Працював в 1 компанії 1 рік 6 місяців
Транспорт та Логістика
Оператор
Назву компанії приховано
Транспорт та Логістика
1 рік 5 місяців
07.2023 - до теперішнього часу
• Прийом та оформлення відправлень — робота з клієнтами у відділенні, оформлення посилок для відправлення, а також видача отриманих посилок.
• Робота з базою даних і програмним забезпеченням компанії — внесення інформації про посилки, контроль статусів, використання спеціального ПЗ для проведення операцій.
• Консультація клієнтів — надання інформації щодо тарифів та допомога у вирішенні проблем з доставкою.
• Обслуговування клієнтів по телефону або онлайн.
• Реєстрація звернень та скарг.
• Ведення бази даних клієнтів.
• Покращення якості обслуговування — швидка і точна обробка замовлень, що призвело до зростання задоволеності клієнтів.
• Мінімізація помилок у роботі з документацією — досягнення високої точності при оформленні посилок та касових операціях.
• Робота з базою даних і програмним забезпеченням компанії — внесення інформації про посилки, контроль статусів, використання спеціального ПЗ для проведення операцій.
• Консультація клієнтів — надання інформації щодо тарифів та допомога у вирішенні проблем з доставкою.
• Обслуговування клієнтів по телефону або онлайн.
• Реєстрація звернень та скарг.
• Ведення бази даних клієнтів.
• Покращення якості обслуговування — швидка і точна обробка замовлень, що призвело до зростання задоволеності клієнтів.
• Мінімізація помилок у роботі з документацією — досягнення високої точності при оформленні посилок та касових операціях.
Ключова інформація
• Навички тайм-менеджменту — ефективне планування часу, пріоритизація задач для досягнення максимальних результатів за обмежений час.
• Цілеспрямованість і орієнтація на результат — вміння ставити цілі, планувати кроки для їх досягнення, працювати на виконання плану продажів.
• Стресостійкість та адаптивність — здатність працювати в умовах стресу, швидко адаптуватися до змін, шукати нові рішення.
• Комунікативні навички — здатність ефективно спілкуватися з клієнтами, переконувати їх та встановлювати довірчі відносини.
• Клієнтоорієнтованість — вміння розуміти потреби клієнта, пропонувати рішення та забезпечувати високий рівень задоволення клієнтів.
• Цілеспрямованість і орієнтація на результат — вміння ставити цілі, планувати кроки для їх досягнення, працювати на виконання плану продажів.
• Стресостійкість та адаптивність — здатність працювати в умовах стресу, швидко адаптуватися до змін, шукати нові рішення.
• Комунікативні навички — здатність ефективно спілкуватися з клієнтами, переконувати їх та встановлювати довірчі відносини.
• Клієнтоорієнтованість — вміння розуміти потреби клієнта, пропонувати рішення та забезпечувати високий рівень задоволення клієнтів.
Навчався в 1 закладі
Комунальний заклад "Покровський педагогічний коледж"
Початкова освіта
Покровськ, 2024
Володіє мовами
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Анонімний пошукач
Менеджер з продажу
Хуст
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому