Працювала в 2 компаніях   5 років 6 місяців

Інтернет, Освіта

Старший менеджер відділу якості обслуговування клієнтів ( постпродажне обслуговування ).

STYLUS

Інтернет

4 роки 11 місяців

08.2019 - 07.2024

- Розробка та впровадження стратегії для підвищення рівня задоволеності клієнтів.

- Взаємодія з клієнтами через різноманітні канали комунікації (телефон, email, соціальні мережі, онлайн-чат) для забезпечення високої швидкості та якості вирішення запитів.

- Впровадження програм підвищення лояльності клієнтів через надання знижок, бонусів та залучення інших заходів для позитивного іміджу компанії.

- Обробка та здійснення аналізу NPS для підвищення рівня задоволеності клієнтів та визначення зон для покращення обслуговування.

- Аналіз та повна робота з клієнтськими відгуками на різних платформах (Google, Hotline, ВідгукЮА, Price.ua, Prom, Розетка).

- Здійснення комунікації на щоденній основі з представниками відгукових ресурсів з метою підтримки успішного рейтингу компанії.

- Розробка нових інструкцій для співробітників call-центру та роздрібної мережі.

- Контроль та покращення систем обробки скарг та звернень клієнтів.

- Розбір помилок операторів call-центру та роздрібної мережі й по виконаній роботі надання розгорнутого зворотного зв'язку керівникам даних підрозділів з подальшим контролем виконання нових інструкцій.

- Прослуховування дзвінків операторів call-центру на щоденній основі. Виявлення помилок , надання рекомендацій та фіксація виконаної роботи у звітності.

- Активна співпраця з відділами компанії (маркетинг, юридичний відділ, сервісний центр, відділ закупівель, роздріб, тощо ) для врегулювання питання клієнта та оптимізації існуючих процесів.

- Забезпечення контролю якості роботи менеджерів відділу, щоденна перевірка КРІ та інших показників ефективності, з подальшою аналітикою результатів.

- Ефективний розподіл обов'язків.

- Координація робочих процесів для досягнення високих результатів та підвищення ефективності роботи відділу.

- Виконання обов'язків керівника відділу під час його відпусток, включаючи управління командою та врегулювання складних , нестандартних питань.

- Проведення стажування для нових співробітників відділу.

- Створення навчальних матеріалів , котрі включали повний регламент роботи відділу.

- Покращення та оптимізація процесів відділу постпродажного обслуговування.

- Знання та повне володіння ЗУ Про Захист Прав Споживачів;

- Вміння знайти підхід до клієнта, побудувати конструктивну комунікацію та підвищити рівень його лояльності до компанії;

- Ведення щоденної звітності по виконаній роботі з її подальшою аналітикою.

Психолог , адміністратор

Центр сімейної психології

Освіта

5 місяців

07.2017 - 12.2017

На посаді адміністратора:

- Проводила запис клієнтів до спеціалістів центру сімейної психології.

- Заповнювала робочі графіки працівників, проводила розрахунок з клієнтами щодо наданих послуг.

- Займалась рекламою центру сімейної психології ( активно вела соц. мережі).

- Консультувала клієнтів з приводу послуг, які надає центр в телефонному режимі та ел. форматі.

- Проводила первинний пошук працівників на такі посади як: логопед, корекційний педагог та психолог (розміщала вакансії, розглядала та відбирала резюме кандидатів).

На посаді психолога:

- Працювала з методикою Томатіс-терапії та арт-терапії.

- Здійснювала групові заняття із дітьми, віком від 3 до 9 років.

- Проводила індивідуальні консультації як з дітьми, так і з батьками.

- Розробляла психо-корекційні програми для дітей, з урахуванням їхніх психологічних та індивідуальних особливостей.

- Проводила психо-діагностичні методики, зокрема проективні, на дослідження конфліктності, уваги, пам’яті, мислення, тривожності та інтерпретувала отримані результати.

- Вела необхідну документацію (особова карта дитини).

Ключова інформація

Лідерство;

Оптимізація клієнтських процесів;

Вирішення конфліктів;

Управління відгуками та репутацією;

Навчання персоналу;

Робота з правовими питаннями (Закон "Про захист прав споживачів");

Покращення процесу обробки клієнтських звернень.

Постійне навчання та розвиток професійних навичок;

Розробка інструкцій;

Вміння працювати в режимі багатозадачності;

Навчалась в 1 закладі

НПУ ім. М.П.Драгоманова

Соціальна психологія, психотерапія

Київ, 2019

Володіє мовами

Українська

рідна

Додаткова інформація

Водительское удостоверение

Наявне водійське посвідчення категорії В.

Пишнюк Володимирівна

Керівник call-центру

Київ

40 000 грн.

28 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 15 годин тому