Працював в 2 компаніях 5 років 5 місяців
Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail
Головний спеціаліст-бухгалтер
Пенсійний фонд України
Державний сектор
3 роки 2 місяці
03.2020 - 05.2023
стресостійкість, діловодство, грамотність, наполегливість, комунікативність
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
Диспетчер таксі
Економ
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 1 місяць
10.2017 - 11.2019
комунікабельність, стресостійкість
• Прийом та обробка замовлень на таксі
• Координація роботи водіїв
• Планування маршрутів та розподіл замовлень
• Контроль за виконанням замовлень та часом подачі автомобілів
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
• Ведення бази даних клієнтів та водіїв
• Комунікація з клієнтами щодо статусу замовлень
• Розробка та впровадження нових сервісів для покращення обслуговування
• Розробка та впровадження нових сервісів для покращення обслуговування
• Розробка та впровадження нових сервісів для покращення обслуговування
• Прийом та обробка замовлень на таксі
• Координація роботи водіїв
• Планування маршрутів та розподіл замовлень
• Контроль за виконанням замовлень та часом подачі автомобілів
• Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами
• Ведення бази даних клієнтів та водіїв
• Комунікація з клієнтами щодо статусу замовлень
• Розробка та впровадження нових сервісів для покращення обслуговування
• Розробка та впровадження нових сервісів для покращення обслуговування
• Розробка та впровадження нових сервісів для покращення обслуговування
Ключова інформація
Комунікативні навички
Організаційні здібності
Вміння працювати в мультизадачному режимі
Організаційні здібності
Вміння працювати в мультизадачному режимі
Навчався в 1 закладі
Відокремлений структурний підрозділ Золочівський коледж Національного університету "Львівська політехніка"
економіка
Львів, 2011
Володіє мовами
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
00030361
Катерина
Катерина
онлайн
Адміністратор
Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 31 хвилину тому