ведення документації, зберігання та впорядкування даних про клієнтів та працівників.

- Контроль за якістю обслуговування: Оцінювала якість обслуговування клієнтів, приймала та враховувала відгуки, сприяла вдосконаленню сервісу.

- Координація роботи команди: Допомагала команді в розв’язанні організаційних питань, забезпечувала комунікацію між фахівцями та клієнтами.

- Аналітика та звітність: Проводила аналіз відвідуваності центру, готувала короткі звіти для керівництва щодо активності клієнтів і доходів.

Психолог

Центр сімейної психології

Освіта

1 рік

07.2017 - 07.2018

- Працювала з методиками Томатіс-терапії та арт-терапії, адаптуючи їх для роботи з дітьми різного віку.

- Вела групові заняття для дітей віком від 3 до 9 років, сприяючи їхньому психологічному розвитку через інтерактивні методики.

- Проводила індивідуальні консультації для дітей та їхніх батьків, забезпечуючи підтримку в адаптації та особистісному розвитку.

- Розробляла психо-корекційні програми для дітей, враховуючи їхні індивідуальні та вікові потреби.

- Виконувала психо-діагностичні обстеження (проективні методики для виявлення конфліктності, рівня уваги, пам'яті, мислення, тривожності) та професійно інтерпретувала результати.

- Забезпечувала ведення необхідної документації, включно з індивідуальними картками розвитку дітей.

Ключова інформація

Лідерство;

Оптимізація клієнтських процесів;

Вирішення конфліктів;

Управління відгуками та репутацією;

Навчання персоналу;

Робота з правовими питаннями (Закон "Про захист прав споживачів");

Покращення процесу обробки клієнтських звернень.

Постійне навчання та розвиток професійних навичок;

Розробка інструкцій;

Вміння працювати в режимі багатозадачності;

Навчалась в 1 закладі

НПУ ім. М.П.Драгоманова

Соціальна психологія, психотерапія

Київ, 2019

Володіє мовами

Українська

рідна

Додаткова інформація

Водительское удостоверение

Наявне водійське посвідчення категорії В.

Пишнюк Володимирівна

Керівник call-центру

Київ

40 000 грн.

28 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 6 годин тому