Працював в 7 компаніях   13 років 6 місяців

Промисловість та Виробництво, Фармацевтика, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Комерційний директор

ФАБРИКА ДВЕРЕЙ ВЕРТО, ТОВ

Промисловість та Виробництво

1 рік 7 місяців

04.2023 - до теперішнього часу

-Побудова системи продажів через пряму та непряму дистрибуцію (B2B та B2C);
-Управління командою з продажів;
-Підбір персоналу, навчання та супровід у період адаптації;
-Розвиток дилерської мережі (приріст 136 торгових точок);
-Управління маркетинговою стратегією компанії;
-Управління просуванням сайту та сторінок в соціальних мережах;
-Постійний аналіз конкурентів та своєчасне впровадження інновацій;
-Побудова та впровадження системи звітності;
-Формування та контроль виконання планів з продажів;
-Виконання планових показників з прибутку;
-Оптимізація витрат;
-Запуск на ринок нових продуктів;
-Робота з дебіторською заборгованістю;
-Експорт. Робота з діючими дистриб'юторами в Європі та підключення нових;
-Будівництво. Супровід діючих будівельних компаній та підключення нових. Щоденна робота на майданчику «Prozorro;
-Регулярне проведення переговорів із клієнтами, рівень – дилер, дистриб'ютор, власник.

Директор філії

Medhouse

Фармацевтика

4 роки 2 місяці

01.2019 - 03.2023

-Формування економічно ефективної структури філії. У прямому підпорядкуванні бухгалтерія, доставка та торговий відділ (всього штат 20 осіб).
-Проведення переговорів з ключовими мережами. Укладання договорів постачання на продукцію. Контроль за дотриманням асортиментних матриць та стандартів компанії.
-Виконання річних та місячних планів продажів у всіх каналах дистрибуції (Гурт, ВІП, Роздріб ).
-Контроль повернення дебіторської заборгованості.
-Проведення презентацій по продукції для провізорів та категорійних менеджерів.
-Постійний аудит конкурентів для формування ціноутворення та акційних заходів.
-Виведення на ринок нових продуктів.
-Формування та контроль виконання річного, місячного бюджету.
-Підбір персоналу та контроль проходження адаптаційного періоду нових співробітників.
-Мотивація та управління командою філії для досягнення поставлених цілей.
-Формування замовлень на продукцію.
-Контроль товарних запасів на складах.
-Формування маршрутних листів для відділу логістики. Контроль доставки товару.

Директор з продажу

SnackProduction

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 5 місяців

04.2017 - 09.2018

-Формування ефективної, мотивованої та стабільної команди в рамках території з продажу (чисельність торгового відділу 150 співробітників).
-Виконання річних та місячних планів продажів у розрізі міст, команд та сегментів ринку (Гурт, ВІП, Роздріб, HoReCa).
-Формування бюджету на місяць.
-Аудит території у вигляді сторчека.
-Контроль товарних запасів на складах.
-Контроль повернення дебіторської заборгованості.
-Коректування діючих та формування нових мотиваційних карт для торгового відділу.
-Підбір персоналу та контроль проходження адаптаційного періоду нових співробітників.
-Навчання підлеглих у «польових» умовах, проведення спільних візитів. Формування кадрового резерву.
-Аналіз навантаження на співробітників. Зміни структури торгового відділу.
-Постійний аудит конкурентів для формування ціноутворення та акційних заходів.
-Проведення переговорів із ключовими клієнтами у всіх сегментах.
-Своєчасне введення новинок у мережевий роздріб на підставі розрахунків рентабельності.
-Виведення на ринок нових продуктів у зв'язку з розширенням лінії виробництва та залученням зовнішніх постачальників.
-Формування та виконання плану розвитку «новинок» з покриття та мерчендайзингу.
-Підготовка та своєчасне подання щоденної, щотижневої та місячної звітності.
-Виведення торгових марок компанії у лідери продажу України в ході конкурентної боротьби.
-Виконання річного плану за період січень-серпень 116%,місячного 108%,приріст продажів 2018 до 2017 року склав 147% в грн.

Директор представництва

Testi Snack

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 7 місяців

08.2015 - 03.2017

-Формування економічно ефективної структури представництва. У прямому підпорядкуванні бухгалтерія, склад, доставка та торговий відділ (всього штат 110 осіб).
-Пошук, введення та просування нових продуктів на ринок.
-Проходження митного контролю імпортованої продукції.
-Інтеграція стратегії продажів компанії у систему роботи дистрибуції на підзвітній території.
-Виконання річних та місячних планів продажів, розвиток каналів дистрибуції (Гурт, ВІП, Роздріб, HoReCa).
-Проведення переговорів з постачальниками, потенційними та працюючими контрагентами для збільшення частки ринку та залучення додаткових товарів для дистрибуції.
-Мотивація та управління командою представництва, дистриб'юторів для досягнення поставленої мети.
-Формування нових мотиваційних карток для всіх відділів.
-Формування та контроль виконання річного, місячного бюджету.
-Підбір персоналу та контроль проходження адаптаційного періоду нових співробітників.
-Виконання плану з прибутку.
-Формування замовлень на продукцію.
-Контроль товарних запасів на складах.
-Аналіз та коригування виконання поставлених завдань.
-Розробка програм мотивації для торгових точок та ВІП клієнтів, спрямованих на покращення як якісної, так і кількісної дистрибуції.
-Аудит території у вигляді сторчека.
-Контроль дебіторської заборгованості.

Директор філії

S.I. Group,Мелітополь

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 4 місяці

03.2014 - 07.2015

-Формування економічно ефективної структури філії. У прямому підпорядкуванні бухгалтерія, склад, доставка та торговий відділ (всього штат 90 осіб).
-Виведення на ринок нових продуктів у зв'язку з розширенням лінії виробництва.
-Формування та виконання плану розвитку «новинок» з покриття та мерчендайзингу.
-Виконання річних та місячних планів продажів, розвиток каналів дистрибуції (Гурт, ВІП, Роздріб, HoReCa).
-Мотивація та управління командою філії для досягнення поставлених цілей.
-Формування нових мотиваційних карток для всіх відділів.
-Формування та контроль виконання річного, місячного бюджету.
-Підбір персоналу та контроль проходження адаптаційного періоду нових співробітників.
-Виконання плану з прибутку.
-Формування замовлень на продукцію.
-Контроль товарних запасів на складах.
-Аналіз та коригування виконання поставлених завдань.
-Розробка програм мотивації для торгових точок, ВІП клієнтів, спрямованих на покращення як якісної, так і кількісної дистрибуції.
-Аудит території у вигляді сторчека.
-Контроль дебіторської заборгованості.

Директор філії

S.I.Group,Кам'янське

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 2 місяці

01.2013 - 03.2014

-Формування економічно ефективної структури філії. У прямому підпорядкуванні бухгалтерія, склад, доставка та торговий відділ (всього штат 70 осіб).
-Виконання річних та місячних планів продажів, розвиток каналів дистрибуції (Гурт, ВІП, Роздріб, HoReCa).
- Мотивація та управління командою філії для досягнення поставлених цілей.
-Формування нових мотиваційних карток для всіх відділів.
-Формування та контроль виконання річного, місячного бюджету.
-Підбір персоналу та контроль проходження адаптаційного періоду нових співробітників.
-Виконання плану з прибутку.
-Формування замовлень на продукцію.
-Контроль товарних запасів на складах.
-Аналіз та коригування виконання поставлених завдань.
-Розробка програм мотивації для торгових точок, ВІП клієнтів, спрямованих на покращення як якісної, так і кількісної дистрибуції.
-Аудит території у вигляді сторчека.
-Контроль дебіторської заборгованості.

Директор філії

S.I.Group,Лубни

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 7 місяців

05.2011 - 12.2012

-Формування економічно ефективної структури філії. У прямому підпорядкуванні бухгалтерія, склад, доставка та торговий відділ (всього штат 35 осіб)
-Виконання річних та місячних планів продажів, розвиток каналів дистрибуції (Гурт, ВІП, Роздріб, HoReCa).
-Мотивація та управління командою філії для досягнення поставлених цілей.
-Формування нових мотиваційних карток для всіх відділів.
-Формування та контроль виконання річного, місячного бюджету.
-Підбір персоналу та контроль проходження адаптаційного періоду нових співробітників.
-Виконання плану з прибутку.
-Формування замовлень на продукцію.
-Контроль товарних запасів на складах.
-Аналіз та коригування виконання поставлених завдань.
-Розробка програм мотивації для торгових точок, ВІП клієнтів, спрямованих на покращення як якісної, так і кількісної дистрибуції.
-Аудит території у вигляді сторчека.
-Контроль дебіторської заборгованості.

Ключова інформація

-Побудова системи продажів через пряму та непряму дистрибуцію (B2B та B2C);
-Управління командою з продажів;
-Підбір персоналу, навчання та супровід у період адаптації;
-Розвиток дилерської мережі ;
-Управління маркетинговою стратегією ;
-Управління просуванням сайту та сторінок в соціальних мережах;
-Постійний аналіз конкурентів та своєчасне впровадження інновацій;
-Побудова та впровадження системи звітності;
-Формування та контроль виконання планів з продажів;
-Виконання планових показників з прибутку;
-Оптимізація витрат;
-Запуск на ринок нових продуктів;
-Робота з дебіторською заборгованістю;
-Експорт. Робота з діючими дистриб'юторами в Європі та підключення нових;
-Відмінні навички проведення переговорів із клієнтами, рівень – дилер, дистриб'ютор, власник.

Навчався в 1 закладі

Східно-Український університет імені В. Даля

Інженер-технолог

Луганськ, 2014

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Німецька

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Ефективний підбір персоналу

Дніпро, 2014

Ефективні переговори

Дніпро, 2014

Публічний виступ

Дніпро, 2014

Бізнес презентація

Дніпро, 2013

Алгоритм роботи торгівельного представника

Дніпро, 2012

Додаткова інформація

комп'ютерні навички

Впевнений користувач у роботі з 1С, Word, Excel, СRM.

Александр Викторович

Керівник відділу продажу

Дніпро

80 000 грн.

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому