Працював в 2 компаніях 9 років 2 місяці
Торгівля роздрібна / Retail, Шоу-бізнес
Менеджер-адміністратор
Sassofono
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 7 місяців
04.2013 - 11.2015
координатор магазину
• Організація адміністративної роботи в організації
• Організація роботи з клієнтами та партнерами
• Розвиток внутрішніх комунікацій та оптимізація робочих процесів
• Контроль за виконанням внутрішніх розпоряджень та інструкцій
• Координація роботи персоналу та управління офісом
• Забезпечення підтримки та обслуговування офісної інфраструктури
• Підготовка звітності та аналіз діяльності
• Моніторинг ефективності бізнес-процесів
• Планування та організація зустрічей та заходів
• Ведення ділової документації та обліку
• Організація адміністративної роботи в організації
• Організація роботи з клієнтами та партнерами
• Розвиток внутрішніх комунікацій та оптимізація робочих процесів
• Контроль за виконанням внутрішніх розпоряджень та інструкцій
• Координація роботи персоналу та управління офісом
• Забезпечення підтримки та обслуговування офісної інфраструктури
• Підготовка звітності та аналіз діяльності
• Моніторинг ефективності бізнес-процесів
• Планування та організація зустрічей та заходів
• Ведення ділової документації та обліку
Арт директор
plastica
Шоу-бізнес
6 років 5 місяців
01.2001 - 06.2007
• Розробка та впровадження стратегій розвитку мистецьких проектів
• Керування всіма аспектами творчого процесу та виробництва мистецьких творів
• Взаємодія з художниками та іншими творчими професіоналами
• Організація виставок та інших мистецьких подій
• Управління творчими колективами та розвиток творчої команди
• Розробка та впровадження стратегій маркетингу та просування мистецьких проектів
• Ведення переговорів з потенційними клієнтами та співробітництво з галереями та мистецькими агентствами
• Організація та підготовка матеріалів для рекламних кампаній та просування мистецьких проектів
• Організація та підготовка матеріалів для рекламних кампаній та просування мистецьких проектів
• Взаємодія зі звітністю та звітністю перед керівництвом компанії
• Розробка та впровадження програм підтримки молодих та перспективних художників
• Керування всіма аспектами творчого процесу та виробництва мистецьких творів
• Взаємодія з художниками та іншими творчими професіоналами
• Організація виставок та інших мистецьких подій
• Управління творчими колективами та розвиток творчої команди
• Розробка та впровадження стратегій маркетингу та просування мистецьких проектів
• Ведення переговорів з потенційними клієнтами та співробітництво з галереями та мистецькими агентствами
• Організація та підготовка матеріалів для рекламних кампаній та просування мистецьких проектів
• Організація та підготовка матеріалів для рекламних кампаній та просування мистецьких проектів
• Взаємодія зі звітністю та звітністю перед керівництвом компанії
• Розробка та впровадження програм підтримки молодих та перспективних художників
Ключова інформація
• Навички продажу
• Організаційні навички
• Комунікативні навички
• Лідерські якості
• Навички ведення переговорів
• Організаційні навички
• Комунікативні навички
• Лідерські якості
• Навички ведення переговорів
Olexander
Olexander
Регіональний менеджер з продажу
Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому