Ключова інформація

Маю два ступені магістра з різних спеціальностей (енергетика та соціальна робота) та досвід роботи на посадах адміністратора, координатора та керівника контакт-центру, помічника директора, офіс-менеджера та соціального працівника, що дозволило мені розвинути організаційні та комунікативні навички. Прагну розвиватися в ролі менеджера, офіс-менеджера, клієнт-менеджера, менеджера з продажу та підтримки клієнтів, адміністратора або логіста. Але відкрита і до інших професійних можливостей. Володію вмінням ефективно вирішувати складні завдання, працювати в команді та підтримувати високий рівень обслуговування клієнтів. Готова координувати робочі процеси та сприяти успішному досягненню цілей компанії.
Особливу увагу приділяю вакансіям з можливістю безперервного навчання та підвищення кваліфікації з подальшим кар'єрним зростом. Перевагою буде розташування офісу в Київському районі м. Одеси та графік роботи з 09.00 до 16.00. Можлива повна або часткова зайнятість, також дистанційна робота. Наявність ноутбука та безперебійного інтернету. Бажаний рівень заробітної плати від 30000 грн з подальшим переглядом та підвищенням.
За потреби більш детальне резюме в особисті повідомлення.

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Kateryna

Менеджер-адміністратор

Одеса

30 000 грн.

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 9 годин тому